centralny zamek mk3

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

lewdorek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: sob gru 03, 2005 12:25
Lokalizacja: War-Maz
Kontakt:

Post autor: lewdorek » pn lip 17, 2006 10:56

Pewnie jest ustawiony na domykanie szyb elektrycznych lub szyberdachu.Jeżeli nie to może gdzieś spadł węrzyk z któryś drzwi i wtedy też bedzei sie tak robić tylko mi się zdaje że wtedy nie przestałby pracować po 10 sek tylko dmuchałby dalej-kiedyś tak miałem u siebie.najprawdopodobniej bedzie to ta pierwsza możliwość.pozdro



Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » pn lip 17, 2006 11:00

diagnoza jest nastepujaca: nieszczelnosci w ukladzie pneumatycznym, ja mialem dziure w gumie na silowniku od wlewu paliwa na poczatku objawy jak u ciebie po 10 sekund a potem to juz caly czas mi chodzil, jezeli nie ruszales zadnych wezykow w drzwiach i instalacji w samochodzie to tylko ta czesc moze byc wypracowana :)


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » pn lip 17, 2006 12:49

no musisz rozgraniczyc zamykanie drzwi i klapy jest pneumatyczne a szyby elektryczne :)


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » pn lip 17, 2006 13:06

lewdorek pisze:najprawdopodobniej bedzie to ta pierwsza możliwość.pozdro
Na pewno nie. Ustwaienie na dluzszy czas, a trzymanie przekreconego kluczyka na to samo wychodzi. Kluczyk mozesz trzymac i godzine a pomka pompuje tak samo jakbys tylko na ulamek sekundy przekrecil kluczyk...
T.O.B.I. pisze:diagnoza jest nastepujaca: nieszczelnosci w ukladzie pneumatycznym, ja mialem dziure w gumie na silowniku od wlewu paliwa na poczatku objawy jak u ciebie po 10 sekund a potem to juz caly czas mi chodzil, jezeli nie ruszales zadnych wezykow w drzwiach i instalacji w samochodzie to tylko ta czesc moze byc wypracowana
Stawiam na to samo.
Pewnie jest mala dziurka i pompka dopompuje do max cisnienia, tylk odluzej to trwa przez nieszczelnosc.



aegiss
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: śr cze 14, 2006 09:35
Lokalizacja: Mikołów
Kontakt:

Post autor: aegiss » pn lip 17, 2006 14:36

własnie przed chwilka skonczyłem u siebie robic z tym przeklenstwem (centralny) ,ale zrobiłem w koncu . Powód? j.w.kolega napisał nieszczelnosc weżyka - u mnie pompka chodziła ok. 20-30 sek.


Nie pytaj próżno,bo nikt sie nie dowie.Jaki nam koniec szykują bogowie.

Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » pn lip 17, 2006 15:25

w ktorym miejscu puszczal, i czy bylo cos grzebane wczesniej??


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

aegiss
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: śr cze 14, 2006 09:35
Lokalizacja: Mikołów
Kontakt:

Post autor: aegiss » pn lip 17, 2006 15:42

lewa strona, drzwi od kierowcy(miałem ułatwienie ze tak dlugo chodzil ,wyraznie bylo słychac jak powietrze syczało) wystarczyło przyłozyc ucho.
czy coś było robione ? niestety nie wiem raczej chyba nie(przez rok auto stało w autohausie ,nie wiedzieli co jest goferkowi- pfff sprzedawcy-mechaniki(gebelsy) -wystarczyło pompe paliwa wymienic)


Nie pytaj próżno,bo nikt sie nie dowie.Jaki nam koniec szykują bogowie.

maly79
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt lip 11, 2006 15:32
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: maly79 » pn lip 17, 2006 15:51

witam!a orientuje sie ktos czym spowodowane jest całkowit rozładowanie akumulatora?nowego z resztą....słyszałem że to od alarmu i fabrycznie zamontowanego centralnego i sprawdziłem-pod kleme aku podstawiłem żarówke i świeciła jak słońce....:(cos mi czerpie za dużo prądu czy to możliwe że centralny i alarm?


VW-i nie ma lepszych...

mattjanow
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 12:48
Lokalizacja: Janów Lubelski

Post autor: mattjanow » pn lip 17, 2006 16:34

nie przejmuj sie to jest norma tak ma pracowac i juz nic tego nie zmienisz pozdrawiam


GRUPA DLA WOJ.LUBELSKIEGO ZAPRASZAM!!!!

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » pn lip 17, 2006 16:39

mattjanow pisze:nie przejmuj sie to jest norma tak ma pracowac i juz nic tego nie zmienisz pozdrawiam
:panna:
Co jest niby norma wg Ciebie ?



aegiss
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: śr cze 14, 2006 09:35
Lokalizacja: Mikołów
Kontakt:

Post autor: aegiss » pn lip 17, 2006 16:52

maly79 pisze:witam!a orientuje sie ktos czym spowodowane jest całkowit rozładowanie akumulatora?nowego z resztą....słyszałem że to od alarmu i fabrycznie zamontowanego centralnego i sprawdziłem-pod kleme aku podstawiłem żarówke i świeciła jak słońce....:(cos mi czerpie za dużo prądu czy to możliwe że centralny i alarm?

ktos ci bzdur nagadal - jezeli w/w opcje sa uzuwane to wtedy pobierany jest prąd z akumulatora - no chyba ze ci alarm wyje 24/h :hmm:
Ostatnio zmieniony pn lip 17, 2006 16:52 przez aegiss, łącznie zmieniany 1 raz.


Nie pytaj próżno,bo nikt sie nie dowie.Jaki nam koniec szykują bogowie.

mattjanow
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 12:48
Lokalizacja: Janów Lubelski

Post autor: mattjanow » pn lip 17, 2006 16:52

pompka centralnego zamka w każym przypadku bedzie przez pare sekund pracowac po zamknięciu kolego


GRUPA DLA WOJ.LUBELSKIEGO ZAPRASZAM!!!!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 425 gości