Co to może być w MK3???

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
piotrsrokosz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 20:12
Lokalizacja: KIELCE
Kontakt:

Co to może być w MK3???

Post autor: piotrsrokosz » wt lip 18, 2006 14:21

Witam
Ostatnio mam taki problem jak rano albo po dłuższym postoju (czyli zimny silnik) wsiadam i odpalam silnik to coś strasznie "stuka" tak jakby uszczelka na wydechu (kolektorze) była dziurawa lub dziurawy tłumik. Po nagrzaniu się silnika problem ustaje ("lub mniej jest słyszalny"). Podjechałem dziś do mechanika a on powiedział że nic nie widzi żadnych uszkodzeń, i że najprawdopodobniej mam przytkanego kata i spaliny przy zimnym silniku cofają się i to może być powodem takiego zachowania sie motoru.

Jak ktoś miał podobny problem proszę o opinie. Co i jak można wyeliminować.


WV Golf 1,8 - 1992, AAM 75KM, LPG,
ABS, wspomaganie

Awatar użytkownika
Skandahl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: wt maja 16, 2006 14:10
Lokalizacja: Wwa
Kontakt:

Post autor: Skandahl » wt lip 18, 2006 14:25

Nie wiem dokładnie jak u Ciebie ale u mnie jak odpalam silnik po dłuższym postoju to silnik klekocze (a dokładniej zawory dopóki się nie ustawią) aż się lekko nienagrzeje.


http://www.zmilosciserc.pl/dss.php

Awatar użytkownika
piotrsrokosz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 20:12
Lokalizacja: KIELCE
Kontakt:

Post autor: piotrsrokosz » wt lip 18, 2006 15:40

Skandahl pisze:Nie wiem dokładnie jak u Ciebie ale u mnie jak odpalam silnik po dłuższym postoju to silnik klekocze (a dokładniej zawory dopóki się nie ustawią) aż się lekko nienagrzeje.
Zawory swoją drogą a tu taki odgłos jakby gdzieś powietrze pod cisnieniem uciekało.


WV Golf 1,8 - 1992, AAM 75KM, LPG,
ABS, wspomaganie

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » wt lip 18, 2006 20:57

piotrsrokosz pisze:że najprawdopodobniej mam przytkanego kata i spaliny przy zimnym silniku cofają się i to może być powodem takiego zachowania sie motoru
Bzdurne tłumaczenie.

Wsadziłeś głowę pod maskę i słuchałeś? Jaki to rejon silnika i czy jesteś pewny że to nie zawory?
I czy nie jest to łożysko albo pasek - czy to jest popiskiwanie czy jak?


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
piotrsrokosz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 20:12
Lokalizacja: KIELCE
Kontakt:

Post autor: piotrsrokosz » wt lip 18, 2006 21:13

Adamtd pisze:
piotrsrokosz pisze:że najprawdopodobniej mam przytkanego kata i spaliny przy zimnym silniku cofają się i to może być powodem takiego zachowania sie motoru
Bzdurne tłumaczenie.

Wsadziłeś głowę pod maskę i słuchałeś? Jaki to rejon silnika i czy jesteś pewny że to nie zawory?
I czy nie jest to łożysko albo pasek - czy to jest popiskiwanie czy jak?
Zaworki raczej klekoczą metalicznie a to jest taki głośny dźwięk jakby była dziura na wydechu słychać to z przodu dlatego myślę że to mogą być wypalone uszczelki , albo na kolektorze albo nieco dalej. Podjadę jeszcze w inne miejsce żeby sprawdzili.


WV Golf 1,8 - 1992, AAM 75KM, LPG,
ABS, wspomaganie

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » wt lip 18, 2006 21:49

piotrsrokosz pisze:albo na kolektorze albo nieco dalej
Jak masz kanał to wejdź pod auto i tam jeszcze posłuchaj. Co do zaworów to ja bym tego nie nazwał metalicznym dźwiękiem - ale to inna sprawa


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 161 gości