ILE KOSZTUJE ORGINALNE ŁOŻYSKO DO DWÓJKI???? PRZÓDNIE KOŁO
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Cze igor tylne łożyska-- trzeba co jakiś czas przeregulować luz, tylko nie za mocno, bo cię tylne koło wyprzedziigor002 pisze:ja też sie podłanczam do prożby, gdzie w krakowie tanio kupie dobre i trwałe łożyska na koła, wymienił bym tylne przednie, przednie mi troche przy tak 120-150 buczy z prawej strony a tylne niby nic, ale mają luzy. pozdro.
kazek
- igor002
- Marysiakra
- Posty: 1050
- Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
- Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
- Kontakt:
tzn co tam sie dzieje?? co trzeba zrobić??kaz pisze:Cze igor tylne łożyska-- trzeba co jakiś czas przeregulować luz, tylko nie za mocno, bo cię tylne koło wyprzedziigor002 pisze:ja też sie podłanczam do prożby, gdzie w krakowie tanio kupie dobre i trwałe łożyska na koła, wymienił bym tylne przednie, przednie mi troche przy tak 120-150 buczy z prawej strony a tylne niby nic, ale mają luzy. pozdro.
kazek
bio nie buczą, tylko jest tak ze jak złape koło i ruszam autem na boki od tego koła to tak jakby 1mm gdzieś luzu by było, z obu stron tak jest. w czasie jazdy tego nie czuć, ale jak np teraz bede dawał nowe kułka na lato to bedzie mi sie rant bardziej oponek napewno zużywał:>
Mk3 GTI 16V ABF
Cze
podnieś koło do góry i wtedy sprawdź luz, jeżeli masz zbyt duży to rolki łożyska nie pracują po całej bieżni łożyska i jest "kiszka z łożyska" a jeżeli do tego masz ABS to czujnik zaczyna ocierać po zębatce i masz jedną nie gasnącą kontrolkę wiecej na desce.
jeżeji jeszcze nie "buczy"to trzeba przeregulować, niby błacha sprawa co tam łożysko z tyłu, ale jeżeli nie wiesz o co chodzi to zleć to fachowcom, bo jak zrobisz to za ciasno to będziesz musiał wymienić całe łożysko, albo koło cię może wyprzedzić jak już pisałem.
a co do oponek to napewno ci się od tego rancik nie zużyje spoko.
kazek
podnieś koło do góry i wtedy sprawdź luz, jeżeli masz zbyt duży to rolki łożyska nie pracują po całej bieżni łożyska i jest "kiszka z łożyska" a jeżeli do tego masz ABS to czujnik zaczyna ocierać po zębatce i masz jedną nie gasnącą kontrolkę wiecej na desce.
jeżeji jeszcze nie "buczy"to trzeba przeregulować, niby błacha sprawa co tam łożysko z tyłu, ale jeżeli nie wiesz o co chodzi to zleć to fachowcom, bo jak zrobisz to za ciasno to będziesz musiał wymienić całe łożysko, albo koło cię może wyprzedzić jak już pisałem.
a co do oponek to napewno ci się od tego rancik nie zużyje spoko.
kazek
Cze
(--) taz jak często wymieniasz łożyska z tyłu???
jeżeli dociągniesz łożysko dość mocno i jeszcze postukasz do tygo młotkiem (tylko w co stukasz ?) to stalowe rolki łożyska zostawią po sobie ślad na bieżni ... no i co wtedy
jeżeli już tak mocno musicie sami to zrobić to po zdjęciu kapturka,
zawleczki, koronki załóżcie koło i dokręcajcie nakrętkę piasty aż jej podkładka będzie się mogła przesuwać bez luzu, nie zapomnieć też należy że przy dokręcaniu nakrętki koło cały czas powinno się kręcić wtedy rolki nie uszkodzą bieżni.
powodzenia panowie
Pa Ka
kazek
(--) taz jak często wymieniasz łożyska z tyłu???
jeżeli dociągniesz łożysko dość mocno i jeszcze postukasz do tygo młotkiem (tylko w co stukasz ?) to stalowe rolki łożyska zostawią po sobie ślad na bieżni ... no i co wtedy
jeżeli już tak mocno musicie sami to zrobić to po zdjęciu kapturka,
zawleczki, koronki załóżcie koło i dokręcajcie nakrętkę piasty aż jej podkładka będzie się mogła przesuwać bez luzu, nie zapomnieć też należy że przy dokręcaniu nakrętki koło cały czas powinno się kręcić wtedy rolki nie uszkodzą bieżni.
powodzenia panowie
Pa Ka
kazek
- king66
- Użytkownik
- Posty: 252
- Rejestracja: pt lis 26, 2004 11:56
- Lokalizacja: chełmno, kuj-pom
- Kontakt:
ja tyl dokrecalem tak:
dokrecic tak z wyczuciem a potem odkrecic ok. 1/2 obrotu i powinno byc git...
tak zeby kolo zlapane na godz. 9-3 nie mialo luzu na boki
i tak samo zlapac 6-12 i tez sprawdzic luzy gora - dol
pozdro
dokrecic tak z wyczuciem a potem odkrecic ok. 1/2 obrotu i powinno byc git...
tak zeby kolo zlapane na godz. 9-3 nie mialo luzu na boki
i tak samo zlapac 6-12 i tez sprawdzic luzy gora - dol
pozdro
tak naprawdę to tylko M-B W114280CE albo carrera911 72' ...oba mnie kręcą (MB, VAG, PORSCHE... reszta to podróba)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 341 gości