zawiasik supersport prosze o opinie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
orzel12
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 279
Rejestracja: pn gru 20, 2004 02:08
Lokalizacja: szczecin
Kontakt:

zawiasik supersport prosze o opinie

Post autor: orzel12 » śr lut 02, 2005 14:06

chce kupic pelne zawieszenie supersporta -60/-60 co sadzicie o tym zawiasku moze ktos na nim jezdzi czy progi na drodze stanowia jakas przeszkode przy tym obnizeniu no i wrescie ciekawi mnie naj bardziej to czy zawiasik jest bardzo twardy czy da sie na nim wytrzymac nie jezdzilem nigdy furka na sportowym zawieszeniu wiec nie wiem



Awatar użytkownika
KATO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 362
Rejestracja: sob lis 13, 2004 02:46
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

Post autor: KATO » śr lut 02, 2005 23:00

dołaczam sie prosiłbym o opine czy warto kupowac nowy zawiasik SS -60/-40czy jest jakas lepsza opcja w tej cenie oczywiscie nie ukrywam ze komfort tez sie liczy w miare mozliwosci


2001-2006 GTI WOLFSBURG EDITION http://www.vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=1672
2006- A6 AVANT 2.5 TDI AEL KREMOWA SKÓRA KLIMATRONIC VOLL WYPAS

Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » czw lut 03, 2005 01:55

i jak takie -60/60 ma sie do seryjnych amortyzatorów?


Mk3 GTI 16V ABF

Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » czw lut 03, 2005 09:54

JA JEZDZE NA SUPERSPORCIE KUPIŁE UZYWKI NO I SZCZERZE MÓWIĄC TYŁ COS JUZ MI PUKA(ALE WKOŃCU TO UZYWKI)OGÓLNIE AUTKO ZAJEBISCIE TRZYMA SIE DROGI JEST TWARDE ALE BEZ PRZESADY SPOKOJNIE IDZIE SIE PRZYZWYCZAIC NO I TRZA UWAZAC NA KRAWEZNIKI I DŁOY BO MOZNA ZDERZAK LUB MICHE ZGUBIC..POZDRO


ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6

mateoosh
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: śr wrz 15, 2004 20:34
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: mateoosh » pt lut 04, 2005 23:37

igor: do seryjnych amorów możesz założyć max -40/-40
jeśli planujesz więcej to musisz zainwestować w krótsze amory ewentualnie dać te amory co masz (przy założeniu, że nie mają dużo przelatane) do skrócenia
Ja właśnie będę do siebie zakładał sprężyny SS -40/-40 na standardowych amorach więc niedługo podzielę się wrażeniami z jazdy :grin:


Było:
- VW Golf MK1 rocznik 1983 cacuszko po remoncie
- VW Golf MK2 rocznik 1988 Special GT na glebie
Jest:
- MK2 GTI 16V Midnight Blue BLOS Edition

Awatar użytkownika
asmo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 238
Rejestracja: sob sty 15, 2005 05:02
Lokalizacja: Běijing
Kontakt:

Post autor: asmo » sob lut 05, 2005 11:17

ja mam sprężynki 40/40 PowerTech'a na seryjnych amorach auto mknie jak po szynach ale tylko po równej drodze na zakrętach z wybojami trzeba uważać żeby nie wypaść z drogi :grin: ale jazda ogólnie super :chytry:



dioob
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 18:20
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: dioob » sob lut 05, 2005 12:55

mateoosh pisze:igor: do seryjnych amorów możesz założyć max -40/-40
jeśli planujesz więcej to musisz zainwestować w krótsze amory ewentualnie dać te amory co masz (przy założeniu, że nie mają dużo przelatane) do skrócenia
Ja właśnie będę do siebie zakładał sprężyny SS -40/-40 na standardowych amorach więc niedługo podzielę się wrażeniami z jazdy :grin:
Z checią bym sie przewiózł samochodemn na springach -40 , i zwykłych amorach, chciałbym zobaczyc jaki jest komfort.Ja miałem zawieche weitec springi+koni amorki zółte i twarde.i zmieniłem na standard bo twardo jak diabli było.A mazy mi sie jakis gwincik oby nie za twardy był :hmm:


...pomału do celu......w planach Suka GS 500, na początek oby sił wystarczyło :hmm:

mateoosh
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: śr wrz 15, 2004 20:34
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: mateoosh » sob lut 05, 2005 13:02

nie ma problema :grin: założę ino zawiasa i możemy się umawiać na test-drive'a po Krakowie tylko żebyś nie szykował się na jakieś fajerwerki moim Golfem, bo to już emeryt (22 lata) :grin:


Było:
- VW Golf MK1 rocznik 1983 cacuszko po remoncie
- VW Golf MK2 rocznik 1988 Special GT na glebie
Jest:
- MK2 GTI 16V Midnight Blue BLOS Edition

mateoosh
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: śr wrz 15, 2004 20:34
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: mateoosh » sob lut 05, 2005 13:02

nie ma problema :grin: założę ino zawiasa i możemy się umawiać na test-drive'a po Krakowie. Tylko żebyś nie szykował się na jakieś fajerwerki moim Golfem, bo to już emeryt (22 lata) :grin:


Było:
- VW Golf MK1 rocznik 1983 cacuszko po remoncie
- VW Golf MK2 rocznik 1988 Special GT na glebie
Jest:
- MK2 GTI 16V Midnight Blue BLOS Edition

dioob
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 18:20
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: dioob » sob lut 05, 2005 13:11

mateoosh pisze:nie ma problema :grin: założę ino zawiasa i możemy się umawiać na test-drive'a po Krakowie. Tylko żebyś nie szykował się na jakieś fajerwerki moim Golfem, bo to już emeryt (22 lata) :grin:
nie nie chodzi mi o normalną przejażdżke, apoza tym niedługo szykuje sie małe spotkanko w kraku, moze bedziesz , jeszcze nie ma terminu.
Zawe mozna zawiadomic kolegów AC ,moze zjedzie sie pare osób. :hmm:


...pomału do celu......w planach Suka GS 500, na początek oby sił wystarczyło :hmm:

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » sob lut 05, 2005 13:14

mateoosh pisze:nie ma problema :grin: założę ino zawiasa i możemy się umawiać na test-drive'a po Krakowie. Tylko żebyś nie szykował się na jakieś fajerwerki moim Golfem, bo to już emeryt (22 lata) :grin:
Emeryt!!, mój ma 26 latek i nadal w jednym kawałku jeździ, a co do zawiech supersporta to za te pieniądze nic lepszego sie nie kupi. Amorki supersport wytrzymują dłużej niż gazowe KYB.



Lucius Snow

Post autor: Lucius Snow » sob lut 05, 2005 13:21

A jak jest z wytrzymałościa kasty??? Nie zacznie sie rozłazić na kielichach po założeniu supersporta? (zakładając, że wcześniej wszystko było ok oczywiście)



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » sob lut 05, 2005 13:29

Ja mam pospawane kielichy i rozpórke z tyłu i na dole z przodu. Jak wymieniałem progi to założyłem jeszcze wzmocnienia takie jak w poldku do środka. Z przodu nie mam górnej rozpórki bo mam numer nadwozia na kielichu i musze wymyśleć inny rodzaj mocowania tej rozpórki.



Lucius Snow

Post autor: Lucius Snow » sob lut 05, 2005 13:36

Dobry pomysł z tymi wzmocnieniami w progach, niestety u mnie za późno, bo tył auta już wyspawany.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 311 gości