Mk2 wysokie obroty

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

luk112
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr sty 18, 2006 15:03
Lokalizacja: dalachów
Kontakt:

Mk2 wysokie obroty

Post autor: luk112 » sob lip 08, 2006 22:47

W moim golfie II 1.6 B+Gaz silnik PN z gaźnikiem pieburg 2E2 nie ma wolnych obrotów. Na gazie im cieplejszy silnik tym wyzsze obroty tak ok 2500-3000, natomiast na bezynie obroty faluja cały czas pomiędzy 1500 a 2500, nie mam pojęcia co to może być. Może ktoś miał podobny Problem.

Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
andy_lodz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 13:41
Lokalizacja: Łódź

Post autor: andy_lodz » ndz lip 09, 2006 01:08

Powodów może byc niestety kilka.
Najczęstszą przyczyna jest rozszczelniona podstawa gaźnika, moze to byc również uszkodzony potencjometr przepustnicy czy tez sonda lambda. Warto sczytać kody błędów z silnika. Jak to zrobić znajdziesz tutaj:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
Przeczytaj ten temat...my również mamy ten sam problem jak ty i ciągle z nim walczymy. Zajrzyj prosze na ten temat.Znajdziesz tam sporo rad jak również dużo opisówek gaznika itp. Pozdrawiam.


[b]Volkswagen Team Łódź[/b]

kawowy19
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pt sty 20, 2006 20:13
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

Post autor: kawowy19 » ndz lip 09, 2006 07:10

W moim golfie II 1.6 B+Gaz silnik PN z gaźnikiem pieburg 2E2
jesli masz silnik PN to orginalnie powinieneś mieć gaźnik PIERBURG 2EE a nie 2E2 chyba że jakaś przeróbka juz poszła :D Bardzo problematyczny gaźnik ale na forum juz mnóstwo tego było, użyj opcji szukaj a na pewno coś znajdziesz. pozdrawiam!!



Awatar użytkownika
andy_lodz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 13:41
Lokalizacja: Łódź

Post autor: andy_lodz » ndz lip 09, 2006 10:25

kawowy19 pisze:
W moim golfie II 1.6 B+Gaz silnik PN z gaźnikiem pieburg 2E2
jesli masz silnik PN to orginalnie powinieneś mieć gaźnik PIERBURG 2EE a nie 2E2 chyba że jakaś przeróbka juz poszła :D Bardzo problematyczny gaźnik ale na forum juz mnóstwo tego było, użyj opcji szukaj a na pewno coś znajdziesz. pozdrawiam!!
Kawowy19 ma rację.Seryjnie jest gaźnik Pierburg 2ee który jest elektronicznym następcą gaźnika 2e2,charakteryzującym sie mięzy innymi o 15% mniejszym spalaniem.Pocieszę Cie pewnie tym iz gaźnik ten jest o wiele mniej skomplikowany i zamiast kilku elektroniczych urządzeń ma mechaniczną regulację więc może Cię omina bolesne koszta.Pozdrawiam.


[b]Volkswagen Team Łódź[/b]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 480 gości