[MK4] Drgająca dzwignia zmiany biegów

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

norbkuc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pt lip 21, 2006 20:39
Lokalizacja: W-wa

[MK4] Drgająca dzwignia zmiany biegów

Post autor: norbkuc » śr lip 26, 2006 18:03

Witam,
jak puszczam sprzeglo to zawsze drgnie mi dzwignia biegow, samo sprzeglo lapie na koncu, czy jest to oznaka zuzycia sprzegla?



centurion079
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pn mar 27, 2006 22:28
Lokalizacja: sosnowiec

Post autor: centurion079 » śr lip 26, 2006 21:38

Witam co do drgającej dzwigni to nie wiem ale jezeli sprzegło łapie już na samej górze to nie stety jest oznaka zw niebawem sie skonczy napisz dokładniej ile masz przebiegu i jaki silnik.pozdrawiam.



norbkuc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pt lip 21, 2006 20:39
Lokalizacja: W-wa

Post autor: norbkuc » śr lip 26, 2006 21:53

centurion079 pisze:Witam co do drgającej dzwigni to nie wiem ale jezeli sprzegło łapie już na samej górze to nie stety jest oznaka zw niebawem sie skonczy napisz dokładniej ile masz przebiegu i jaki silnik.pozdrawiam.
auto kupilem piatek, ma 117 tys km, polisingowe:( stad ten przebieg - silnik 1.6 2003 rok, kombi. Pewnie koszt sprzegla mnie niezle szarpnie:)



Awatar użytkownika
martines
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw sie 19, 2004 17:00
Lokalizacja: Biała Podlaska
Kontakt:

Post autor: martines » czw lip 27, 2006 05:05

norbkuc pisze:
centurion079 pisze:Witam co do drgającej dzwigni to nie wiem ale jezeli sprzegło łapie już na samej górze to nie stety jest oznaka zw niebawem sie skonczy napisz dokładniej ile masz przebiegu i jaki silnik.pozdrawiam.
auto kupilem piatek, ma 117 tys km, polisingowe:( stad ten przebieg - silnik 1.6 2003 rok, kombi. Pewnie koszt sprzegla mnie niezle szarpnie:)
Kolego przy tym przebiegu o ile jest to realny przebieg to nie normalne, że kończy się sprzęgło. Drążek przy wysprzeglaniu zawsze zatelepie w pojazdach grupy VW... więc się nie przejmuj zbytnio... chyba że szukasz dziury w całym:)



Awatar użytkownika
xmkrasny
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: czw cze 29, 2006 21:07
Lokalizacja: mazury
Kontakt:

Post autor: xmkrasny » czw lip 27, 2006 07:31

martines pisze:Kolego przy tym przebiegu o ile jest to realny przebieg to nie normalne, że kończy się sprzęgło. Drążek przy wysprzeglaniu zawsze zatelepie w pojazdach grupy VW... więc się nie przejmuj zbytnio... chyba że szukasz dziury w całym:)
Popieram kolegę w całej rozciągłości :helm: VW tak ma być!!! :bigok:


VW IS THE BEST

centurion079
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pn mar 27, 2006 22:28
Lokalizacja: sosnowiec

Post autor: centurion079 » czw lip 27, 2006 10:53

Ano Panowie mój golfik ma 125 tkm i też tak brało wysoko sprzegło co mnie niepokoiło jak go kupiłem a kupiłem go w kwietniu przebieg autentyczny. I co sie stało pewnego pieknego dnia jadac sobie wcisnałem sprzegło coś strzeliło i pedał został w podłodze byłem u trzech mechaników i każdy mówił ze sprzegło więc kupiłem pojechałem do mechanika założył a pedał dalej w podłodze jak przyspawany wiec wyciagnal jeszcze raz skrzynie i w skrzyni jest taka dzwigienka w kształcie odwróconej liczby "6" która dociska łożysko oporowe w skrzyni i ona pekła a pekła dla tego że sprzegło już było w wyjechane i łapało u samej góry koszt tej dżwigienki to 38 zł dostepne tylko w ASO,tak wiec można było wymienic sama to dzwigienke i koszty czesci żadne ale jaki jest sens wymiany samej dzwigienki skoro i tak trzeba wyciagac skrzynie biegów a to są juz koszty wiec odrazu lepiej wymienic kompletne sprzegło i ma sie juz pewność ze długo tam nie bedziemy zagladać. Takze różnie to bywa zdrzało sie ze sprzegła w golfie siadały przy 70 tkm. A co do kosztów sprzegła to ja dałem za kompletnego Sacha 670zł. pozdrawiam



greg

Post autor: greg » czw lip 27, 2006 10:58

norbkuc, słuchaj - u mnie waliła skrzynia właśnie przy ruszaniu - taki stuk - bez względu na to czy do przodu czy do tyłu - spodziewałem się kosztów ale .. otworzyłem maskę i po prawej (czyli tam gdzie skrzynia) zobaczyłem że śruby na poduszcze są przesunięte - minimalnie popuściły i poduszka przesuwała się w środku - stąd były drgania i szarpania na drążku. Wystarczyło dokręcić

[ Dodano: Czw Lip 27, 2006 11:00 am ]
xmkrasny, nie zgadzam sięztobą tak nie może być w mk3 - 313tys przebiegu - żadnych szarpań i stuków , w obecnym mk4 była źle skręcona poduszka przy naprawie po kolizji

[ Dodano: Czw Lip 27, 2006 11:02 am ]
norbkuc pisze:samo sprzeglo lapie na koncu
a gdzie ma brać przy podłodze?? nie ślizga się? nie śmierdzi? nie szrpie samochodem? to czym się przejmujesz a drgania drązka - sprawdź jak napisałem wyżej



Awatar użytkownika
xmkrasny
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: czw cze 29, 2006 21:07
Lokalizacja: mazury
Kontakt:

Post autor: xmkrasny » czw lip 27, 2006 11:08

greg pisze:xmkrasny, nie zgadzam sięztobą tak nie może być w mk3 - 313tys przebiegu - żadnych szarpań i stuków , w obecnym mk4 była źle skręcona poduszka przy naprawie po kolizji
Chyba żlesię zrozumieliśmy. Chodziło mi tylko o pedał sprzęgła w jakiej momencie "łapie". Gościu od którego kupiłem mk4, jest dobry w te klocki - tak na golferach to tylko on się zna :bajer:


VW IS THE BEST

greg

Post autor: greg » czw lip 27, 2006 11:11

xmkrasny, tak teraz czytam to chyab jednak faktycznie się nie zrozumieliśmy :pub:

[ Dodano: Czw Lip 27, 2006 11:11 am ]
a raczej ja nie zrozumiałem na co odpowiadasz cytując..



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 390 gości