Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
Witam!!!
Posiadam MK4 TDI silnik ALH rok 99 modelowo 2000
Chodzi mi o diagnoze, błędy, korekta przebiegu, zczytanie logów, aktywacja tempomatu itp.
Do 100zł jesli za mało to sami zaproponujcie coś
p.s. posiadam już vag-k can comander ze stronki viaken lecz nie moge sie polączyć nim.
polski vag i vwtool łączą się normalnie
Proszę o pomoc
Posiadam MK4 TDI silnik ALH rok 99 modelowo 2000
Chodzi mi o diagnoze, błędy, korekta przebiegu, zczytanie logów, aktywacja tempomatu itp.
Do 100zł jesli za mało to sami zaproponujcie coś
p.s. posiadam już vag-k can comander ze stronki viaken lecz nie moge sie polączyć nim.
polski vag i vwtool łączą się normalnie
Proszę o pomoc
- LoLs
- Forum Master
- Posty: 1043
- Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
poczytaj 3 -4 tematy wstecz masz cało odpowiedz na twój problem a co do korekty to do tego wystarczy wiedza i ten kabel co masz
[URL=https://meettomy.site]Sexy Womans in your town[/URL]
Re: Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
witam,
potrzebuje interfejs aby zakodowac dodatkowy kluczyk do immobilajzera w golfie TDI ALH 90KM rocznik 2002 ,
kupilem golfa z jednym tylko kluczykiem, PINU NIEMAM, a IMMO JEST 3 GENERACJI a wiec kluczyk dorobic mozna tylko poprzez dokodowanie do immo zegarow nowego klucza, kluczyki nowe juz mam ,pastylki immo tez niemam tylko PINU do IMMO,
potrzebuje wiec interfejsu do odczytu pinu
na stronie VIAKENA widze ze sa takie oferty
http://viaken.pl/pl/korygowanie-licznik" onclick="window.open(this.href);return false; ... -full.html
http://viaken.pl/pl/korygowanie-licznik" onclick="window.open(this.href);return false; ... eader.html
http://viaken.pl/pl/korygowanie-licznik" onclick="window.open(this.href);return false; ... -full.html
i mam pytanie czy ktos orientuje sie czy sa jakies roznice w tych interfejsach bo niektorzy pisza ze te nowsze jak np wersje 1.7 2.2 czy 2.5 to tak naprawde niby taki sam 1.4 tylko ze zmienione naglowki , roducent znow podaje ze nowszy wiecej licznikow ale jakiejs roznicy w liscie zbytnio nie widac
JA POTRZEBUJE DO MEGO GOLFA 2002 NO ALE TEZ ZEBY BYL TROCHE PRZYSZLOSCIOWY i zeby pozniej obsluzyl teg\z GOLFA 5 a wiec zeby byl K+CAN
potrzebuje interfejs aby zakodowac dodatkowy kluczyk do immobilajzera w golfie TDI ALH 90KM rocznik 2002 ,
kupilem golfa z jednym tylko kluczykiem, PINU NIEMAM, a IMMO JEST 3 GENERACJI a wiec kluczyk dorobic mozna tylko poprzez dokodowanie do immo zegarow nowego klucza, kluczyki nowe juz mam ,pastylki immo tez niemam tylko PINU do IMMO,
potrzebuje wiec interfejsu do odczytu pinu
na stronie VIAKENA widze ze sa takie oferty
http://viaken.pl/pl/korygowanie-licznik" onclick="window.open(this.href);return false; ... -full.html
http://viaken.pl/pl/korygowanie-licznik" onclick="window.open(this.href);return false; ... eader.html
http://viaken.pl/pl/korygowanie-licznik" onclick="window.open(this.href);return false; ... -full.html
i mam pytanie czy ktos orientuje sie czy sa jakies roznice w tych interfejsach bo niektorzy pisza ze te nowsze jak np wersje 1.7 2.2 czy 2.5 to tak naprawde niby taki sam 1.4 tylko ze zmienione naglowki , roducent znow podaje ze nowszy wiecej licznikow ale jakiejs roznicy w liscie zbytnio nie widac
JA POTRZEBUJE DO MEGO GOLFA 2002 NO ALE TEZ ZEBY BYL TROCHE PRZYSZLOSCIOWY i zeby pozniej obsluzyl teg\z GOLFA 5 a wiec zeby byl K+CAN
- LoLs
- Forum Master
- Posty: 1043
- Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
kup sobie commandera 3.6 i po kłopocie aby wcześniej naucz się go używać bo rozwalisz licznik i będzie po zawodach
[URL=https://meettomy.site]Sexy Womans in your town[/URL]
Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
ale jakie chociaz sa roznice miedzy interfejsami VAG K+CAN COMMANDER a VAG TACHO?
domyslam sie ze do kazdego z nich jest inny program , awiec ktory jest prostszy w obsludze i UNIWERSALNIEJSZY ???
domyslam sie ze do kazdego z nich jest inny program , awiec ktory jest prostszy w obsludze i UNIWERSALNIEJSZY ???
- LoLs
- Forum Master
- Posty: 1043
- Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
K+CAN COMMANDER jest programistyczny a VAG TACHO do liczników , na forum jest o tym wałkowane xxxxxxxxxxxxxx razy , uniwersalnych żeby robić wszystko to nie ma a kable są tak samo funkcjonalne ale do czego innego a co do prostoty jak liczysz na łatwiznę to daj komuś żeby ktoś ci ten pin wyciągnął
[URL=https://meettomy.site]Sexy Womans in your town[/URL]
Re: Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
ale jestem za granica( W Belgii) i niemam tu namiaru na nikogo kto by wyciagnal ten PIN a w jakich serwisach to napewno ceny kosmiczne, nimLoLs pisze:K+CAN COMMANDER jest programistyczny a VAG TACHO do liczników , na forum jest o tym wałkowane xxxxxxxxxxxxxx razy , uniwersalnych żeby robić wszystko to nie ma a kable są tak samo funkcjonalne ale do czego innego a co do prostoty jak liczysz na łatwiznę to daj komuś żeby ktoś ci ten pin wyciągnął
mam juz VAG COMA NA USB ale nim nieda rady pinu wyciagnac, wiec potrzebuje interfejsu do uzupelniena swego zestawu na teraz i tez na przyszlosc,
mysle wiec ze jak kupie taki interfejs to sam bym zrobil bo kluczyki i transpondery juz mam,
prosze kolego rozwim swoja wypowiedz w czy sie roznia te interfejsy , to ze VAG COMMANDER jest programistyczny to wiele mi niemowi,
napisz dokladniej co on umozliwia ,i jakie sa konkretniejsze roznice w ich funkcjonalnosci,
ktos kilka postow wyzej pisal ze ma VAG COMMANDERA 1,4 i niemoze sie polacaczy z zegarami golfa 4 1999/2000 rok prod.
a wiec jak to z nimi jest???
-
- Mały gagatek
- Posty: 69
- Rejestracja: czw lut 02, 2006 20:29
- Lokalizacja: Nowa Sól
Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
Udało się komuś poprawnie uruchomić Vag com na windows7? Cały czas mam jakieś problemy i program nie działa poprawnie. Polski VAG działa poprawnie ale nie wiem jak adaptować przepustnicę tym programem (nie mogę nigdzie znaleźć instrukcji do niego)
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 852
- Rejestracja: pt sie 21, 2009 22:18
- Lokalizacja: Mrągowo/Warszawa
Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
Spróbuj VCDS Lite'a, ew. musisz użyć XP Mode(temat opisany tu i na innych forach wielokrotnie)
Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
Moje pytanie nie dotyczy akurat VW ale proszę o pomoc .....
Czy da się zrobić logi dynamiczne i statyczne w silniku X20DTL czyli OPEL Vectra B 2.0DTL?
Mam KKL USB i wag 311 ale niestety nie łączy mi sie
Szukam w necie info na temat logów dynamicznych w oplu ale niestey nikt nic nie napisał na ten temat, a jedynie o odczyt błędów a to mnie nie interesuje kto wie jak bardzo, zależy mi na diagnozie dynamicznej silnika....
Jaki kabel muszę kupić aby to wykonać?
Czy da się zrobić logi dynamiczne i statyczne w silniku X20DTL czyli OPEL Vectra B 2.0DTL?
Mam KKL USB i wag 311 ale niestety nie łączy mi sie
Szukam w necie info na temat logów dynamicznych w oplu ale niestey nikt nic nie napisał na ten temat, a jedynie o odczyt błędów a to mnie nie interesuje kto wie jak bardzo, zależy mi na diagnozie dynamicznej silnika....
Jaki kabel muszę kupić aby to wykonać?
- LoLs
- Forum Master
- Posty: 1043
- Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
http://sklep.motohid.pl/pl/p/Opel-Tech2 ... OM-VAG/135" onclick="window.open(this.href);return false; a co do logów to nie pomogę bo nigdy w oplu ich nie robiłem
[URL=https://meettomy.site]Sexy Womans in your town[/URL]
Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
Siema, chcialbym zakupic kabel do bory 1.9TDI ATD 101KM. Glownie chodzi mi o zczytywanie logow, naprawe bledow, programowanie nowego kluczyka itd. Co byscie polecili w miare niskiej cenie?
- LoLs
- Forum Master
- Posty: 1043
- Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
kup sobie zwykłego VAG i tyle są po 50zł na allegro , bo sądząc po twoim pytaniu to nie masz o tym zielonego pojęcia wiec nic lepszego ci nie potrzeba bo jeszcze auto unieruchomisz, i przy okazji potem nie pisz ze czegoś nie możesz zrobić bo twoja niska cena jest wliczona w jakość kabla
[URL=https://meettomy.site]Sexy Womans in your town[/URL]
Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
A jezeli mam auto z CAN a interfejs nie jest na CAN to nie bedzie go obslugiwal?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 238 gości