Ssanie a obroty

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
plazma
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: pn maja 08, 2006 21:26
Lokalizacja: SBL
Kontakt:

Ssanie a obroty

Post autor: plazma » wt lip 11, 2006 23:02

Mam pytanie szukałem alenie widziałem :P jakie obroty macie przy pierwszym odpalaniu silnika jakjest zimny a jakie jak sie zagrzeje?
takie pytanie sobie wymyśliłem :D
Ostatnio zmieniony sob sty 26, 2008 01:47 przez plazma, łącznie zmieniany 1 raz.


O=======O
:D to jest to!!!!!!!
przepraszam wszystkich za błędy ortograficzne:P


BęDE RAD GDYM POMóGł:D

Awatar użytkownika
maxgt
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 590
Rejestracja: sob lis 12, 2005 18:42
Lokalizacja: Gdynia
Auto: mk4 2.8 4m, lupo
Silnik: BDE
Kontakt:

Post autor: maxgt » sob sie 19, 2006 16:07

mam taki sam silnik i jak jest zimno to mam ok 1200 ale bardzo rzadko, normalnie to w grnicach 850-900



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » sob sie 19, 2006 23:13

Zaraz po uruchomieniu zimnego silnika około 1000-1100obr , w miare rozgrzewania silnika obroty spadają i przy rozgrzanym motorze stabilizuja się na 800-900.
Tak to wygląda u mnie.


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » sob sie 19, 2006 23:41

u mnie tak samo jak koledzy pisza,ale latem po zapaleniu z rana ok 1000.

[ Dodano: Sob Sie 19, 2006 23:42 ]
plazma pisze:takie pytanie sobie wymyśliłem
narazie pytania sobie wymyslasz zobaczymy za ... dni :)



pioteer39
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: sob sie 19, 2006 23:13
Lokalizacja: Zielonka

Post autor: pioteer39 » ndz sie 20, 2006 00:07

jejuniu jak sie tu poruszac/mam problem z obrotami czesto nie schodzi mi z obrotow dopiero jak na chwile wylacze i wlacze obroty spadaja nie zawsze niestety co zrobic z tym fantem dzieki z gory wszystkim fanom i posiadaczom golfikow ja mam golfa 2 1.8 gt lpg z wtryskiem jednopunktowym


pioteer39

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » ndz sie 20, 2006 00:11

pioteer39, na poczatek sciagnij klema plusa na 2-3 godziny,nie pomoze pisz dalej.aha uzupelnik kod silnika w profilu masz go przed numerem silnika w dowodzie rejestracyjnym lub na umowie kupna.



pioteer39
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: sob sie 19, 2006 23:13
Lokalizacja: Zielonka

Post autor: pioteer39 » ndz sie 20, 2006 00:18

ok dzieki piotr2 rano sprawdze mysle ze czesciej tu bede wpadal jezdzilem wczesniej poldkiem i stad te problemy-bez porownania tylko te swiatla ile razy musialem wychodzic zeby wylaczyc
:bigok:


pioteer39

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » sob sty 26, 2008 19:52

kyniuwlkp,poszukaj rezystancji niebieskiego czujnika w zaleznosci od temperatury płynu.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » wt lut 19, 2008 15:22

też mam na ssaniu 2000 obrotów i nie potrafię se poradzić z tym :blush:
Ostatnio zmieniony wt lut 19, 2008 15:24 przez RasPL, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 362 gości