[MKII] Brak ręcznego!!!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

yaro

[MKII] Brak ręcznego!!!!

Post autor: yaro » sob lut 05, 2005 13:28

A było to tak.... Miałem słaby ręczny no i zbliżał się czas wymiany klocków z przodu, więc postanowiłe zmienić komplet. Po wymianie tylnych klocków prawie całkowicie zanikł rękaw, a nożny z tylu jest słabszy. Przypuszczam że skończyły się zaciski. Czy jest możliwość regeneracji zacisków, czy występuje jakiś zestaw naprawczy??? Czy poprostu trzeba kupić nowe zaciski.



HaiFisch
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: pt paź 29, 2004 18:20
Lokalizacja: Kraków
Auto: VW JETTA mk2

Post autor: HaiFisch » sob lut 05, 2005 14:26

Występują zestawy naprawcze tj. wszystkie gumki + tłoczki. Trzeba popytać w dobrych sklepach lub dużych hurtowniach.


[url=http://www.tkk.org.pl]TUNING KLUB KRAKÓW[/url]

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » sob lut 05, 2005 14:30

W każdym sklepie kupisz zestawy regeneracyjne po 25zł na strone, lae jak nie masz czasu i nerwów to samemu nie wymienisz wszystkiego.



yaro

Post autor: yaro » sob lut 05, 2005 15:00

A czy ma ktoś schemat zacisków??? Jak rozbiorę i nie złoże to dopiero będą jaja!!!!



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » sob lut 05, 2005 15:03

Niestety nie spotkałem się z rozpiską zacisku jeszcze. Ale jak wykręcisz tłok to tam na dole jest taki mały koczyczek ze sprężynom. Musisz zdjąc zegera i wyjąć koszyczek. Potem wysuwasz mechanizm ręcznego i już. Gorszy problem stanowi założenie tego segera na swoje miejsce. Mnie zajęło to 10minut na jeden zacisk, stosując przy tym ścisk stolarski (taki mały).



yaro

Post autor: yaro » sob lut 05, 2005 15:03

Jeszcze jedno!!!! Jakie polecacie linki do ręcznego bo orginalne się zatarły i kupiłem jakieś włoskie (z tych droższych) i posłużyły mi jakieś 2 miesiące i jedna się zatarła.



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » sob lut 05, 2005 15:04

Najtańsze.



yaro

Post autor: yaro » sob lut 05, 2005 15:05

Dzięki za podpowiedź odnośnie rozbierania zacisków!!!



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » sob lut 05, 2005 15:06

:bigok: :bigok:



yaro

Post autor: yaro » sob lut 05, 2005 15:14

Te najtańsze linki to tragedia, a w zimie mogę zapomnieć o ręcznym bo zaraz złapie i nie chce puścić, a tarcze wyglądają jak dwa słoneczka, teraz mam rozregulowany całkowicie rękaw bo mi łapało po każdym zaciągnięciu wajchy. Chyba że jest jakaś inna przyczyna takiego blokowania????



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » sob lut 05, 2005 15:31

Ja nawet nowe linki szprycuje roztopionym smarem.



yaro

Post autor: yaro » sob lut 05, 2005 15:33

Te co kupiłem to zalałem smarem silikonowym w i tak nic to nie dało, a teraz i tak muszę je zmienić także zrobię tak jak piszesz!!!!



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » sob lut 05, 2005 15:35

Polecam smarowanie linek przed zimą.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 458 gości