W czym problem ?(MK3;1.4AEX)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: ndz lip 02, 2006 19:20
- Lokalizacja: Tarnowskie
W czym problem ?(MK3;1.4AEX)
Mam MK3 z silnikiem 1.4 AEX. TO, że stuka i trochę trzęsie po odpaleniu podobno jest normą.
Ale chmura dymu z rury wydechowej to już chyba nie. Trwa to chwilke po odpaleniu.
Troche poczytałem na forum i pewnie trzeba będzie odwiedzić warsztrat.
Na co ogólnie zwracać uwagę w pracy tego typu silników?
Może znacie jakiegoś mechanika, który jest dobry w te klocki?
Ale chmura dymu z rury wydechowej to już chyba nie. Trwa to chwilke po odpaleniu.
Troche poczytałem na forum i pewnie trzeba będzie odwiedzić warsztrat.
Na co ogólnie zwracać uwagę w pracy tego typu silników?
Może znacie jakiegoś mechanika, który jest dobry w te klocki?
-
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: ndz lip 02, 2006 19:20
- Lokalizacja: Tarnowskie
Dymi jak disel wzimie.
Dymi na bialo i na posadzce pojawiają sie kropelki jakiegos dziadostwa. Jak go odpale to trzęsie i lekko klekocze. Obroty gdy jest zimny są 1100, potem stopniowo obroty spadają do 850 a silnik zaczyna. ładnie mruczeć. Na liczniku jest 157 tyś.
A czy to nie jest para wodna???
Jakie Ty to robisz długi trasy?
Czy dymi tylko po postoju czy na ciepłym też?
[ Dodano: Sro Lip 12, 2006 11:28 ]
Jakie Ty to robisz długi trasy?
Czy dymi tylko po postoju czy na ciepłym też?
[ Dodano: Sro Lip 12, 2006 11:28 ]
To jest akurat OKGoldFinger pisze:Obroty gdy jest zimny są 1100, potem stopniowo obroty spadają do 850 a silnik zaczyna
jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....
-
- Użytkownik
- Posty: 338
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 18:07
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry (Boruszowice)
- Kontakt:
Re: W czym problem ?(MK3;1.4AEX)
Nic Ci sie nie dzieje złego!! Ten dymek to para wodna a kropeli to woda, która skrapla sie w wydechu i po odpaleniu wylatuje - to że troszke trzęsie może być winą podjechanych poduszek pod silnikiemGoldFinger pisze:Mam MK3 z silnikiem 1.4 AEX. TO, że stuka i trochę trzęsie po odpaleniu podobno jest normą.
Ale chmura dymu z rury wydechowej to już chyba nie. Trwa to chwilke po odpaleniu.
Troche poczytałem na forum i pewnie trzeba będzie odwiedzić warsztrat.
Na co ogólnie zwracać uwagę w pracy tego typu silników?
Może znacie jakiegoś mechanika, który jest dobry w te klocki?
niemasz sie o co martwić... (jak oczywiście nie bierze oleju)
pozdro
Był Golf MK3, było Polo 6N, a teraz mam Lwa :)
-
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: ndz lip 02, 2006 19:20
- Lokalizacja: Tarnowskie
Serdeczne dzięki za odpowiedzi.
Myslę, że na razie nic złego się nie dzieje. Tym bardziej, że silniczek podczas jazdy zachowuje sie bardzo ładnie.
Jak go kupowałem to sprawdzaliśmy spalanie i wyszło całkiem dobre.
Golfika mam dopiero od 3 tygodni. Trochę denerwuje mnie to klekotanie chwile po odpaleniu i to, że czasami wydaje mi sie iż dostaje za bogata mieszanke i lubi podymić po zapaleniu.
Nie wiem jak tam ze świecami, czujnikiem temp. czy sądą lambda - pewnie luzy na zaworkach tez warto bylo by sprawdzić.
Najbardziej chciało mi się śmiać gdy dowiedziałem się o naklejkach ludzika(VW) posuwającego tego z głową opla. Mój starsz i braciak mają ople!
Głupio było by gdyby mój MK3 źle się sprawował
Pozdro dla wszystkich Golfiarzy.
Jak go kupowałem to sprawdzaliśmy spalanie i wyszło całkiem dobre.
Golfika mam dopiero od 3 tygodni. Trochę denerwuje mnie to klekotanie chwile po odpaleniu i to, że czasami wydaje mi sie iż dostaje za bogata mieszanke i lubi podymić po zapaleniu.
Nie wiem jak tam ze świecami, czujnikiem temp. czy sądą lambda - pewnie luzy na zaworkach tez warto bylo by sprawdzić.
Najbardziej chciało mi się śmiać gdy dowiedziałem się o naklejkach ludzika(VW) posuwającego tego z głową opla. Mój starsz i braciak mają ople!
Głupio było by gdyby mój MK3 źle się sprawował
Pozdro dla wszystkich Golfiarzy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 229 gości