OLEJ CIEKNIE!?!?!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
OLEJ CIEKNIE!?!?!
Mam mały problem. Pojawił się olej na silniku. Patrząc od stronmy pasażera z boku, po prawej stronie silnika, pod kolektorem wydechowym.
NIe wygląda mi to na uszczelkę pod deklem klawiatury bo tam jest sucho z tej strony.
Czy to może być objaw że padła uszczelka pod głowicą??
Czy coś jeszcze gorszego??
Bo jeden gość mi mówił, że może jeden tłok nie pracuje i olej wywala.?.?.?
Mam się bać??
Pomóżcie... :niewiem: :niewiem:
Dzięki za info
gajczak - 1,6benz. 91r.+LPG
NIe wygląda mi to na uszczelkę pod deklem klawiatury bo tam jest sucho z tej strony.
Czy to może być objaw że padła uszczelka pod głowicą??
Czy coś jeszcze gorszego??
Bo jeden gość mi mówił, że może jeden tłok nie pracuje i olej wywala.?.?.?
Mam się bać??
Pomóżcie... :niewiem: :niewiem:
Dzięki za info
gajczak - 1,6benz. 91r.+LPG
WItam.
Mechanior powiedział że to chyba simering zewn. na wale.
I że mam jeździć,
chyba mu się coś powaliło?!?!?!
Jak mam jeździć jak jeszcze troche i mi pasek rozrządu zamoczy i pasek a potem silnik pójdzie.
Pomocy - ile takie cos może kosztować???
Czy to ma jakieś różne wymiary rozmiary oznaczenia i t p
mam vw2 '91 1,6 benz. +gaz i silnik RF ale tam coś było kombinowane bo NIemiec coś mówił, że wcześniej był PN, a mam gaźnik (chyba - bo jeden majster się podniecał że to jest jednopunkt).
I komu tu wierzyć.
Nie mam kasy na eksperymety medyczne....
dzieki
pozdro
gajczak
Mechanior powiedział że to chyba simering zewn. na wale.
I że mam jeździć,
chyba mu się coś powaliło?!?!?!
Jak mam jeździć jak jeszcze troche i mi pasek rozrządu zamoczy i pasek a potem silnik pójdzie.
Pomocy - ile takie cos może kosztować???
Czy to ma jakieś różne wymiary rozmiary oznaczenia i t p
mam vw2 '91 1,6 benz. +gaz i silnik RF ale tam coś było kombinowane bo NIemiec coś mówił, że wcześniej był PN, a mam gaźnik (chyba - bo jeden majster się podniecał że to jest jednopunkt).
I komu tu wierzyć.
Nie mam kasy na eksperymety medyczne....
dzieki
pozdro
gajczak
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
uszczelniacz walu od strony rozrzadu nie jest drogi,gajczak pisze:WItam.
Mechanior powiedział że to chyba simering zewn. na wale.
I że mam jeździć,
chyba mu się coś powaliło?!?!?!
Jak mam jeździć jak jeszcze troche i mi pasek rozrządu zamoczy i pasek a potem silnik pójdzie.
Pomocy - ile takie cos może kosztować???
Czy to ma jakieś różne wymiary rozmiary oznaczenia i t p
mam vw2 '91 1,6 benz. +gaz i silnik RF ale tam coś było kombinowane bo NIemiec coś mówił, że wcześniej był PN, a mam gaźnik (chyba - bo jeden majster się podniecał że to jest jednopunkt).
I komu tu wierzyć.
Nie mam kasy na eksperymety medyczne....
dzieki
pozdro
gajczak
orientacyjna cene zajdziesz tu www.ekatalog.intercars.com.pl
www.vrservice.pl
Panowie teraz was zaskocze. Mialem podobny porblem wymienilem simeringi uszczelke pod glowica pod pokrywa zaworow nawet miedzy kolektorem a glowica i co dalej olej myslalem ze zemdleje. Co sie okazalo nie wiem jak w innych modelach ale w moim po drugiej stronie glowicy od strony kolektora ssacego sa dwie czujki (chyba do cisnienia oleju szara a ta druga nie pamietam) no i co przepuszczala mi ta szara. Mechanik nie chcial wierzyc ze to jest wlasnie to. Mi zalewalo caly silnik. Gdzie satanolem to zostawialem plame a teraz suchutko silniczek lsni. Na czujke wydalem 15 pln wczesniejsze naprawy wyniosly mnie ponad 300 pln. Sprawdzcie te czujke moze akurat.
Golf III 1.6 ABU (LPG)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 380 gości