[MK2 1.6 PN] Nierówne obroty silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
andy_lodz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 13:41
Lokalizacja: Łódź

Post autor: andy_lodz » sob lip 08, 2006 12:26

a2b pisze:Rozbieżcie ten pier****ny regulator
Regulator? Stary, teraz ja Cię nie chce urazic,ale mnie powoli juz wku**rza jak kazdy na jedna czesc wymysla sobiw 80 różnych nazw,a pozniej tacy jak ja którzy napradę chca sie czegos dowiedziec zeby samemu rozwiązac problem(bo miedzy innymi po to jest to forum)mają mętlik w głowie. Poza tym samo wymontowanie częsci nikomu jeszcze problemu nie rozwiazalo.A druga sprawa...500zł?Planujesz kupic tę część ze złota czy platyny?Pozdrawiam.
P.S.
http://img214.imageshack.us/img214/3057 ... 2ee5ku.jpg


[b]Volkswagen Team Łódź[/b]

irekczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: sob gru 24, 2005 17:34
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: irekczek » sob lip 08, 2006 12:31

ludzie!!
czy to jest ważne jaką ma nazwe?? Najważniejsze że wymieny jak to wygląda i wiemy że trzeba coś z tym zrobić!! Myślmy puki jest ciepło!! później będziemy mieli problemy z autami po całej zimnej nocy!!



Awatar użytkownika
dejmien
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: śr cze 21, 2006 21:12
Lokalizacja: Przysucha
Kontakt:

Post autor: dejmien » sob lip 08, 2006 15:09

Najlepiej podjechać do dobrze wyposażonego warsztatu i podpiąć silnik do komputera .
powiecie pewnie że są jeszcze kody błyskowe , tak są ale nie zawsze pokazują prawde .
Ja tak zrobiłem i nie żałuje , zaplaciłem 80 zł i wiem co poszło a tak to mi pseudo mechanicy wymyślali nowe objawy i kazali wymiewnić różnego rodzaju uszczelki , filtry , silniczki krokowe , przewody .

GOLF RULES
:metal:



a2b
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: sob maja 06, 2006 20:49
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: a2b » sob lip 08, 2006 22:43

andy_lodz pisze:
a2b pisze:Rozbieżcie ten pier****ny regulator
Regulator? Stary, teraz ja Cię nie chce urazic,ale mnie powoli juz wku**rza jak kazdy na jedna czesc wymysla sobiw 80 różnych nazw,a pozniej tacy jak ja którzy napradę chca sie czegos dowiedziec zeby samemu rozwiązac problem(bo miedzy innymi po to jest to forum)mają mętlik w głowie. Poza tym samo wymontowanie częsci nikomu jeszcze problemu nie rozwiazalo.A druga sprawa...500zł?Planujesz kupic tę część ze złota czy platyny?Pozdrawiam.
P.S.
http://img214.imageshack.us/img214/3057 ... 2ee5ku.jpg
Pozycjoner przepustnicy ok.to to samo co regulator wolnych obrotów ale napewno niejest to silniczek krokowy. Poszukaj poczytaj troche i podzwoń za pozycjoner przepustnicy oczywiście używany trzeba dać 500pln oczywićsie bez gwarancji



Awatar użytkownika
andy_lodz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 13:41
Lokalizacja: Łódź

Post autor: andy_lodz » ndz lip 09, 2006 01:20

a2b pisze:pozycjoner przepustnicy
Pozycjoner przepustnicy?
Stary ty sam wymyślasz te nazwy czy ci ktoś podpowiada?
Apropo czytania....
1.Jurgen Kasedorf ,,Gaźniki"
2.Jurgen Kasedorf ,,Gaźniki i katalizatory"
Tłumaczenia z niemieckiego inzynierów którzy budowali te gażniki:)
Macie racje ze nie ma znaczenia jk to sie nazywa skoro jest popsute,ale nie mowmy ze czesc której wogóle nie ma w tym gaźniku kosztuje 500zł, bo w jakąś paranoje popadniemy.
Pozdrawiam

[ Dodano: Nie Lip 09, 2006 01:23 ]
dejmien pisze:Najlepiej podjechać do dobrze wyposażonego warsztatu i podpiąć silnik do komputera .
powiecie pewnie że są jeszcze kody błyskowe , tak są ale nie zawsze pokazują prawde .
Ja tak zrobiłem i nie żałuje , zaplaciłem 80 zł i wiem co poszło a tak to mi pseudo mechanicy wymyślali nowe objawy i kazali wymiewnić różnego rodzaju uszczelki , filtry , silniczki krokowe , przewody .

GOLF RULES
:metal:
Masz rację. Dobra diagnoza to 80% sukcesu.Duży plus.Pozdro.

[ Dodano: Nie Lip 09, 2006 02:17 ]
a2b pisze:używany trzeba dać 500pln oczywićsie bez gwarancji
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=113700773
:) :) :)


[b]Volkswagen Team Łódź[/b]

Awatar użytkownika
sergap
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: pt mar 17, 2006 14:52
Lokalizacja: płock
Kontakt:

Post autor: sergap » ndz lip 09, 2006 13:07

dejmien pisze:Najlepiej podjechać do dobrze wyposażonego warsztatu i podpiąć silnik do komputera .
powiecie pewnie że są jeszcze kody błyskowe , tak są ale nie zawsze pokazują prawde .
Ja tak zrobiłem i nie żałuje , zaplaciłem 80 zł i wiem co poszło a tak to mi pseudo mechanicy wymyślali nowe objawy i kazali wymiewnić różnego rodzaju uszczelki , filtry , silniczki krokowe , przewody .
A ja byłem w warsztracie i powiedzieli mi ze do golfa 2 nie można podłaczyć kompa>>>
A byłem w bardzo dobrym warsztacie.

[ Dodano: 09 Lip 2006 13:09 ]
dejmien i co CI wyszło po podłaczeniu co miłeś walnięte?



a2b
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: sob maja 06, 2006 20:49
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: a2b » ndz lip 09, 2006 14:43

andy_lodz pisze:
a2b pisze:pozycjoner przepustnicy
Pozycjoner przepustnicy?
Stary ty sam wymyślasz te nazwy czy ci ktoś podpowiada?
Apropo czytania....
1.Jurgen Kasedorf ,,Gaźniki"
2.Jurgen Kasedorf ,,Gaźniki i katalizatory"
Tłumaczenia z niemieckiego inzynierów którzy budowali te gażniki:)
Macie racje ze nie ma znaczenia jk to sie nazywa skoro jest popsute,ale nie mowmy ze czesc której wogóle nie ma w tym gaźniku kosztuje 500zł, bo w jakąś paranoje popadniemy.
Pozdrawiam

[ Dodano: Nie Lip 09, 2006 01:23 ]
dejmien pisze:Najlepiej podjechać do dobrze wyposażonego warsztatu i podpiąć silnik do komputera .
powiecie pewnie że są jeszcze kody błyskowe , tak są ale nie zawsze pokazują prawde .
Ja tak zrobiłem i nie żałuje , zaplaciłem 80 zł i wiem co poszło a tak to mi pseudo mechanicy wymyślali nowe objawy i kazali wymiewnić różnego rodzaju uszczelki , filtry , silniczki krokowe , przewody .

GOLF RULES
:metal:
Masz rację. Dobra diagnoza to 80% sukcesu.Duży plus.Pozdro.

[ Dodano: Nie Lip 09, 2006 02:17 ]
a2b pisze:używany trzeba dać 500pln oczywićsie bez gwarancji
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=113700773
:) :) :)
Co ty mi chcesz udowodnić pokazując mi potencjometr przepustnicy nadodatek Boscha za 100pln kup go sobie może ci się przyda do 2EE .Sprawdz na Allegro //Gaźnik elektroniczny Pierburg 2EE , sprzedają cały gaźnik bo samego regulatora niechcą sprzedać rozmawiałem z gościem przez telefon.



irekczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: sob gru 24, 2005 17:34
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: irekczek » ndz lip 09, 2006 15:07

Panowie!! Mówie wam , że z tego: http://www.allegro.pl/item112383192_sil ... _16v_.html
dałoby rade coś wykombinować , bo na forum jest wątek o tym, że zamiast tego naszego krokowego ktoś wstawił własnie silnik krokowy od opla z 97r. Może ten z allegro pełni podobną fukncję jak nasz???

P.s coś takiego znalazłem

http://astra.autokacik.pl/technika/napr ... okowy.html



Awatar użytkownika
andy_lodz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 13:41
Lokalizacja: Łódź

Post autor: andy_lodz » pn lip 10, 2006 11:03

Witam.
W książce wyczytałem że silnik krokowy jest elementem wykonawczym nastawnika przesłony wstępnej,a za wolne obroty i hamowanie silnikiem odpowiada nastawnik przepustnicy,a jego położenie podaje z kolei potencjometr nastawnika który jest w niego wbudowany.Najlepiej chyba według książki sprawdzić wszystko co mozna w tym nastawniku przepustnicy(do niektórych rzeczy potrzebna jest ręczna pompka cisnieniowa której nie mam) i ewentualnie kombinować dalej jeśli jest ok.Oczywiście można przy okazji sprawdzic ten silnik krokowy i potencjometr przepustnicy.A tak wogóle to nie ma żadnej pewności czy silnik nie wariuje bo ma np. malutką nieszczelnośc w gumie podstawy gaźnika.Ale ja zaczynam dzisiaj od sprawdzenia elektroniki.Pozdrawiam.


[b]Volkswagen Team Łódź[/b]

irekczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: sob gru 24, 2005 17:34
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: irekczek » pn lip 10, 2006 11:09

jesteśmy z Tobą i jak coś to pomagamy! Musimy rozwiązać ten problem!!



Awatar użytkownika
andy_lodz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 13:41
Lokalizacja: Łódź

Post autor: andy_lodz » śr lip 12, 2006 18:19

Witam ponownie.
Ja dziś zlokalizowałem u siebie małe pęknięcie gumy w podstawie gaźnika.Widac je dokładniej jak sie zacznie przechylać delikatnie gaźnik w lewą stronę.Myślę że to może być przyczyna>Kupiłęm już tą uszczelke - koszt 60 zł.Zobaczymy po wymiamnie czy pomoże.Pozdro.


[b]Volkswagen Team Łódź[/b]

Awatar użytkownika
Memmo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: śr kwie 26, 2006 18:02
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Memmo » śr lip 12, 2006 22:20

Ja wróce do stron wczesniejszych,jeden z forumowiczow pytal czy ,mozna zamienic P 2 EE na cos mechanicznego.....wiec ja odpowiem ......jasne ze mozna :P np na gaznik od forda :P a wiem to z tad bo ja tak mam.........,ale nie polecam nikomu takich przerobek.Kupilem Gofera z taka przeroba <brak znajomosci> i szczerze mowiac nie jestem z tego wogole zadowolony.Pali mi to 17 l na setke i mam do tego jeszcze wszystkie w/w problemy typu:trzesienia,gasniecia,brak ssania tip,itd.Wiec jesli ktos mysli o zamianie 2EE na cos innego mechanicznego ,niech sie lepiej poradzi dobrego gaznikowca :P

Pozdrawiam


[b]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1138868#1138868 - moje kochanie[/b]

Awatar użytkownika
andy_lodz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 13:41
Lokalizacja: Łódź

Post autor: andy_lodz » ndz lip 16, 2006 08:35

U mnie problem zniknął w 80% po wymianie uszczelki podstawy gaźnika.Kosztował mnie to 60 zł i osiem roboczogodzin upapranego po łokcie mnie,ale było warto.Autko nie gaśnie i nie wariuje na obrotach.Są trochę za niskie ale tak samo na gazie jak i na benzynie więc myslę ze sprawdze jeszcze co mi się czai pod kopułką.Pozdrawiam.


[b]Volkswagen Team Łódź[/b]

Awatar użytkownika
sergap
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: pt mar 17, 2006 14:52
Lokalizacja: płock
Kontakt:

Post autor: sergap » czw lip 20, 2006 20:58

Panowie pozbyłem sie falowania obrotów,gaśniecia silnika przy hamowaniu i wchodzenia na obroty :),kosztowało mnie to troche pieniążków,ale teraz jest ok.Ortoty utzrymują sie na 900,jak widziałem na urządzeniu pomiarowym u mechanika to skaczą 890-920,ale w aucie w ogóle tego nie czuć.

Przyczyna nie była jednoznaczna tzn u mnie to pare rzeczy walnęł wiec ciezko powiedzieć aby była to wina jednego urządzenia.

1.Sonda lambda-stara rozdeło,wymieniłem na sonde od Hondy Civic (szybciej sie nagrzewa i szybciej działa,40 zł)
2.Zabrudzone,przypchane wręcz filterki w gaźniku(1 i 2 stopnia czy poziomu)mechanik je jakoś nazwał ale nie pamiętam,a nie chce mi sie teraz szukać bo to tak na gorąco
3.Niewielkie peknięcie na gumie pod gaźnikiem,podłozyłem mosiężny boleć dla usztywnienia.
4.Ustawienie zapłonu.

Do tego mechanik stwierdził ze podciśnieniowy przyśpieszacz zapłonu przy aparacie zapłonowym nie jest od tego modelu silnika (całość wymieniałem wczesniej) i nie bedzie chodził idealnie tzn nie bedzie miał dobrego przyśpieszenia zapłony
Do tego jeszcze wyrobiony,zuzyty elektro-zawór(nie domyka) i padnięty potencjometr reg,przepustnicy ale TEGO NIE RUSZAŁEM,zostało jak jest.
No i czyszczenie i regulacja samego gaż

Dodam ze samodaignoza nie pokazała błedów :!: , potem przy zimnym silniku i sprawnej juz sondzie pokazała zabogatą mieszanke,ale potem było ok!!

[ Dodano: 20 Lip 2006 21:16 ]
Można jeszcze usatabilizowąć troche obroty wymieniająć elektrozawór,ale potencjometr to juz porazka stare niepewne a NOWY to duzy koszt podobno 700 zł.
Ale tak jest ok a zapłaciłem 200,razem z sondą.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 277 gości