problem z chlodzeniem MK3
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 383
- Rejestracja: sob kwie 08, 2006 23:06
- Lokalizacja: warszawa
problem z chlodzeniem MK3
mialem za male wskazania temp. non-stop 70C zauwazyle tez ze ubylo sporo plynu chlodzenia
wymienilem czujnik, termostat i teraz temp. jest pow.90C kolo 100-110 na skali
dolalem plynu ale widze ze znow go ubywa,
co sie dzieje, moze ktos mi cos doradzic co sie stalo?
[ Dodano: 25 Lip 2006 20:53 ]
dodam ze wiatrak chodzi
wymienilem czujnik, termostat i teraz temp. jest pow.90C kolo 100-110 na skali
dolalem plynu ale widze ze znow go ubywa,
co sie dzieje, moze ktos mi cos doradzic co sie stalo?
[ Dodano: 25 Lip 2006 20:53 ]
dodam ze wiatrak chodzi
- Chmielu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2331
- Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
martinez76 może termostat nie otwiera dużego obiegu i dla tego się grzeje.
Ktoś z forumowiczy pisał, że dopiero 3-ci (wszystkie nowe) był dobry.
A jak sprawa wentylatorów ?? Włączają się ??
Ubywanie płynu może być spowodowane nieszczelnością układu chłodniczego, lub masz może gdzieś zapchany układ...
Sprubuj ręką ponaciskać przewody idące od chłodnicy do bloku silnika. Masz 2 - jeden na górze i jeden na dole. Jak je ściskasz to powinien wlewać się do zbiorniczka wyrównawczego płyn. Jeżeli tak nie jest to znaczy że coś jest przytkane. (oczywiście na wyłączonym silniku..
)
Natomiast po jeździe dotknij ręką do chłodnicy - jeżeli nie jest cała gorąca - to znaczy, że albo termostat nie otwiera obiegui, albo jest zatkane coś (wtedy patrz wyżej)![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ktoś z forumowiczy pisał, że dopiero 3-ci (wszystkie nowe) był dobry.
A jak sprawa wentylatorów ?? Włączają się ??
Ubywanie płynu może być spowodowane nieszczelnością układu chłodniczego, lub masz może gdzieś zapchany układ...
Sprubuj ręką ponaciskać przewody idące od chłodnicy do bloku silnika. Masz 2 - jeden na górze i jeden na dole. Jak je ściskasz to powinien wlewać się do zbiorniczka wyrównawczego płyn. Jeżeli tak nie jest to znaczy że coś jest przytkane. (oczywiście na wyłączonym silniku..
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Natomiast po jeździe dotknij ręką do chłodnicy - jeżeli nie jest cała gorąca - to znaczy, że albo termostat nie otwiera obiegui, albo jest zatkane coś (wtedy patrz wyżej)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.
Passat 1.8T - projekt K04
Passat 1.8T - projekt K04
-
- Użytkownik
- Posty: 383
- Rejestracja: sob kwie 08, 2006 23:06
- Lokalizacja: warszawa
- Chmielu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2331
- Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Tak - oczywiście to też - jak najbardziej - ale to już wersja hardcore...perez_77 pisze:Jak ubywa Ci płyn to sprawdz dobrze chłodnice,albo uszczelka pod głowicą![]()
Ja bym zaczął od sprawdzenia tych mniej bolesnych przypadków
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.
Passat 1.8T - projekt K04
Passat 1.8T - projekt K04
-
- Użytkownik
- Posty: 383
- Rejestracja: sob kwie 08, 2006 23:06
- Lokalizacja: warszawa
dzieki za wyczerpujacy opis, posprawdzam takChmielu pisze:martinez76 może termostat nie otwiera dużego obiegu i dla tego się grzeje.
Ktoś z forumowiczy pisał, że dopiero 3-ci (wszystkie nowe) był dobry.
A jak sprawa wentylatorów ?? Włączają się ??
Ubywanie płynu może być spowodowane nieszczelnością układu chłodniczego, lub masz może gdzieś zapchany układ...
Sprubuj ręką ponaciskać przewody idące od chłodnicy do bloku silnika. Masz 2 - jeden na górze i jeden na dole. Jak je ściskasz to powinien wlewać się do zbiorniczka wyrównawczego płyn. Jeżeli tak nie jest to znaczy że coś jest przytkane. (oczywiście na wyłączonym silniku..)
Natomiast po jeździe dotknij ręką do chłodnicy - jeżeli nie jest cała gorąca - to znaczy, że albo termostat nie otwiera obiegui, albo jest zatkane coś (wtedy patrz wyżej)
[ Dodano: 25 Lip 2006 21:03 ]
pod korkiem wlewu oleju na pewno nie ma czegos takiegokocurxxl pisze:no tak biala maziuga pod korkiem wlewu oleju albo w odmie to nie wrozy nic dobrego moze tam ci znika
[ Dodano: 25 Lip 2006 21:04 ]
czyli co , plukanie chlodnicy? gdzie szukac miejsca zapchania? a jesli nie wlacza drugiego obiegu to ktory czujnik - ten przy chlodnicy?Chmielu pisze:Tak - oczywiście to też - jak najbardziej - ale to już wersja hardcore...perez_77 pisze:Jak ubywa Ci płyn to sprawdz dobrze chłodnice,albo uszczelka pod głowicą![]()
Ja bym zaczął od sprawdzenia tych mniej bolesnych przypadków
[ Dodano: 26 Lip 2006 19:54 ]
wymienilem czujnik przy chlodnicy, ale wymienilem tez po raz drugi termostat - i to byla przyczyna. niby niemiecki a od razu wadliwy...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 180 gości