mk3 krokowiec

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

mattjanow
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 12:48
Lokalizacja: Janów Lubelski

mk3 krokowiec

Post autor: mattjanow » pt lip 14, 2006 10:59

panowie po ostatniej wizycie u pewnego znajomego mechaniora dowiedzialem sie ze czyszczenie krokowca to bezsens a wynika to z tego nie ma takiej mozliwosci aby sie w jakis sposób zabrudził nie pracuje on tak jak w oplach np w strumieniu powietrza z olejem a po drugie jest nierozbieralny co o tym sadzicie po dyskusji z owym mechaniorem mam mentlik w głowie co o tym sadzicie



Awatar użytkownika
spoon_r
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: pn maja 09, 2005 19:11
Lokalizacja: Zach-pom
Kontakt:

Post autor: spoon_r » pt lip 14, 2006 11:20

popieram zdanie twojego kolegi mechanika, chcby z tego powodu ze jest on zabudowany caly. co innego w oplach tam nawet jest to od czasu do czasu wskazane

pozdrawiam


mobilni sprawdzam radyjko, gdzie mnie slychac? :D

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » pt lip 14, 2006 12:03

mattjanow pisze: nie pracuje on tak jak w oplach np w strumieniu powietrza z olejem
No to w czym za przeproszeniem pracuje???? Reguluje przepływ powietrza - to rzecz podstawowa; olej zawsze w jakiś ilościach może się trafić, paproch jakiś również.
mattjanow pisze:a po drugie jest nierozbieralny
To jest prawda. Pod hasłem czyszczenie silnika krokowego kryje sie czyszczenie nazwijmy to jego głowicy i kanału powietrza.


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » pt lip 14, 2006 16:02

niewiem czy w mk3 jest taki sam jak w mk2 ale ja tez nie widze czyszczenia krokowca fabrycznie nieotwieranego.chyba ze tymi bardzo malymi szczelinami kurz by sie dostawal ale to ktos by musial latami po piasku jezdzic.



Kozik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt lip 14, 2006 09:46
Lokalizacja: Proszowice
Kontakt:

Post autor: Kozik » pt lip 14, 2006 22:58

podzielam zdanie ziomków dokładnie dwie godzinki temu rozbierałem krokowca MK3 i tam niema co czyszcic więc nie widze sensu by zaglądać do plastikowego trybka. :hmm:


Kozik

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » pt lip 14, 2006 23:03

Kozik pisze:wie godzinki temu rozbierałem krokowca MK3
No więc jednak coś rozbierałeś??


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Kozik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt lip 14, 2006 09:46
Lokalizacja: Proszowice
Kontakt:

Post autor: Kozik » pt lip 14, 2006 23:30

tak zobaczyłem silniczek slimak i trybko co wysuwa dzwignie . Tak ale powinienem wczesniej zaznaczyć że to krokowiec z MK3 1,4 ABD sorki :blush:


Kozik

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » sob lip 15, 2006 18:02

W Golfoskich mono-wtryskach , silnik krokowy ma kontakt tylko z powietrzem atmosferycznym w komorze silnika, jedyne co może sie do niego dostać to kurz i wilgoć, jest on w sumie dobrze chroniony gumowa osłonką i brud nie powinien sie dostac do środka. W sumie jedyne co może sie zuzyć z czasem w silniczku to stycznik biegu jałowego i on jest najczęściej powodem problemów. Także rozbieranie silniczka i czyszczenie go niewiele daje, jeżeli juz cos sie niedobrego dzieje lepiej poszukać drugi silniczek.


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » sob lip 15, 2006 19:50

homsky pisze:W Golfoskich mono-wtryskach , silnik krokowy ma kontakt tylko z powietrzem atmosferycznym w komorze silnika, jedyne co może sie do niego dostać to kurz i wilgoć, jest on w sumie dobrze chroniony gumowa osłonką i brud nie powinien sie dostac do środka
Jak to mawiają w pewnym serialu "w rzeczy samej".
Ale uważam że wyczyszczenie części stykającej się z przepustnica może być zasadne.
W golfie silnik krokowy działa pośrednio na przepływ powietrza - w innych autach bezpośredni i zawsze czyści się przewód powietrza. No i do wyczyszczenia jak już wcześniej pisałem kanała powietrza - lub jak kto woli przepustnica.


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 358 gości