[mk3] silnik krokowy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
paww18
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 682
Rejestracja: wt kwie 25, 2006 22:37
Lokalizacja: Dolny Slask

[mk3] silnik krokowy

Post autor: paww18 » sob lip 22, 2006 12:40

Witam forumowiczow :)
Temat silnikow krokowych, falujacych obrotow przewija sie tutaj praktycznie co dzien. Przyszlo mi do glowy czy np. mozna wlozyc do golfa mk3 silniczek krokowy powiedmy od opla calibry ? w oplu tez jest 2 pinowy(jak u mnei w goferze), wyglad taki sam, tylko ma inne oznaczenie.
Dochodzac do sedna sprawy. W moim golfiku mam wlozony silniczek krokowy od opla calibry, VAG nie pokazuje zadnych bledow, silnik na benzynie chodzi ok (choc kolega twierdzi ze ciut za dlugo schodzi z obrotow, w/g mnie jest okej) ale zastanawiam sie czy na dluzsza mete tak moze byc? Przeszukalem cale allegro za silnikiem krokowym do mojego silnika ( ADD) o oznaczeniach Bosch: 0 280 140 551 i nie znalazlem ( czy to az taka zadka czesc ??)

pozdrawiam VWszystkich chlodniutko w te upalne dni :pub:



Awatar użytkownika
ddChavez
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 206
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 18:14
Lokalizacja: Radomsko/Wrocław
Kontakt:

Post autor: ddChavez » sob lip 22, 2006 12:48

A coz to za silnik masz? Nie spotkalem nigdy wczesniej takiego 1.8 :)



Awatar użytkownika
Darco
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: ndz kwie 23, 2006 13:22
Lokalizacja: Śląsk-Tychy City

Post autor: Darco » sob lip 22, 2006 13:37

Powinny podejść , wiem że krokowce z 1.8 16V , 2.0 16V tak samo G60 są takie same i bez problemu podchodzą



Awatar użytkownika
paww18
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 682
Rejestracja: wt kwie 25, 2006 22:37
Lokalizacja: Dolny Slask

Post autor: paww18 » sob lip 22, 2006 19:11

ddChavez pisze:A coz to za silnik masz? Nie spotkalem nigdy wczesniej takiego 1.8 :)
kupilem golfika wyprodukowanego w Meksyku :) jesli chodzi o silnik to jest to wielopunktowiec (tez ma 90 koni jak inne) niestety wiecej na temat silnika (oprocze tego ze jest na digifancie) to nie powiem bo mechanik ze mnie zaden :/ (minalem sie z powolaniem mechanika i jestem informatykiem :) )

a co do tych wersji z 1.8, 2.0, G60 to wlasnie nie wiem bo szukalem w katalogu bosch (online) i wyraznie sa inne symbole, choc silniczki maja tyle samo pinow - w porownaniu z silniczkami oplwskimi( nie znam sie i dlatego pytam czy na dluzsza mete mozna tak jezdzic :) bo golfik to nie calibra :)

pozdraVWiam :pub:



Awatar użytkownika
Darco
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: ndz kwie 23, 2006 13:22
Lokalizacja: Śląsk-Tychy City

Post autor: Darco » sob lip 22, 2006 21:00

paww18 pisze:
ddChavez pisze:A coz to za silnik masz? Nie spotkalem nigdy wczesniej takiego 1.8 :)
a co do tych wersji z 1.8, 2.0, G60 to wlasnie nie wiem bo szukalem w katalogu bosch (online) i wyraznie sa inne symbole, choc silniczki maja tyle samo pinow - w porownaniu z silniczkami oplwskimi( nie znam sie i dlatego pytam czy na dluzsza mete mozna tak jezdzic :) bo golfik to nie calibra :)

pozdraVWiam :pub:
Tak jest mają inne nr-y ale w rzeczywistości są te same , sądzę że te oplowskie też podejdą - w końcu zasada działania jest identyzna



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 379 gości