MK3 niepokojacy odglos z silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Fox 666
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: śr kwie 26, 2006 17:35
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Fox 666 » ndz lip 16, 2006 12:39

Witam, mam podobny problem, ale u mnie przyczyną jest aluminiowa blacha oddzielająca ukł. wydechowy od podwozia. Jest to tak dziwnie zamontowane że za każdym razem spadają zawleczki , może dlatego żę autko jest sztywne a w W-wie "dziura na dziurze i dziurą pogania", przeważnie chodzi o blechę na wysokości siatki przed katalizatorem, dlatego myśliśz że to coś w silniku. Pozdrawiam.



martinez76
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 383
Rejestracja: sob kwie 08, 2006 23:06
Lokalizacja: warszawa

Post autor: martinez76 » ndz lip 16, 2006 12:43

Adamtd pisze:Spalanie stukowe występuje raczej przy niskiej prędkości obrotowej i jest bardzo łatwe do wysłuchania - charakterystyczne dzwonienie przez wielu mylone ze stukiem zaworów
rzeczywiscie wystepuje przy niskiej predkosci, bo przy przyspieszaniu - przy predkosci ponad 100km. juz raczej nie.

[ Dodano: 16 Lip 2006 12:44 ]
Fox 666 pisze:Witam, mam podobny problem, ale u mnie przyczyną jest aluminiowa blacha oddzielająca ukł. wydechowy od podwozia. Jest to tak dziwnie zamontowane że za każdym razem spadają zawleczki , może dlatego żę autko jest sztywne a w W-wie "dziura na dziurze i dziurą pogania", przeważnie chodzi o blechę na wysokości siatki przed katalizatorem, dlatego myśliśz że to coś w silniku. Pozdrawiam.
dzieki ,sprawdze i to



Awatar użytkownika
ddChavez
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 206
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 18:14
Lokalizacja: Radomsko/Wrocław
Kontakt:

Post autor: ddChavez » ndz lip 16, 2006 13:27

Mam cos takiego ale w DU Nexii. Tylko ze przy troche nizszych obrotach i tez przy mocnym przyspieszaniu. Podobno jest to wlasnie objaw albo panewek albo ze wal sie troche znieksztalcil czy jakos tak :) Tak mi powiedziano to tylko powtarzam :)



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » ndz lip 16, 2006 14:20

martinez76 pisze:rzeczywiscie wystepuje przy niskiej predkosci, bo przy przyspieszaniu - przy predkosci ponad 100km. juz raczej nie.
Miałem na myśli prędkość obrotową silnika a nie auta!


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

martinez76
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 383
Rejestracja: sob kwie 08, 2006 23:06
Lokalizacja: warszawa

Post autor: martinez76 » ndz lip 16, 2006 14:51

a czy ktos sie orientuje ile moze kosztowac zrobienie ( wymiana ) panewek i wszystkiego co sie z tym wiaze?
dodam ze w warszawie



Goral1500
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: śr lis 01, 2006 11:05
Lokalizacja: LUBLIN

Post autor: Goral1500 » śr lis 01, 2006 11:32

Witam

Posiadam golfa MK3 z silnikiem ABS i mam bardzo podobny problem podczas jazdy gdy wcisnę raptownie gaz to odzywają się zawory na chwile i jest tak przy każdej prędkości ,na postoju gdy wciskam gaz nic takiego się nie dzieje i nie wiem co jest grane. Wymienilem rozrzad, olej, swiece i nic nie pomoglo.
Prosze o pomoc....
Pozdrawiam Paweł



Awatar użytkownika
Karlos87
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 248
Rejestracja: śr sie 09, 2006 18:14
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Karlos87 » śr lis 01, 2006 14:15

u mnie kawałek aluminium obok kolektora wydechowego odzywa sie jeśli wrzuce go na 3000-4000 obr. później dołącze fote.pozdro


Lubię gdy murzyn bije w kokos

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » śr lis 01, 2006 21:23

Goral1500 pisze: mam bardzo podobny problem podczas jazdy gdy wcisnę raptownie gaz to odzywają się zawory na chwile i jest tak przy każdej prędkości ,na postoju gdy wciskam gaz nic takiego się nie dzieje i nie wiem co jest grane
zdecydowanie to nie będą zawory, a bardziej już spalanie stukowe


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
bryszard
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: wt sty 25, 2005 15:32
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: bryszard » śr lis 01, 2006 21:41

Silniki ABS nie były wyposazone w czujnik spalania stukowego ale zawsze warto to sprawdzić bo mogę się mylić.Jeżeli mają to wymienic czujnik stukowy a jeżeli nie mają to na bank coś w silniku słyszalne jest u góry.Sprubój na postoju tak nagle nacisnąć gaz to podejrzewam że to usłyszysz taki trzask jak w maluchu zaworu.Z tego co widze na formu to jest to tylko w ABS-ach. Drugą sprawą jest jakość paliwa czy nie jest zwietrzałe, świece, kable wszystko co z prądem idzie, ale ja stawiam na górę silnika, może któryś regulator, ciężko to ocenić .



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 288 gości