Witam
Ostatnio mam taki problem jak rano albo po dłuższym postoju (czyli zimny silnik) wsiadam i odpalam silnik to coś strasznie "stuka" tak jakby uszczelka na wydechu (kolektorze) była dziurawa lub dziurawy tłumik. Po nagrzaniu się silnika problem ustaje ("lub mniej jest słyszalny"). Podjechałem dziś do mechanika a on powiedział że nic nie widzi żadnych uszkodzeń, i że najprawdopodobniej mam przytkanego kata i spaliny przy zimnym silniku cofają się i to może być powodem takiego zachowania sie motoru.
Jak ktoś miał podobny problem proszę o opinie. Co i jak można wyeliminować.
Co to może być w MK3???
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- piotrsrokosz
- Mały gagatek
- Posty: 126
- Rejestracja: wt kwie 05, 2005 20:12
- Lokalizacja: KIELCE
- Kontakt:
- piotrsrokosz
- Mały gagatek
- Posty: 126
- Rejestracja: wt kwie 05, 2005 20:12
- Lokalizacja: KIELCE
- Kontakt:
Zawory swoją drogą a tu taki odgłos jakby gdzieś powietrze pod cisnieniem uciekało.Skandahl pisze:Nie wiem dokładnie jak u Ciebie ale u mnie jak odpalam silnik po dłuższym postoju to silnik klekocze (a dokładniej zawory dopóki się nie ustawią) aż się lekko nienagrzeje.
WV Golf 1,8 - 1992, AAM 75KM, LPG,
ABS, wspomaganie
ABS, wspomaganie
Bzdurne tłumaczenie.piotrsrokosz pisze:że najprawdopodobniej mam przytkanego kata i spaliny przy zimnym silniku cofają się i to może być powodem takiego zachowania sie motoru
Wsadziłeś głowę pod maskę i słuchałeś? Jaki to rejon silnika i czy jesteś pewny że to nie zawory?
I czy nie jest to łożysko albo pasek - czy to jest popiskiwanie czy jak?
jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....
- piotrsrokosz
- Mały gagatek
- Posty: 126
- Rejestracja: wt kwie 05, 2005 20:12
- Lokalizacja: KIELCE
- Kontakt:
Zaworki raczej klekoczą metalicznie a to jest taki głośny dźwięk jakby była dziura na wydechu słychać to z przodu dlatego myślę że to mogą być wypalone uszczelki , albo na kolektorze albo nieco dalej. Podjadę jeszcze w inne miejsce żeby sprawdzili.Adamtd pisze:Bzdurne tłumaczenie.piotrsrokosz pisze:że najprawdopodobniej mam przytkanego kata i spaliny przy zimnym silniku cofają się i to może być powodem takiego zachowania sie motoru
Wsadziłeś głowę pod maskę i słuchałeś? Jaki to rejon silnika i czy jesteś pewny że to nie zawory?
I czy nie jest to łożysko albo pasek - czy to jest popiskiwanie czy jak?
WV Golf 1,8 - 1992, AAM 75KM, LPG,
ABS, wspomaganie
ABS, wspomaganie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 161 gości