OLEJ CIEKNIE!?!?!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

gajczak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 20:20
Lokalizacja: Śląsk

OLEJ CIEKNIE!?!?!

Post autor: gajczak » wt lut 01, 2005 17:41

Mam mały problem. Pojawił się olej na silniku. Patrząc od stronmy pasażera z boku, po prawej stronie silnika, pod kolektorem wydechowym.
NIe wygląda mi to na uszczelkę pod deklem klawiatury bo tam jest sucho z tej strony.
Czy to może być objaw że padła uszczelka pod głowicą??
Czy coś jeszcze gorszego??
Bo jeden gość mi mówił, że może jeden tłok nie pracuje i olej wywala.?.?.?
Mam się bać??

Pomóżcie... :niewiem: :niewiem:

Dzięki za info
gajczak - 1,6benz. 91r.+LPG



Awatar użytkownika
Forester
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 503
Rejestracja: czw sty 27, 2005 23:45
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Forester » wt lut 01, 2005 18:59

a mi powiedzieli w warsztacie ze cieknie mi olej spod filtru olejowego, powiedzieli ze pewnie uszczelka kiepska, filtr zakladalem 1,5 mies. temu wiec to nie moze byc zuzycie sprzetu, nie zauwazylem zeby oleju ubylo...wiec moze to nic powaznego :)



gajczak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 20:20
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: gajczak » czw lut 03, 2005 12:10

WItam.
Mechanior powiedział że to chyba simering zewn. na wale.
I że mam jeździć,
chyba mu się coś powaliło?!?!?!
Jak mam jeździć jak jeszcze troche i mi pasek rozrządu zamoczy i pasek a potem silnik pójdzie.
Pomocy - ile takie cos może kosztować???
Czy to ma jakieś różne wymiary rozmiary oznaczenia i t p
mam vw2 '91 1,6 benz. +gaz i silnik RF ale tam coś było kombinowane bo NIemiec coś mówił, że wcześniej był PN, a mam gaźnik (chyba - bo jeden majster się podniecał że to jest jednopunkt).
I komu tu wierzyć.
Nie mam kasy na eksperymety medyczne....

dzieki
pozdro
gajczak



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » czw lut 03, 2005 12:31

gajczak pisze:WItam.
Mechanior powiedział że to chyba simering zewn. na wale.
I że mam jeździć,
chyba mu się coś powaliło?!?!?!
Jak mam jeździć jak jeszcze troche i mi pasek rozrządu zamoczy i pasek a potem silnik pójdzie.
Pomocy - ile takie cos może kosztować???
Czy to ma jakieś różne wymiary rozmiary oznaczenia i t p
mam vw2 '91 1,6 benz. +gaz i silnik RF ale tam coś było kombinowane bo NIemiec coś mówił, że wcześniej był PN, a mam gaźnik (chyba - bo jeden majster się podniecał że to jest jednopunkt).
I komu tu wierzyć.
Nie mam kasy na eksperymety medyczne....

dzieki
pozdro
gajczak
uszczelniacz walu od strony rozrzadu nie jest drogi,
orientacyjna cene zajdziesz tu www.ekatalog.intercars.com.pl


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » czw lut 03, 2005 13:42

11zł a nawet taniej. Wymien wszystkie trzy siemeringi od strony rozrządu. Wszystkie mają ten sam wymiar.



Hoover
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: wt paź 12, 2004 16:09
Lokalizacja: VaWa VaWer

Post autor: Hoover » czw lut 03, 2005 17:45

Mialem podobny problem u siebie...fachowcy mowili, ze mam trafiona uszczelke pod głowica na bank...okazalo sie po rozebraniu, ze trafiony byl uszczelniacz walka rozrzadu, wiec przy okazji wymienilem rowniez wału korbowego. Od tamtej pory przejechalem okolo 2000 km i jest wszedzie sucho.



Awatar użytkownika
KaRBoW
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: wt sty 04, 2005 15:27
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: KaRBoW » ndz lut 06, 2005 18:04

Panowie teraz was zaskocze. Mialem podobny porblem wymienilem simeringi uszczelke pod glowica pod pokrywa zaworow nawet miedzy kolektorem a glowica i co dalej olej myslalem ze zemdleje. Co sie okazalo nie wiem jak w innych modelach ale w moim po drugiej stronie glowicy od strony kolektora ssacego sa dwie czujki (chyba do cisnienia oleju szara a ta druga nie pamietam) no i co przepuszczala mi ta szara. Mechanik nie chcial wierzyc ze to jest wlasnie to. Mi zalewalo caly silnik. Gdzie satanolem to zostawialem plame a teraz suchutko silniczek lsni. Na czujke wydalem 15 pln wczesniejsze naprawy wyniosly mnie ponad 300 pln. Sprawdzcie te czujke moze akurat.


Golf III 1.6 ABU (LPG)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 123 gości