[mk II] katalizator-strumionka-problem-pomocy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

mosquitosound
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 193
Rejestracja: wt sty 03, 2006 14:21
Lokalizacja: Kluczbork
Kontakt:

[mk II] katalizator-strumionka-problem-pomocy

Post autor: mosquitosound » wt lip 18, 2006 09:52

witam
Czy ktoś z was wie coś o tym?-wczoraj ściągałem kata z auta i w jego miejsce strumionke włożyłem, tylko jest mały proble. katalizator(teraz strumionka) łączy się z długą rurą pod samochodem taką obejmąz blachy (w środku ma drugą obejmę) one ściskają kata z tą rurą.
problem w tym ze ta wewnętrzna obejma ma takie wytłoczenie jakby fabryczne i przez to ucieka powietrze i pierdzi.
zarzucam załącznikami mam nadzieję ze skumacie o co chodzi

[ Dodano: Wto Lip 18, 2006 10:04 ]
panownie wlaśnie przed chwilą przyszło mi do głowy, ze moze rura od strumionki powinna być idealnie prosta aby stykała się ida=ealnie z ta długą rurą i wtedy może nie będzie przedmuchów. dobrze gadam?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



wara99

Post autor: wara99 » wt lip 18, 2006 10:10

wspawaj go i po problemie



mosquitosound
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 193
Rejestracja: wt sty 03, 2006 14:21
Lokalizacja: Kluczbork
Kontakt:

Post autor: mosquitosound » wt lip 18, 2006 10:20

pospawać tą długą rurę ze strumionką na łączeni tak?



Awatar użytkownika
Fox_00
Forum Master
Forum Master
Posty: 1752
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 17:15
Lokalizacja: Swarzędz PZ

Post autor: Fox_00 » wt lip 18, 2006 10:22

dokładnie tak :)



mosquitosound
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 193
Rejestracja: wt sty 03, 2006 14:21
Lokalizacja: Kluczbork
Kontakt:

Post autor: mosquitosound » wt lip 18, 2006 10:22

jeszcze jedno strumionkę wstawiłem dokładnie tam gdzie kat był, nie odsuwałem jej od silnika i mam sondę bedzie dobrze?
dodam ze wczesniej jezdziłem z pustym katem i było ok

[ Dodano: Wto Lip 18, 2006 10:23 ]
a wy może robiliście tak ze spawaliscie to? mówicie bedzie lepiej jak bedzie pospawane?



Awatar użytkownika
Fox_00
Forum Master
Forum Master
Posty: 1752
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 17:15
Lokalizacja: Swarzędz PZ

Post autor: Fox_00 » wt lip 18, 2006 10:24

mosquitosound pisze:jeszcze jedno strumionkę wstawiłem dokładnie tam gdzie kat był, nie odsuwałem jej od silnika i mam sondę bedzie dobrze?
dodam ze wczesniej jezdziłem z pustym katem i było ok
powinno być dobrze :)
ale i tak nie widzę sensu zakładania strumiennicy :]
jedynie można załozyć, ale naddźwiękową i najlepiej ze zwężką wenturiego :] to wtedy jest lepszy odgłos podczas przyśpieszania i nic więcej :)

[ Dodano: Wto Lip 18, 2006 10:25 ]
mosquitosound pisze:a wy może robiliście tak ze spawaliscie to? mówicie bedzie lepiej jak bedzie pospawane?
jak będzie pospawane to napewno nie będzie Ci uciekały spaliny przy strumiennicy i Ci nie będzie pierdzieć :)
a w razie wymiany to po prostu palnik czy też może i gumówka i ściągasz

[ Dodano: Wto Lip 18, 2006 10:26 ]
ja mam cały układ wydechowy pospawany, bez żadnych obejm bo ostatnio sobie wymieniłem wszystkie rurki i końcowy tłumik :)



mosquitosound
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 193
Rejestracja: wt sty 03, 2006 14:21
Lokalizacja: Kluczbork
Kontakt:

Post autor: mosquitosound » wt lip 18, 2006 10:32

założyłem bo pierdział pusty kat, tylko dlatego.
innego powodu nie było :bigok:



Awatar użytkownika
Fox_00
Forum Master
Forum Master
Posty: 1752
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 17:15
Lokalizacja: Swarzędz PZ

Post autor: Fox_00 » wt lip 18, 2006 10:32

mosquitosound pisze:innego powodu nie było :bigok:
no chyba że tak :D



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » wt lip 18, 2006 10:36

mosquitosound pisze:pospawać tą długą rurę ze strumionką na łączeni tak?
Można pospawać jak pisza koledzy , a można zastosowac też aluminiową taśme klejącą, bardzo fajna rzecz owijasz tą tasma jak bandażem łaczenie strumiennicy i rury kilka razy tak żeby było szczelne , na to zakładasz te śmieszną opaske zaciskową z którą zawsze sa problemy ze szczelnością i po kłopocie. Klej zawarty w tej tasmie ładnie sie klei a po dostaniu temperatury wulkanizuje się. Nie kosztuje taka tasmia w motoryzacyjnym więcej niż 10-15zł

P.S. mosquitosound, fajne rysunki , czym robiłeś AutoCad'em

[ Dodano: Wto Lip 18, 2006 10:38 ]
A o sonde nic sie nie martw , ja też wywaliłem kata całkowicie bo był pusty i w jego miejsce wstawiłem kawał rury , czyli opcja podobna jak u Ciebie - efekt zero problemów z sonda lambda czy z praca silnika osiagami i spalaniem, zero róznicy.


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

mosquitosound
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 193
Rejestracja: wt sty 03, 2006 14:21
Lokalizacja: Kluczbork
Kontakt:

Post autor: mosquitosound » wt lip 18, 2006 10:44

rysunek z AutoCad Mechanical 2006
dzięki chłopaki
pozdrawiam



irekczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: sob gru 24, 2005 17:34
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: irekczek » wt lip 18, 2006 10:57

ja też mam ten problem co kolega.. ostatnio wymianiałem (jakies 4 miechy temu) to kolanko co odchodzi od kolektora i dochodzi do kata. Po tym zaczęło mi pierdzieć właśnie na tej obejmie(było już przegrzane). Kupiłem w sklepie motoryzacyjnym obejme, kupiłem odrazu najtwardsze śrudy do tej obejmy i aż gwint do końca doszedł i dalej przepuszcza. W sklepie polecali mi jakąś pastę do uszczelniania tłumików.. Mówicie , że pomoże?? Bo spawać to miejsce to w ostatecznym stopniu.



mosquitosound
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 193
Rejestracja: wt sty 03, 2006 14:21
Lokalizacja: Kluczbork
Kontakt:

Post autor: mosquitosound » wt lip 18, 2006 11:02

albo pospawać albo spróbować poluzować tą opaskę idocisnąć kata do tej rury(jak bedzie idealnie stykiać to nie bedzie pierdzieć, jak pospawasz tez nie bedzie pierdzieć

[ Dodano: Wto Lip 18, 2006 11:02 ]
ja dzisiaj bede dalej z tym walczyć



Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » wt lip 18, 2006 11:11

To dlaczego nie wlozyles tlumika zamiast kata tylko strumienice? Ja po wycieciu kata wstawilem dodatkowy tlumik wygladajacy jak katalizator, teraz jest zupelnie cicho.



wara99

Post autor: wara99 » wt lip 18, 2006 11:15

przecierz nie zaklada tego na tydzien ,, jak pospawa bedzie mial spokój na dlugi czas



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 216 gości