Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Scoopex
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: śr maja 16, 2012 10:53

Re: Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?

Post autor: Scoopex » czw sie 02, 2012 21:47

Witam!

Proszę o poradę, potrzebuję interfejsu głównie do Seata Ibizy 1.9TDI ASZ 2004r.
Chodzi głównie o diagnostykę zarówno tą początkującą jak i logi dynamiczne i te sprawy, chciałbym po prostu mieć możliwość przetestowania i zlogowania po odpowiednim opanowaniu tematu wzdłuż i wszerz tego co się da :) Przy odpowiedim zaawansowaniu jakaś adaptacja czy coś, ale bez szaleństw. Zmiana przebiegów i tym podobne mnie raczej nie interesują. Jeżeli w tej cenie da rade to fajnie by było miec możliwośc diagnostyki także po CAN, jeżeli nie lub musiałbym kupić szajs to bez tego.
Kwota 150-200zł

Dziękuję i pozdrawiam!



Awatar użytkownika
LoLs
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Re: Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?

Post autor: LoLs » czw sie 02, 2012 23:18

mirkap pisze:golf v z 2008

jaki kabel do wyciągnięcia pinu do dostepu do programowania kluczyków?
poczytaj temat jest napisane ze do tego służy VSG commander jak i VAG Tacho , trochę się wysilić i poczytać
Scoopex pisze:Witam!

Proszę o poradę, potrzebuję interfejsu głównie do Seata Ibizy 1.9TDI ASZ 2004r.
Chodzi głównie o diagnostykę zarówno tą początkującą jak i logi dynamiczne i te sprawy, chciałbym po prostu mieć możliwość przetestowania i zlogowania po odpowiednim opanowaniu tematu wzdłuż i wszerz tego co się da :) Przy odpowiedim zaawansowaniu jakaś adaptacja czy coś, ale bez szaleństw. Zmiana przebiegów i tym podobne mnie raczej nie interesują. Jeżeli w tej cenie da rade to fajnie by było miec możliwośc diagnostyki także po CAN, jeżeli nie lub musiałbym kupić szajs to bez tego.
Kwota 150-200zł

Dziękuję i pozdrawiam!
w tej cenie nic konkretnego nie polecę , a jak do twojego autka to jak kabel był by z CAN nie zaszkodziło bu mu raczej , zwiększ budżet to coś się znajdzie konkretnego tak do 400 - 450zł


[URL=https://datesnow.life]Night dating, no obligations[/URL]

Scoopex
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: śr maja 16, 2012 10:53

Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?

Post autor: Scoopex » pt sie 03, 2012 08:39

Dobrze, więc co byś polecał, gdybym miał te 400zł?

Bo rozumiem, że w tym przedziale cenowym, który mam teraz najlepszy jest ten?
http://viaken.pl/pl/diagnoza-vag/vag-us ... -obd2.html" onclick="window.open(this.href);return false;



daniel40
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: sob kwie 12, 2008 17:23
Lokalizacja: Płock

Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?

Post autor: daniel40 » ndz sie 05, 2012 11:38

Panowie, czy Vag+Can Commanderem ruszę Audi A6 z 2008 roku? Chcę skasować błąd silnika i ewentualnie skorygować licznik.

Jeśli nie to czym ruszę to Audi?



Awatar użytkownika
LoLs
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?

Post autor: LoLs » ndz sie 05, 2012 11:55

licznik ruszy co do błędów to nie próbowałem do tego używam VCDS , możesz próbować jak masz kable , a ze tak zapytam jaka wersja tego commandera ?? bo jak 1.4 to może licznik uwalić bo tu już potrzeba nowszej wersji polecił bym wersje 5.1


[URL=https://datesnow.life]Night dating, no obligations[/URL]

daniel40
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: sob kwie 12, 2008 17:23
Lokalizacja: Płock

Re: Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?

Post autor: daniel40 » ndz sie 05, 2012 12:08

LoLs pisze:licznik ruszy co do błędów to nie próbowałem do tego używam VCDS , możesz próbować jak masz kable , a ze tak zapytam jaka wersja tego commandera ?? bo jak 1.4 to może licznik uwalić bo tu już potrzeba nowszej wersji polecił bym wersje 5.1
Właśnie commandera mam w wersjii 1.4.

Mozesz podac jakieś linki do dobrego VCDS i commandera 5.1?



Awatar użytkownika
LoLs
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?

Post autor: LoLs » ndz sie 05, 2012 12:44

dobry VCDS http://www.vag-com.pl/" onclick="window.open(this.href);return false; a co do commandera to http://www.telwis.pl/interfejs-vag-can- ... -p-69.html" onclick="window.open(this.href);return false;


[URL=https://datesnow.life]Night dating, no obligations[/URL]

daniel40
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: sob kwie 12, 2008 17:23
Lokalizacja: Płock

Re: Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?

Post autor: daniel40 » ndz sie 05, 2012 13:16

LoLs pisze:dobry VCDS http://www.vag-com.pl/" onclick="window.open(this.href);return false; a co do commandera to http://www.telwis.pl/interfejs-vag-can- ... -p-69.html" onclick="window.open(this.href);return false;

A jakiś tańszy zamiennik?



kamilkrk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr sie 01, 2012 18:35
Lokalizacja: Kraków/ Raba Wyżna

Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?

Post autor: kamilkrk » wt sie 07, 2012 11:45

Witam. Chciałbym się dokłanie dowiedzieć, pod jaki program diagnostyczny (dokładnie) mogę podłączyć swojego golfika mk4. Potrzebuję usunąć (INSP) po wymianie oleju oraz sprawdzić co jest przyczyną, że po jednej stronie samochodu w przednich drzwiach, po ich otwarciu świeci mi lampka a po drugiej (strona kierowcy) ta lampka nie świeci. Odrazu mówię, bezpiecznik ok, żarówka jak i dioda w lampce też są w porządku, przed podłączeniem lampki jest jak być powinno czyli "+" i "-", natomiast po jej podłączeniu wszędzie jest "+". po przełożeniu tej samej lampki na działającą stronę samochodu, świeci i wszystko jest ok. również w bagażniku mam problem z lampką, która również nie świeci. Podaję dane autka:

Golf 4 1.6 SR
kod silnika: AKL
rok produkcji: 1998.09
Moc silnika 74Kw

Proszę o pomoc.

P.S. Dodam również, że usunięcie INSPEKCJI za pomocą pokręteł w zegarach nie pomaga. Inspekcja nadal się pojawia.



kamilkrk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr sie 01, 2012 18:35
Lokalizacja: Kraków/ Raba Wyżna

Re: Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?

Post autor: kamilkrk » wt sie 07, 2012 11:53

Narazie tylko orientacyjnie pytam bo mam osoby z Vag'iem tylko chcę wiedzieć, czy jest on dobry żeby nie uziemić sobie autka



czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?

Post autor: czaja86 » wt sie 07, 2012 12:55

Ja już w 3 autach za pomocą guzików na zegarach skasowałem inspekcję kwestia tylko dobrze przeczytać i próbować nie zawsze za 1 razem wyjdzie może akurat za 10 wyjść.

Co do kabla to kup kkl i powinien tobie wystarczyć ja mam od viakena i wszystko śmiga ok koszt z przesyłką coś ponad 70zł



Awatar użytkownika
Dzizas
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: wt lip 12, 2011 16:50
Lokalizacja: WR

Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?

Post autor: Dzizas » wt sie 07, 2012 16:25

Koledzy, a powiedzcie mi taką rzecz.
Muszę odczytać PIN od immo bo muszę zaprogramować klucz.
Wiem, że nie odczytam go zwykłym kablem i że do tego potrzebny mi będzie VagTacho.
Ale spróbowałbym ze zgadywaniem tego Pinu, począwszy od 0000 po kolei aż do 9999.
I tu pojawia się najważniejsze pytanie. Czy w ten sposób nie uwalę modułu przez ciągłą próbę dostępu do niego?
Na moje oko i ucho amatora raczej nie powinno się nic stać, ale praktyka pewnie to zweryfikuje.
Jak sądzicie, warto próbować, pomijam kwestię czasu. :helm:


Był: Golf 3 1.8 ABS+LPG+Automat - będzie mi go brakowało. :rozpacz:
Było: Volvo V40 1.9DCi
Był: Golf MK IV AHF
Jest: Golf IV ARL+

Obrazek

GreenTroll
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: śr sty 14, 2009 23:50
Lokalizacja: ufolandia KGR KBR

Re: Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?

Post autor: GreenTroll » śr sie 08, 2012 00:03

kamilkrk pisze:Witam. Chciałbym się dokłanie dowiedzieć, pod jaki program diagnostyczny (dokładnie) mogę podłączyć swojego golfika mk4. Potrzebuję usunąć (INSP) po wymianie oleju oraz sprawdzić co jest przyczyną, że po jednej stronie samochodu w przednich drzwiach, po ich otwarciu świeci mi lampka a po drugiej (strona kierowcy) ta lampka nie świeci. Odrazu mówię, bezpiecznik ok, żarówka jak i dioda w lampce też są w porządku, przed podłączeniem lampki jest jak być powinno czyli "+" i "-", natomiast po jej podłączeniu wszędzie jest "+". po przełożeniu tej samej lampki na działającą stronę samochodu, świeci i wszystko jest ok. również w bagażniku mam problem z lampką, która również nie świeci.

P.S. Dodam również, że usunięcie INSPEKCJI za pomocą pokręteł w zegarach nie pomaga. Inspekcja nadal się pojawia.
Miałem kiedyś taki przypadek w naszej Arosie - nie można było na zegarach wykasować OIL. Rozebrałem licznik i okazało się, że w środku był wyłamany jeden bolec potrzebny do kasowania inspekcji. Skleiłem całość i do dzisiaj wszystko hula jak powinno. Dodam, że ponad dwa lata temu naprawiłem licznik. Popatrz u siebie, może masz podobne uszkodzenie, ale bez wyciągania i rozbierania licznika się nie obejdzie.
W kwestii drzwi ( w ogóle), jeśli nie świeci światełko w środku, to masz walnięty zamek danych drzwi. Najczęściej leci w nim mały switch odpowiedzialny za podanie sygnału, że drzwi zostały otworzone - w MK3 były jeszcze włączniki na słupkach, a w MK4 niestety niemcy dali dupala. Podobnie, jeśli np. chcesz zamknąć się od środka lub samochód kluczem, to któryś rygiel najpierw się zamknie i od razu wyskoczy do góry. Zamki często padają w tych samochodach.
Bagażnik też nie jest mocną stroną. Mam też golfa IV '99 i niedawno wymieniłem w nim lewy tylny zamek. Sam zamek/rygiel bagażnika na razie przesmarowałem olejem silikonowym, bo po otworzeniu nie świeciło mi światło, lub czasami po jakimś czasie zaskakiwało. Jak na razie, to silikon dał zamkowi bagażnika trochę drugiego życia, bo o dziwo już miesiąc działa. Fakt jest taki, że i tak mam kupiony nowy zamek, gdy ten zacznie znowu fiksować.
Wracając do interfejsu, to mam od Viakena i jestem rozczarowany. Kupiłem go na początku roku i służył mi do diagnozy mojego golfa, kilku octavii i seatów. Wczoraj chciałem w module komfortu zaktywować zamykanie centralnego zamka, po osiągnięciu zadanej prędkości i niestety okazało się, że adaptacje to ściema sprzedającego, bo VAG 409.1 "nie widzi" kabla rosstechu. W najbliższych dniach podjadę do gościa z zapytaniem co nie tak, gdyż przy sprzedaży informował o tym, że bez problemu można tym kablem robić wszelkie adaptacje - naciągacz? Poza tym w brata octavii z 2000 r. ostatnio padł przepływomierz i ten kabel Viakena nie wykrył uszkodzenia, a samochód zrobił się taki mułowaty jak maluch. Dopiero jak podjechałem do znajomego mechanika, to on po podpięciu swojego komputera powiedział od razu, że przepływka do wymiany.
W tym miejscu zadam pytanie, czy ktoś wie, gdzie można kupić dobry interfejs lub skaner, którym można zrobić adaptację, wykasować błędy, inspekcję etc...? Nie musi być najdroższy, gdyż drogie jak i tanie nie zawsze oznacza dobre.
Pozdrawiam


Road to hell

ForeCast
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 852
Rejestracja: pt sie 21, 2009 22:18
Lokalizacja: Mrągowo/Warszawa

Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?

Post autor: ForeCast » śr sie 08, 2012 00:43

kamilkrk, to nie jest temat do takich pytań. Poza tym wystarczyło chwilę poszukać i miałbyś wszystko jak na dłoni - padł Ci najprawdopdobniej mikrostyk w zamku


Mój Golf:viewtopic.php?f=88&t=485892
Kupię zderzak przedni do Golfa mk3 w kolorze LP3G

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 346 gości