Prosze o sprawdzenie pomiarow w VAG-COM
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Prosze o sprawdzenie pomiarow w VAG-COM
autko to VW Golf IV 1.9TDI
Ostatnio zmieniony pn paź 01, 2007 09:48 przez piapia, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mały gagatek
- Posty: 145
- Rejestracja: pt cze 16, 2006 22:00
- Lokalizacja: dolnyśląsk- WOŁÓW
- Kontakt:
Napisz mi co dokładnie sprawdzałeś tymi blokami będzie mi łatwiej sprawdzic .
[ Dodano: 14 Lip 2006 20:56 ]
Jeżeli chodzi o - blok 013- Grupa wskazań 013 jałowy bieg- regulacja spoczynkowa - to w tym bloku jest ok w normie. Reszte napisze jak sprawdze .
[ Dodano: 14 Lip 2006 21:01 ]
Napisz mi kod silnika pierwsze trzy litery , co do 011 , Grupa wskazań 011- regulacja ciśnienia doładowania - , to musisz to sprawdzić jadąc samochodem na trzecim biegu i mieć conajmniej 2900 obrotów wtedy zapisz wskazania i daj znać.
[ Dodano: 14 Lip 2006 21:02 ]
napisz mi co sprawdzałeś tymi blokami
[ Dodano: 14 Lip 2006 20:56 ]
Jeżeli chodzi o - blok 013- Grupa wskazań 013 jałowy bieg- regulacja spoczynkowa - to w tym bloku jest ok w normie. Reszte napisze jak sprawdze .
[ Dodano: 14 Lip 2006 21:01 ]
Napisz mi kod silnika pierwsze trzy litery , co do 011 , Grupa wskazań 011- regulacja ciśnienia doładowania - , to musisz to sprawdzić jadąc samochodem na trzecim biegu i mieć conajmniej 2900 obrotów wtedy zapisz wskazania i daj znać.
[ Dodano: 14 Lip 2006 21:02 ]
napisz mi co sprawdzałeś tymi blokami
dzieki za odpowiedzi.
Widzisz nie znam jeszcze obslugi tego programu pomiary narazie na postoju.
Postaram sie jeszcze dzisiaj zrobic tak jak napisałes.
Czy jest mozliwosc sprawdzenia jak działa turbina? kiedy zaczyna pompowac i jakie jest cisnienie? najlepiej jakby wykreslił charakterystyke
drugie pytanko: czy mozna tym programem sprawdzic czy działa prawidłowo elektrozawór turbiny?
Jaki program polecasz?
Widzisz nie znam jeszcze obslugi tego programu pomiary narazie na postoju.
Postaram sie jeszcze dzisiaj zrobic tak jak napisałes.
Czy jest mozliwosc sprawdzenia jak działa turbina? kiedy zaczyna pompowac i jakie jest cisnienie? najlepiej jakby wykreslił charakterystyke
drugie pytanko: czy mozna tym programem sprawdzic czy działa prawidłowo elektrozawór turbiny?
Jaki program polecasz?
-
- Mały gagatek
- Posty: 145
- Rejestracja: pt cze 16, 2006 22:00
- Lokalizacja: dolnyśląsk- WOŁÓW
- Kontakt:
- dziechu
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
- Silnik: 1Z
Jak widzisz w okienkach masz trzy grupy ktore mozesz wlaczyc. Wlacz grupe 3, 8 i 11, nastepnie ustaw sie przy jakiejs drodze szybkiego ruchu (w miare pustej) i nacisnij klawisz 'LOG' a nastepnie 'start'. Od tego momentu komputer bedzie rejestrowal wartosci z grupy 3, 8 i 11. Rusz samochodem, przy predkosci ok. 60km/h wlacz 5 bieg i wcisnij gaz do dechy, trzymaj az do obrotow ok. 3500 (musisz miec wolna droge). Potem nacisnij klawisz 'stop'. W katalogu Program File/Vag-Com/Logs bedziesz mial loga, czyli zapis wszystkiego co sie dzialo podczas przyspieszania. logi czytane sa przez Excela i wyswietlane w formie tabelki.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 873
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: czw lis 15, 2007 14:24
- Lokalizacja: Legnica
witam a ja mam taki problem z tym vag-iem kuopilem zlacze mam program vagcom i nie dzialaja mi pewne guziki nie wiem czemu moze to dlatego e to nie jest pelna wersja? jak chce np sprawdzic pompe diesla to pojawia mi sie blad sterownika choc mam 1.9 tdi toledo mogly mi ktos cos na to poradzic?? a i tezs prosze ta witaminke jak by ktos mial
pomiary VAG wstepna diagnostyka silnika MK3-1Z
Witam mam golfika 3 z 1995 silnik 1Z/90KM. Ma przebieg 300tys z czego sam przejechalem 50, Mam odczucie ze auto oslablo szczegolnie marnie wyglada to w zakresie >2000. Silnik staje sie glosny ale nabiera obrotow bardzo powoli.
Zaraz po zakupie mialem takie wrazenie ze silnik robil sie dosyc glosny przy obr powyzej 3tys obr w zakresie 2-3 byl cichutki za to zbieral sie dosc dynamicznie.
Mam podejrzenia co do turbiny poniewaz z swojej niewiedzy zaraz po zakupie przejechalem ok 24 tys bez wymiany oleju. Teraz tez widze ze przy jezdzie w trasie gdzie jestem w stanie wyjsc powyzej 2 tys zaczyna mi ubywac oleju. Przy jedzie "miejskiej" jest on niezauwazlny. Kolejna obserwacja na luzie jak wcisne gaz do dechy mam spora chmurke dymu i sadzy na ziemi po osiagnieciu obrotow przestaje dymic.
Kupilem pol roku temu kabelek Viakena KKL i jestem sie nim w stanie polaczyc z modulami
airbag, silnika (i pewnie immobilzera). Moje pytanie co i jak mierzyc (Cisnienie doladowania k. 11 .... ?) w jakich warunkach (jak kolega pisze 60kn na 5 i gaz do dechy?) jak zinterpretowac wyniki (czy sa jakies referencje np z w pelni sprawnych silnikow?)
Z gory dzieki za wszelkie sugestie
Pozdrawiam,
Zaraz po zakupie mialem takie wrazenie ze silnik robil sie dosyc glosny przy obr powyzej 3tys obr w zakresie 2-3 byl cichutki za to zbieral sie dosc dynamicznie.
Mam podejrzenia co do turbiny poniewaz z swojej niewiedzy zaraz po zakupie przejechalem ok 24 tys bez wymiany oleju. Teraz tez widze ze przy jezdzie w trasie gdzie jestem w stanie wyjsc powyzej 2 tys zaczyna mi ubywac oleju. Przy jedzie "miejskiej" jest on niezauwazlny. Kolejna obserwacja na luzie jak wcisne gaz do dechy mam spora chmurke dymu i sadzy na ziemi po osiagnieciu obrotow przestaje dymic.
Kupilem pol roku temu kabelek Viakena KKL i jestem sie nim w stanie polaczyc z modulami
airbag, silnika (i pewnie immobilzera). Moje pytanie co i jak mierzyc (Cisnienie doladowania k. 11 .... ?) w jakich warunkach (jak kolega pisze 60kn na 5 i gaz do dechy?) jak zinterpretowac wyniki (czy sa jakies referencje np z w pelni sprawnych silnikow?)
Z gory dzieki za wszelkie sugestie
Pozdrawiam,
Robert
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 296 gości