[mk3] jaka wam pokazuje temperature
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 721
- Rejestracja: czw cze 22, 2006 17:57
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
nie wiem ale wskazowka powinna stac pionowo i zawsze musi byc te 90 st. tak jak to pisze WOYTECK, chyba tylko on ma dobry termostat. jesli temperatura ci spada podczas jazdy ponizej 90st to na pewno masz do wymiany termostat. masz nowy to kup lepszej marki, a jesli temperatura rosnie powyzej 90 to zaraz powinien wlaczyc sie wentylator
- Christopherek
- Forum Killer
- Posty: 812
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 18:27
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: Audi a4 b6 cabrio
- Silnik: Bfb
- Kontakt:
u mnie tam nie pokazuje nawet 70stopni a jak postoję w korku to dochodzi do 85 i włączają się wentylatory i powoli spada.a przy okazji mam pytanie kiedy poznać który bieg wentylatorów się włączył???
Są-Vw Passat b6 variant 2.0 cbbb i Audi a4 b6 cabrio 1.8t bfb
Były-Vw golf mk3 1.8 aam, Vw golf mk4 1.9 arl, Vw golf mk3 2.0 ady, Vw polo 6n 1.6 ajv,Vw golf mk3 1.8 adz cabrio,Audi a4 b5 avant 1.9 avg, VwNew Beetle 1.8Tawv, Vw New Beetle 1.8T awu,Vw Passat b5fl variant 1.9avf
Były-Vw golf mk3 1.8 aam, Vw golf mk4 1.9 arl, Vw golf mk3 2.0 ady, Vw polo 6n 1.6 ajv,Vw golf mk3 1.8 adz cabrio,Audi a4 b5 avant 1.9 avg, VwNew Beetle 1.8Tawv, Vw New Beetle 1.8T awu,Vw Passat b5fl variant 1.9avf
U mnie cały czas 105 stopni, wymieniłem wszystkie czujniki, płyn się nie gotuje, termostat puszcza, wentylator się włącza po chili stania w korku, jak wyjałem termostat to było około 70 st., czyli płyn idzie na obieg. Jak pokazuje mi 105 stopni, to wąż jest gorący, ale można go chwilę trzymać, czyli nie ma 100 stopni. Musiał mi się po prostu wskaźnik na liczniku przeskalować. Pozdrawiam
a ja mamm w/g mojego termometru w zegarach 70st podczas jazdy, jak soje w korku podnosi sie do 100st wlacza sie wentylator spada pare stopni, wylacza sie i jak podrosie znowu temperatura to sie znowu włacza i tak w kółko. 70st. nie wazne czy lato czy zima, miałem tak samo na starej jaki i na nowej chłodnicy.
Golf 3 1,8 CL '92 75PS LPG + MFA
zegary maja juz swoje lata a tam tez sa czesci mechaniczne, u mnie zaczol przycinac sie predkosciomierz, rozwiazaniem bylo rozebranie zegarow i poruszanie za wskazowke na lozyskowaniu sie przycinal (nic nie mylem i nie czyscilem to za delikatny mechanizm), a co do 70 stopni to tez to przerabialem lato czy zima 70, po wymianie termostatu jak drut 89
Pozdrawiam T.O.B.I.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 287 gości