[MK2 PF] zaczął dużo palić!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
marcinez
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob maja 07, 2005 08:10
Lokalizacja: Brak bliższych danych
Kontakt:

[MK2 PF] zaczął dużo palić!

Post autor: marcinez » pt lip 14, 2006 14:13

Jeżdżę MK2 PF już ładne parę lat. Przeciętnie palił mi mi 8 litrów benzyny na trasie i ilkanaście w mieście :). Ostatnio jednak coś z nim sie stało i zaczął pić paliwo jak smok wawelski :( Pali kilkanaście litrów bez względu na rodzaj jazdy :( Ma też następujące objawy: silnik nierówno pracuje na biegu jałowym, często obroty spadają poniżej 800, często po zabraniu nogi z gazu silnik gaśnie. Słychać strzały w tłumiku. Przy ruszaniu czuć, że silnik dławi się przy wchodzeniu na wyższe obroty. Wskażnik zużycia paliwa też pokazuje duże splanie. Co jest nie tak?
Ostatnio zmieniony ndz lis 19, 2006 11:43 przez marcinez, łącznie zmieniany 1 raz.


Nec Hercules contra plures

Awatar użytkownika
MrUkAs
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: MrUkAs » pt lip 14, 2006 15:28

Radze sprawdzic wszystkie filtry, kable, kopulke, palec, swiece no i zaplon... ;) to na pewno cos z tych rzeczy. Aa i jeszcze cewka. Mialem podobne objawy, po przegladnieciu w/w rzeczy i niektorych wymianie problem zniknal. ;)


www.SportCom.PL

organista18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: śr mar 01, 2006 13:45
Lokalizacja: Lębork

Post autor: organista18 » pt lip 14, 2006 16:01

kolego, a przy zapłonie nic nie grzebałeś?? te strzały z tłumika to na pewno wina zapłonu, kwestia dobrego ustawiania. tez mam PF i mam ciagle z nim problemy, narazie jest ok ale ciekawe jak dlugo.ciągle chodzi nierowno na wolnych i dławi się przy dodaniu gazu. mam juz pól silnika wymieione i ciągle to samo. pozdrawiam



promo211
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: śr sty 18, 2006 20:41
Lokalizacja: podlaskie

Post autor: promo211 » pt lip 14, 2006 20:36

Witam
to że, pływają obroty to wina "krokowca", a że dużo pali to prawdopodobnie
mogła Ci paść "sonda lambda" :hmm:
Pozdrawiam Przemek


...

Awatar użytkownika
marcinez
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob maja 07, 2005 08:10
Lokalizacja: Brak bliższych danych
Kontakt:

Post autor: marcinez » pt lip 14, 2006 21:07

Nie grzebałem nic przy zapłonie. Ta usterka, czy przypadłość pojawiła się nagle. Pojechałem nad jezioro, w drodze powrotnej zaczęły się cyrki i tak jest cały czas.


Nec Hercules contra plures

meserter
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: śr paź 26, 2005 17:46
Lokalizacja: Jasło

Post autor: meserter » sob lip 15, 2006 09:27

Kolega Promo211 ma racje.Dławienie moze być przyczyną uszkodzenia sondy lambda a nierówne obroty m.in. silniczka krokowego.
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob lip 15, 2006 09:46

sonda lambda owszem, krokowiec nie powoduje falowania obrotów w digifancie, gaśnięcie może powodować.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

organista18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: śr mar 01, 2006 13:45
Lokalizacja: Lębork

Post autor: organista18 » sob lip 15, 2006 11:33

kolego MARCINEZ jak rozwiążesz swój problem, to będe ci niezmiernie wdzięczny jak , prześlesz mi na maila: organista188@wp.pl jak go rozwiązałeś. Mój golfik z silnikiem PF też ciągle robi problemy a mechanicy rozkładają ręce, a objawy ma te same co twój, czyli, dławienie, nierówne obroty itp... z góry dzięki :grin:



Awatar użytkownika
marcinez
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob maja 07, 2005 08:10
Lokalizacja: Brak bliższych danych
Kontakt:

Post autor: marcinez » sob lip 15, 2006 11:52

Mechanicy w moim mieście również rozkładają ręce. Wszystko chodziło "cacy: teraz zaczynają się problemy. Jak będę kupował następnego VW to tylko z "normalnym" silnikiem.


Nec Hercules contra plures

boogy77
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz sty 16, 2005 01:26
Lokalizacja: Łódź

Re: Mój MK2 PF zaczął dużo palić!

Post autor: boogy77 » ndz lis 19, 2006 00:44

marcinez pisze:Jeżdżę MK2 PF już ładne parę lat. Przeciętnie palił mi mi 8 litrów benzyny na trasie i ilkanaście w mieście :). Ostatnio jednak coś z nim sie stało i zaczął pić paliwo jak smok wawelski :( Pali kilkanaście litrów bez względu na rodzaj jazdy :( Ma też następujące objawy: silnik nierówno pracuje na biegu jałowym, często obroty spadają poniżej 800, często po zabraniu nogi z gazu silnik gaśnie. Słychać strzały w tłumiku. Przy ruszaniu czuć, że silnik dławi się przy wchodzeniu na wyższe obroty. Wskażnik zużycia paliwa też pokazuje duże splanie. Co jest nie tak?
Witam tez mam PFa i nestety te same objawy czy to jakies fatum? Może ktos roawiązał ten problem please o info.

Pozdrowionka.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 311 gości