Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
Chciał bym wydac jak najmniej. Czy ten kabel z poprzedniego postu nie bedzie poprawnie działac? Wiem ze vag com jest znacznie lepszy od polskiego vag, ale vag com nie bedzie mi działac na win7 64bit, a z polskim vagiem nie ma problemu
Re: Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
Ok, już widzi przebieg poprawnie, taki sam jak na liczniku. Zmieniam go - wszystko ok, ale na liczniku ciągle stary przebieg.LoLs pisze:nie spotkałem się z czymś takim zęby inny był na wyświetlaczy a inny w pamięci zegarów , jak masz diagnostyczny kabel to sprawdź bloki pomiarowe w liczniku bodajże grupa 002 , blok 2 chyba tam jest przebieg zapisany jaki jest w liczniku jak będzie te 260 tyś to twoje 760tys odczytujesz z sterownika silnika
Wczytuje ponownie licznik - zapisał się nowy przebieg.
Resetowanie licznika i odłączanie akumulatora nic nie daje.
- LoLs
- Forum Master
- Posty: 1043
- Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
a masz program tak ??
- łączymy się z linią K
- w oknie target ustawiasz na 07 kombi
- i potem instrument / immobilizer
- potem wybierasz liczni ki naciskasz read
- po zmianie change potem write i na konce reset ecu
tak robisz z licznikiem ??
- łączymy się z linią K
- w oknie target ustawiasz na 07 kombi
- i potem instrument / immobilizer
- potem wybierasz liczni ki naciskasz read
- po zmianie change potem write i na konce reset ecu
tak robisz z licznikiem ??
[URL=https://meettomy.site]Sexy Womans in your town[/URL]
Re: Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
Dokładnie tak!LoLs pisze:a masz program tak ??
- łączymy się z linią K
- w oknie target ustawiasz na 07 kombi
- i potem instrument / immobilizer
- potem wybierasz liczni ki naciskasz read
- po zmianie change potem write i na konce reset ecu
tak robisz z licznikiem ??
Po 'read' dostaje taka wartość jaka jest na liczniku - zmieniam na swoja. Dostaje potwierdzenie 'change ok' cy jakoś tak RESET ECU - i nic. Przebieg nadal stary....
Nawet jak odczytuje z licznika ponownie to mam zapisaną nową wartość.
Nie wiem co dalej....
- LoLs
- Forum Master
- Posty: 1043
- Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
a próbowałeś zmienić w sterniku silnika ?? ewentualnie odczytaj wsad zapisz go na dysku zmień ręcznie przebieg i wgraj go spowrotem
[URL=https://meettomy.site]Sexy Womans in your town[/URL]
Re: Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
Jak zmienic przebieg recznie?LoLs pisze:a próbowałeś zmienić w sterniku silnika ?? ewentualnie odczytaj wsad zapisz go na dysku zmień ręcznie przebieg i wgraj go spowrotem
Z tego co wiem to AUDI nie ma zapisanego przebiegu w sterowniku.
- LoLs
- Forum Master
- Posty: 1043
- Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
odczytujesz wsad i zmieniasz w odpowiednich linijkach wartości łatwizna
[URL=https://meettomy.site]Sexy Womans in your town[/URL]
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: pn paź 12, 2009 21:42
- Lokalizacja: Kowalewo Pomorskie
- Kontakt:
Re: Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
Mam golfa IV
rocznik 1998
najlepiej jakby był interfejs full opcja
do 100zł
rocznik 1998
najlepiej jakby był interfejs full opcja
do 100zł
Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
odnośnie tematu proszę podpowiedzcie mi jaki interfejs sobie zakupić, chce abym mógł jak najwięcej rzeczy mógł nim zrobić sam (podstawowa diagnostyka, ew jakies adaptacje itp sprawy) w aucie z 2001 roku i silnikiem 1.8T AYP (Ibiza Cupra)
Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
Witam
Noszę się z zamiarek kupna jakiegos kabelka ale juz opisuje swoją sytuację
Samochód żóny: VW Polo 1.2 12V rocznik chyba 2008
Samochod mój: Seat Ibiza 1.2 12V rocznik 2001
Szukam kableka możliwie taniego do podłaczenia obu aut.
W temacie jesem zeilony ale ostatnio musialem instruować mojego osbobistego mechanika aby wymienil czyjnik temperatury i wykasowal bledy wiec miarka sie przebrala:)
Chciałbym sprobowac diagnozy obu samochodów bez poważnych zmian zalezy mi głownie na kasowaniu błędów.
Do tej pory musiałem komuś za to płacić, teraz zastanawiam się nad próbą zrobienia tego samemu.
Co mam do zrobienia?
VW po rozładowaniu akumulatora pojawiła sie kontrolka poduch - to chcialbym wykasowac.
Ibiza kiedys w serwisie po włamaniu do samochodu zakodowali mi tylko jeden kluczyk, nie wiem czy da sie przy pomocy takiego kabelka to zrobic?
Dobra pytanie konkretne:
Czy da sie kupic jeden kabelek do usuwania bledow w obu samochodach?
Troche czytałem sprawdzałem ale i tak się boje tych moich pierwszych kroków:)
Nie ukrywam, że najbardziej mi zalezy aby wykasowac blad poduszek i zeby zona nie zrobila mi krzywdy ze cos popsulem.
Zalezy mi rowniez na diagnozowaniu moejgo seata bo to czesciej z nim cos sie dzieje:)))
Troche chaotycznie ale o ile to mozliwe prosze o porade, nawet jezeli beda to porady : "daj sobie spokoj i jedz do serwisu"
Pozdrawiam
Noszę się z zamiarek kupna jakiegos kabelka ale juz opisuje swoją sytuację
Samochód żóny: VW Polo 1.2 12V rocznik chyba 2008
Samochod mój: Seat Ibiza 1.2 12V rocznik 2001
Szukam kableka możliwie taniego do podłaczenia obu aut.
W temacie jesem zeilony ale ostatnio musialem instruować mojego osbobistego mechanika aby wymienil czyjnik temperatury i wykasowal bledy wiec miarka sie przebrala:)
Chciałbym sprobowac diagnozy obu samochodów bez poważnych zmian zalezy mi głownie na kasowaniu błędów.
Do tej pory musiałem komuś za to płacić, teraz zastanawiam się nad próbą zrobienia tego samemu.
Co mam do zrobienia?
VW po rozładowaniu akumulatora pojawiła sie kontrolka poduch - to chcialbym wykasowac.
Ibiza kiedys w serwisie po włamaniu do samochodu zakodowali mi tylko jeden kluczyk, nie wiem czy da sie przy pomocy takiego kabelka to zrobic?
Dobra pytanie konkretne:
Czy da sie kupic jeden kabelek do usuwania bledow w obu samochodach?
Troche czytałem sprawdzałem ale i tak się boje tych moich pierwszych kroków:)
Nie ukrywam, że najbardziej mi zalezy aby wykasowac blad poduszek i zeby zona nie zrobila mi krzywdy ze cos popsulem.
Zalezy mi rowniez na diagnozowaniu moejgo seata bo to czesciej z nim cos sie dzieje:)))
Troche chaotycznie ale o ile to mozliwe prosze o porade, nawet jezeli beda to porady : "daj sobie spokoj i jedz do serwisu"
Pozdrawiam
- LoLs
- Forum Master
- Posty: 1043
- Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
polecam to na początek http://viaken.pl/pl/diagnoza-vag/vag-us ... -piny.html" onclick="window.open(this.href);return false; , do kasowania błędów będzie ok tylko zaznaczam nie kasować błędów poduszek bo spora ilość kabli VAG uszkadza nie które sterowniki poduszek , jedynie VCDS potrafi kasować błędy bez problemu ale jego cena jest blokująca
[URL=https://meettomy.site]Sexy Womans in your town[/URL]
-
- Forum Master
- Posty: 1381
- Rejestracja: czw mar 22, 2012 09:50
- Lokalizacja: WOT
- Auto: Bora
- Silnik: ARL
Re: Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
Nie wiem komu odpowiadasz,ale jeśli przedmówcy,to te KKL z Polo z 2008 to raczej będą miały problem się połączyć.LoLs pisze:polecam to na początek http://viaken.pl/pl/diagnoza-vag/vag-us ... -piny.html" onclick="window.open(this.href);return false; , do kasowania błędów będzie ok tylko zaznaczam nie kasować błędów poduszek bo spora ilość kabli VAG uszkadza nie które sterowniki poduszek , jedynie VCDS potrafi kasować błędy bez problemu ale jego cena jest blokująca
- LoLs
- Forum Master
- Posty: 1043
- Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
do polo to VCDS był by najlepszym rozwiązaniem bo jest z can
[URL=https://meettomy.site]Sexy Womans in your town[/URL]
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: pn paź 12, 2009 21:42
- Lokalizacja: Kowalewo Pomorskie
- Kontakt:
Re: Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
Otóż właśnie potrzebuję kabelek którym będę mógł kasować błędy golfie IV 1998 rok 1.9 110KM, a w golfie III 1994 rok 1.9 90KM podkręcić obroty na jałowym, bo ma poniżej 800 obr/min i strasznie trzęsie. Podobny problem z obrotami mam w passacie b4 1994 rok, również 1.9 90K?
Jaki interfejs (najlepiej pod usb) mi polecacie?
Jaki interfejs (najlepiej pod usb) mi polecacie?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 256 gości