[mk1 cabrio] kierownica - wieloklin - pomocy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

szuler
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pt cze 30, 2006 18:03
Lokalizacja: Warszawa

[mk1 cabrio] kierownica - wieloklin - pomocy

Post autor: szuler » pn lip 17, 2006 18:39

Witam wszystkich,
Po wielu trudach udało mi się ściągnąć z Niemiec oryginalną kierownicę VW (jak na zdjęciu poniżej). Okazało się jednak, że kierownica którą kupiłem przeznaczona jest na "szeroki" wieloklin, a nie na "wąski" który mam w mk1. Zostałem teraz z kierownicą która kosztowała mnie tyle pieniędzy i zachodu stąd moja prośba o pomoc. Może ktoś orientuje się czy coś da się przerobić, wymienić tak żeby wszystko pasowało. Będę SUPER-wdzięczny za pomoc.
η
PZDR!!
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
Darco
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: ndz kwie 23, 2006 13:22
Lokalizacja: Śląsk-Tychy City

Post autor: Darco » pn lip 17, 2006 19:02

jak się domyślam mocowanie wykonane w odlewie i ciężko będzie co kolwiek przerobić :/ tak w ogóle przy układzie kierowniczym nie można bawić się w jakie kolwiek przeróbki, bo chodzi tu o bezpieczeństwo !!!



szuler
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pt cze 30, 2006 18:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: szuler » pn lip 17, 2006 19:44

Zastanawiam się w którym modelu Golfa był grubszy wieloklin - może dałoby się zastosować inną część??



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » pn lip 17, 2006 19:54




szuler
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pt cze 30, 2006 18:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: szuler » pn lip 17, 2006 20:05

Wielkie dzięki Panowie za pomoc i zainteresowanie - po punkciku dla obydwu.
W takowym razie PINIE poszukuję przejściówki z "wąskiej" kolumny kierowniczej na "szeroką" kierownicę - jak ktoś ma to kupię od ręki, dziś, zaraz :)
Może ktoś wie gdzie coś takiego można dostać - będę wdzięczny za info.

PZDR wszystkich !!



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » pn lip 17, 2006 20:17

Dzięki za punkcik :pub:
Zastanawiam sie czy czegos takiego nie dałoby sie dorobic w jakimś warsztacie ślusarskim.Dla dobrego tokarza nie powinno stanowić problemu dotoczenie i wyfrezowanie takiej redukcji.



Awatar użytkownika
Darco
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: ndz kwie 23, 2006 13:22
Lokalizacja: Śląsk-Tychy City

Post autor: Darco » pn lip 17, 2006 20:41

bongo pisze:Zastanawiam sie czy czegos takiego nie dałoby sie dorobic w jakimś warsztacie ślusarskim.Dla dobrego tokarza nie powinno stanowić problemu dotoczenie i wyfrezowanie takiej redukcji.
Na pewno da rade dorobić , ale tym musiał by się zająć jakiś dobry szpec , bo jak będą luzy to... tfu tfu nie chcę krakać :/



szuler
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pt cze 30, 2006 18:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: szuler » pn lip 17, 2006 20:58

W linkach od bongo jest mowa o fabrycznych przejściówkach nabijanych na "wąską" kolumnę. Ja bym chyba wchodził w coś takiego - trzeba by chyba tylko kupić fabrycznie nową przejściówkę - taka już raz zdjęta mogłaby być za luźna.
Może już ktoś coś takiego ćwiczył??



Awatar użytkownika
Goofi
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 19:10
Lokalizacja: WarszaVWa
Kontakt:

Post autor: Goofi » pn lip 17, 2006 21:02

Z ta przejsciowka nie jest tak rozowo, ona jest wprawdzie oryginalna, ale w wersjach z nia sa inne sprezyny na kolumnie i podkladki, ja u siebie zakladalem, ze weszla ledwo, ale sprezyna jest calkowicie zbita a kierownica nie przylega jak powinna i chyba bede kupowal cala kolumne z szerokim juz :)



szuler
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pt cze 30, 2006 18:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: szuler » pn lip 17, 2006 21:25

da się do mk1 kupić całą kolumnę z szerokim wieloklinem?
a może wymienić również te sprężyny i podkładki?



Awatar użytkownika
Darco
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: ndz kwie 23, 2006 13:22
Lokalizacja: Śląsk-Tychy City

Post autor: Darco » pn lip 17, 2006 21:27

szuler pisze:da się do mk1 kupić całą kolumnę z szerokim wieloklinem?
a może wymienić również te sprężyny i podkładki?
podejdzie z dwójki



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » pn lip 17, 2006 21:34

szuler pisze:da się do mk1 kupić całą kolumnę z szerokim wieloklinem?
W sumie niegłupi pomysł....Kolumna kosztuje pare złotych.



Awatar użytkownika
Goofi
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 19:10
Lokalizacja: WarszaVWa
Kontakt:

Post autor: Goofi » pn lip 17, 2006 21:37

szuler pisze:da się do mk1 kupić całą kolumnę z szerokim wieloklinem?
a może wymienić również te sprężyny i podkładki?
Tylko jak bedziesz kupowal, to upewnij sie czy nie ma luzow ;)



szuler
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pt cze 30, 2006 18:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: szuler » wt lip 18, 2006 21:23

myślicie że będzie pasić ??



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 213 gości