Obroty na biegu jałowym - Nowe info

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

cycu767
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 210
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:25
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 2017 Golf MK 7.5 Highline Variant
Silnik: CZDA
Kontakt:

Obroty na biegu jałowym - Nowe info

Post autor: cycu767 » pt lip 21, 2006 18:26

odrazu napiszę że szukałem w postach i żadnych podobnych problemów nie znalazłem...
może źle szukałem ? nie wiem...

problem jest taki ...
silnik jak jest zimny przez jakąś minutę pracuje równo na biegu jałowym, potem obroty zaczynają skakać między 500 a 900 rpm... jeśli przejadę załóżmy 1km to sytuacja się powtarza chwilę chodzi równo, a potem skacze...

co może być przyczyną?


1.3 NZ '91

pzdr
Ostatnio zmieniony czw mar 12, 2009 22:29 przez cycu767, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Buniek85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 617
Rejestracja: czw sty 19, 2006 17:38
Lokalizacja: Gorzów Wlkp / Vic - Hiszpania
Kontakt:

Post autor: Buniek85 » pt lip 21, 2006 19:12

dolaczam sie do pytania mam podobny problem, nie jestem pewien ale moze to od sondy lambda ktora pada??



Awatar użytkownika
andy_lodz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 13:41
Lokalizacja: Łódź

Post autor: andy_lodz » pt lip 21, 2006 20:53

Hej.Przyczyn może być wiele.Najprościej sprawdzić najpierw to co najłatwiej: świece przewody,kopułke. Ja miałem podobny problem z tym że cały czas mi skakał na obrotach i gasł czasem na wolnych.U mnie to była pęknięta guma podstawy gażnika.Może to też być sonda lambda,ale niekoniecznie - tu warto by było komputer podłączyc żeby sprawdzić.Ale ja najpierw sprawdził bym tak jak napisałem to co jest najprostsze.Pozdrawiam i powodzenia.


[b]Volkswagen Team Łódź[/b]

Awatar użytkownika
rabbit1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: śr kwie 05, 2006 01:40
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

Post autor: rabbit1 » pt lip 21, 2006 23:54

sprawdz silniczek krokowy on reguluje pracą silnika na biegu jałowym


www.vwtp.phorum.pl Pabianikcki klub vw

Awatar użytkownika
Buniek85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 617
Rejestracja: czw sty 19, 2006 17:38
Lokalizacja: Gorzów Wlkp / Vic - Hiszpania
Kontakt:

Post autor: Buniek85 » sob lip 22, 2006 07:58

rabbit1 pisze:sprawdz silniczek krokowy on reguluje pracą silnika na biegu jałowym
silnik 1.3 niema silnika krokowego



manias79
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn gru 12, 2005 12:33
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: manias79 » sob lip 22, 2006 09:46

Prawda... przyczyn może być wiele. Oto kilka podpowiedzi:
- zapchana ODMA - przez co puszczają uszczelki w silniku = złe ciśnienie, etc.
- świece, przewody, kopułka
- zanieczyszczona przepustnica (przez zapchaną ODMĘ)
- tzw. "fałszywe powietrze"... sprawdź ten gruby gumowy wąż łaczący filtr powietrza z przepustnicą. Czasami są na nim jakieś małe pęknięcia, wtedy dostaje to fałszywe powietrze
- źle ustawiona śruba regulująca obroty silnika jałowego
...

Poświęć więcej czasu na opcję "Szukaj" na tym forum, a napewno znajdziesz odpowiedź :bajer:

W tym temacie możesz poszperać http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... hlight=1.3

Na temat odmy: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... light=odma

Good luck



Awatar użytkownika
Darco
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: ndz kwie 23, 2006 13:22
Lokalizacja: Śląsk-Tychy City

Post autor: Darco » sob lip 22, 2006 10:46

Powiedz czy ostatnio było coś robione przy silniku (przed tą usterką)



cycu767
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 210
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:25
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 2017 Golf MK 7.5 Highline Variant
Silnik: CZDA
Kontakt:

Post autor: cycu767 » sob lip 22, 2006 11:32

Darco pisze:Powiedz czy ostatnio było coś robione przy silniku (przed tą usterką)

z tego co wiem to nie... gadalem z poprzednim wlascicielem i twierdzi ze nie...



Awatar użytkownika
Darco
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: ndz kwie 23, 2006 13:22
Lokalizacja: Śląsk-Tychy City

Post autor: Darco » sob lip 22, 2006 12:03

OK więc sprawdz wężyki podcisnieniowe przy przepustnicy - mogą być na odwrót założone - kiedyś tak miałem :/



Awatar użytkownika
sergap
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: pt mar 17, 2006 14:52
Lokalizacja: płock
Kontakt:

Post autor: sergap » sob lip 22, 2006 13:39

Sonda,na bank i podstawa gaźnika,sprawdz i pisz.



Awatar użytkownika
Buniek85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 617
Rejestracja: czw sty 19, 2006 17:38
Lokalizacja: Gorzów Wlkp / Vic - Hiszpania
Kontakt:

Post autor: Buniek85 » sob lip 22, 2006 13:40

jak najszybciej sprawdzic sonde ?



cycu767
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 210
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:25
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 2017 Golf MK 7.5 Highline Variant
Silnik: CZDA
Kontakt:

Post autor: cycu767 » sob lip 22, 2006 13:55

sergap pisze:Sonda,na bank i podstawa gaźnika,sprawdz i pisz.

gaznik? w nz'tce ??



Awatar użytkownika
Buniek85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 617
Rejestracja: czw sty 19, 2006 17:38
Lokalizacja: Gorzów Wlkp / Vic - Hiszpania
Kontakt:

Post autor: Buniek85 » sob lip 22, 2006 13:58

Nz jest na wielopunktowym wtrysku, chyba ze masz na mysli uszczelke pod wtryskami



cycu767
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 210
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:25
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 2017 Golf MK 7.5 Highline Variant
Silnik: CZDA
Kontakt:

Post autor: cycu767 » sob lip 22, 2006 15:11

no dobra teraz troche fotek...

przeczyscilem przewody do swiec i dalej to samo...

popatrzylem na rurki w odmie wygladaja ok...
chociaz baardzo brudne...

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 292 gości