[mk3 GT] chłodnica + "żaluzje "
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[mk3 GT] chłodnica + "żaluzje "
mam pytanie odnosnie chlodnicy mianowicie zauważyłem dzis u siebie ze po lewej stronie tak jak sie patrzy od strony maski znajdują sie takie zamkniete żaluzje one sa ruchome i kazda z tych malych klapek podnosi sie osobno (podnosilem reka je ale one odrazu opadaja) czy takie przytkniecie chlodnicy w + 30 stopni jest dobre czesto wlancza sie wentylator na chlodnicy , po co one sa i czy jest to potrzebne ?? czy takie zamkniete zaluzje nei powoduja przegrzania silnika
-
- Mały gagatek
- Posty: 99
- Rejestracja: czw maja 04, 2006 21:55
- Lokalizacja: Ozorków <OzW>
- Kontakt:
:>
tez to mam ale wydaje mi sie ze nic to zlego gdyz podczas jazdy sa caly czas odsloniete bo uderza w nie strumien powietrza a gdy auto stanie lub je wylaczysz wentylator sobie radzi z reszta pozdrawiam
gorylek
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
bez nich radził by sobie znacznie gorzej na postoju!
one sa specjalnie zrobone zeby na postoju uszczelnić obudowę wiatraka zeby wiatrak lepiej wyciagał powietrze jak sie włączy.....
to tak samo jak z obudową od kompa....jak jest uszczelniona i ma waitrak na wlot i na wylot to jest lepsza wymiania ciepła ...chodzi o poruszenie większej masy powietrza....gdy klapki są zamknięte to tworzy sie taki jakby tunek na chłodnicy co ułatwia wiatrakowi wyciaganie ciepła na postoju...podczas jazdy same sie odchylaja pod naporem powietrza.....pozdro
one sa specjalnie zrobone zeby na postoju uszczelnić obudowę wiatraka zeby wiatrak lepiej wyciagał powietrze jak sie włączy.....
to tak samo jak z obudową od kompa....jak jest uszczelniona i ma waitrak na wlot i na wylot to jest lepsza wymiania ciepła ...chodzi o poruszenie większej masy powietrza....gdy klapki są zamknięte to tworzy sie taki jakby tunek na chłodnicy co ułatwia wiatrakowi wyciaganie ciepła na postoju...podczas jazdy same sie odchylaja pod naporem powietrza.....pozdro
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
dzięki zamkniętym na postoju klapkom nie wraca też gorące powietrze z komory silnika na chłodnicę, wentylator by je częściowo ciągnął przez te otwory, robiłby się częściowo zamknięty obieg gorącego powietrza i gorsze chłodzenie.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 185 gości