![food :food:](./images/smilies/food.gif)
Rozwiązanie problemu z szyberdachem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
o tym zaszczycie nawet nie śmiałem wspominaćOraz zapisać się dużymi literami na mojej stronie
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
rydzu, tylko szkoda ze rozwiązanie przyszło dopiero jak my juz zdążylismy kupić nowe szybry.
Nocne Mary Squad ![Partyman :partyman:](./images/smilies/icon_pidu.gif)
![Partyman :partyman:](./images/smilies/icon_pidu.gif)
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję.
Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.
nooo, jak połączycie siły to powstanie super-bogata foto-porada z mnóstwem uwag
chętnie też co niecoi mogę dodac bo trzy razy rozbierałem do zera całą górę u siebie w 3d.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Nocne Mary Squad ![Partyman :partyman:](./images/smilies/icon_pidu.gif)
![Partyman :partyman:](./images/smilies/icon_pidu.gif)
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję.
Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
jeśli chodzi o ten zaczep zaznaczony na zielono, że starczy za wysoko, to nie trzeba nic giąć tylko z jego drugiego końca co już nie widać na obrazku (zaznaczyłem miejsce na czerwono) założyć kawałek rurki gumowej czy izolacji z grubego kabla, w miejscu gdzie zaczep opiera się o ramkę. Wtedy ten koniec co sterczy za wysoko i haczy pójdzie w dół i problem znika.untaztood pisze:Zdarza się więc, że zaczep pójdzie za mocno w górę. Prowadnica podjezdza do niego, jednak nie może w niego wejść
![Obrazek](http://images4.fotosik.pl/66/6b65451f46d3f5dbm.jpg)
jeśli nie o ten element chodzi to sorki za wtrącenie się
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Tak, chodzi dokładnie o ten element.
To on powoduje, że pęka prowadnica.
U mnie narazie wygląda to tak jak widać na fotce, ale jutro mam zamiar postąpić tak jak radziłeś - najlepiej będzie użyć termokurczliwej izolacji do przewodów (tylko jak to podgrzać? :/
Podginanie jednak nic na dłuższą metę nie daje.
![Obrazek](http://www.rozi.ymg.pl/prowadnica.jpg)
To on powoduje, że pęka prowadnica.
U mnie narazie wygląda to tak jak widać na fotce, ale jutro mam zamiar postąpić tak jak radziłeś - najlepiej będzie użyć termokurczliwej izolacji do przewodów (tylko jak to podgrzać? :/
Podginanie jednak nic na dłuższą metę nie daje.
![Obrazek](http://www.rozi.ymg.pl/prowadnica.jpg)
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
No to od razu dodam, że to nie musi być wyrobienie prowadnic tylko odłamanie jednej lub dwóch z czterech nóżek w tylnych sankach. I wtedy srebrna dźwignia zmienia położenie ku górze i element od prawej na fotce o nią zaczepia.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Czyli podłożenie np. izolacji termokurczliwej w miejsce zaznaczone na czerwono przez Ciebie poprawi sytuacje?
[ Dodano: 14 Lip 2006 11:03 ]
Korzystając z okazji, że nie mam co robić w pracy
postanowiłem pobawić się troszkę tym srebrnym elementem. Kupiłem izolacje termokurczliwą i zamontowałem ją na końcu tego srebrnego elementu. W efekcie nie ma żadnej szansy, żeby teraz on podniósł się za wysoko, a co za tym idzie żeby złamał prowadnice.
Dla zainteresowanych wieczorem zrobię fotkę jak wygląda to po instalacji (fotka przed - wyżej)
Proponuje więc byśmy zrobili jakiś foto-poradnik jak to wszystko zrobić by działało, a nie wydawać na to 4500 zł (ASO VW - nowy szyberdach).![okej :okej:](./images/smilies/okej.gif)
[ Dodano: 14 Lip 2006 11:03 ]
Korzystając z okazji, że nie mam co robić w pracy
![helm :helm:](./images/smilies/helm.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Dla zainteresowanych wieczorem zrobię fotkę jak wygląda to po instalacji (fotka przed - wyżej)
Proponuje więc byśmy zrobili jakiś foto-poradnik jak to wszystko zrobić by działało, a nie wydawać na to 4500 zł (ASO VW - nowy szyberdach).
![okej :okej:](./images/smilies/okej.gif)
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Założenie tej izolacji-rurki dopiero po skontrolowaniu tylnich sanek. Rurkę widać na fotce powyżej najbardziej z lewej strony srebrnej dźwigni, wystarczyło zdjąć ramkę. A sanki są prowadnicy. Trzeba przynajmniej podusufitkę ściągnąć oraz wyjąć szybę dachu, rozebrać te elementy co jeżdżą na czynniki pierwsze, sanki wychodzą wtedy do tyłu z prowadnicy pod dachem bez odkręcania szybra.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Mój problem z szybrem polega na tym, że czasami działa a czasami nie. Zauważyłem, że jak stoi na słońcu to nie działa, a jak już w chłodzie np. w garażu to działa. Ale np. do tyłu działa tak jakby z pewnym oporem się otwiera. Albo mogę otworzyć a już nie mogę go zamknąć. A góra - dół działa raczej bez zażutu. Acha jeszcze dodam, że jak nie działa to tylko włącznik jak naciskam to tylko tak pyka, może to coś z włącznikiem?
[ Dodano: Sob Lip 15, 2006 14:33 ]
To znowu ja. Widzę, że u mnie zalożone jest już kawalek rureczki na tej końcowce okrągłej tego elementu. Czy jest tam już założone to fabrycznie czy jest tam tylko goły metal. Bo ja w kraju jestem pierwszym właścicielem (chyba, że u Niemca to założyli). PIO76.
[ Dodano: Sob Lip 15, 2006 14:33 ]
To znowu ja. Widzę, że u mnie zalożone jest już kawalek rureczki na tej końcowce okrągłej tego elementu. Czy jest tam już założone to fabrycznie czy jest tam tylko goły metal. Bo ja w kraju jestem pierwszym właścicielem (chyba, że u Niemca to założyli). PIO76.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 416 gości