[mk2] zaciski tylne z mk3...przerabiał ktoś temat?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

[mk2] zaciski tylne z mk3...przerabiał ktoś temat?

Post autor: ygd » czw lip 13, 2006 22:27

A więc tak.. w MK2 zaciski mają wyprowadzenie przewodu hamulcowego górą, bądź dołem... zaciski z MK3 mają bokiem... jeśli chcę zamocować zacisk z MK3 problem jest taki, że przewód hamulcowy koliduje z belką...
Czy w MK3 były inne przewody? Może jakieś z kolankiem?
Aha, dodam, że próbowaliśmy zamieniać zaciski miejscami (prawy/lewy), także puszczać przewód górą i dołem).

Zacisk z MK3 -> widać, że przewód koliduje z belką...
Obrazek

Zacisk z MK2 - widać gwint do przewodu hamulcowego wyprowadzony dołem
Obrazek


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw lip 13, 2006 22:49

Nie wiem dlaczego ale mam w Vento zupełnie inne zaciski z tyłu. Dźwigienka od ręcznego chodzi w płaszczyźnie klocków, wyprowadzenia przewodów sa od góry. Ale heca. A myślałem że to jest to samo co w golfie.

[ Dodano: Czw Lip 13, 2006 10:51 pm ]
ale wygląda na to że takie właśnie zaciski jak mam by spasowały do MK2


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Wojtes3mkIII
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 164
Rejestracja: śr paź 26, 2005 23:35
Lokalizacja: Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Wojtes3mkIII » czw lip 13, 2006 23:03

miałem dokładnie ten sam problem, miałem zacisk do wymiany i niemogłem takiego dorwać, kupiłem taki sam tylko od Audi B4 jest idealnie taki sam, z tym, ze ma z innej strony wyprowadzenie na przewód hamulcowy. Z tym problemem poradziłem sobie następująco: dorwałem krótki wężyk około 20cm z gwintem jako przedłóżka i bez problemu podłączyłem. Jeżdzę tak od 8 miesięcy i jest OK. jakbyś chciał to mam lewy tylki zacisk od B4 do sprzednia.



Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » czw lip 13, 2006 23:19

Wojtes3mkIII pisze:miałem dokładnie ten sam problem, miałem zacisk do wymiany i niemogłem takiego dorwać, kupiłem taki sam tylko od Audi B4 jest idealnie taki sam, z tym, ze ma z innej strony wyprowadzenie na przewód hamulcowy. Z tym problemem poradziłem sobie następująco: dorwałem krótki wężyk około 20cm z gwintem jako przedłóżka i bez problemu podłączyłem. Jeżdzę tak od 8 miesięcy i jest OK. jakbyś chciał to mam lewy tylki zacisk od B4 do sprzednia.
jaki wężyk? możesz jakieś fotki porobić?
z czego ten wężyk był? wiem, że w polonezie były jakieś z kolankiem od razu, u mnie by dał radę, jakby miał od razu kolanko właśnie...bo oryginał ma z 20-25mm metalową częśc, potem jest gumowa, jakby na metalowa miał z 5-10mm, pewno by nie było problemu.


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

Awatar użytkownika
Wojtes3mkIII
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 164
Rejestracja: śr paź 26, 2005 23:35
Lokalizacja: Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Wojtes3mkIII » pt lip 14, 2006 00:20

ygd pisze:
Wojtes3mkIII pisze:miałem dokładnie ten sam problem, miałem zacisk do wymiany i niemogłem takiego dorwać, kupiłem taki sam tylko od Audi B4 jest idealnie taki sam, z tym, ze ma z innej strony wyprowadzenie na przewód hamulcowy. Z tym problemem poradziłem sobie następująco: dorwałem krótki wężyk około 20cm z gwintem jako przedłóżka i bez problemu podłączyłem. Jeżdzę tak od 8 miesięcy i jest OK. jakbyś chciał to mam lewy tylki zacisk od B4 do sprzednia.
jaki wężyk? możesz jakieś fotki porobić?
z czego ten wężyk był? wiem, że w polonezie były jakieś z kolankiem od razu, u mnie by dał radę, jakby miał od razu kolanko właśnie...bo oryginał ma z 20-25mm metalową częśc, potem jest gumowa, jakby na metalowa miał z 5-10mm, pewno by nie było problemu.
wężyk kupiłem za piwo od gościa który handluje częsciami, jest to węzyk gumowy z metalowymi końcówkami na których jest gwint taki jak w zacisku a z drugiej strony taki jak jest w rurce doprowadzającej. jest to po prostu wężyk hamulcowy z innego auta. jak masz jaeszcze jakieś pytania to pisz



Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Post autor: Gwiazdor » pt lip 14, 2006 09:41

YGD się rozumie że się zaciski od MK2 co chwilę blokują?

YGD a nie możesz ich zamienić na zaciski od Paska B4 np. Pasują bez problemów.


Obrazek

Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » pt lip 14, 2006 11:53

Nie regenerowałem tych zacisków, po to aby je teraz wyrzuć, kupić drugie zawsze można i najprościej.
Jedyne wyjście teraz to kupno oczkowych przewodów, nie wiem czy uda sie dobrać w sklepach.

Zostałem po prostu wprowadzony w błąd, bo te zaciski miały być z mk3 i miały 100% pasować.


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Post autor: Gwiazdor » pt lip 14, 2006 15:12

Tylko ciekawe gdzie takie przewody oczkowe występowały i czy bedzie pasował gwint.


Obrazek

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pt lip 14, 2006 23:27

A może jeszcze dadzą radę przewody tw metalowe z przednich zacisków z paska z heblami 256mm.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 471 gości