Jak dołożyc pare koni do mk2 1.6 benzyna

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

daro46
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 264
Rejestracja: wt cze 27, 2006 15:47
Lokalizacja: Okolice jarosławia
Kontakt:

Jak dołożyc pare koni do mk2 1.6 benzyna

Post autor: daro46 » śr cze 28, 2006 11:50

Poszukuje wiadomosci jak dołozyc parę koni domojego golfika obecnie mam silnik bez przeróbek na elektronicznym gazniku,i włozony w to gaz(ekonomia:) słyszałem ze daje dobre rezultaty głowica od 1.8GTI? ale jaka?V8 czyv16 doradzcie podpowiedzcie

[ Dodano: 28 Cze 2006 11:51 ]
a jes to 1.6 :)



Awatar użytkownika
Christopherek
Forum Killer
Forum Killer
Posty: 812
Rejestracja: czw gru 01, 2005 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Audi a4 b6 cabrio
Silnik: Bfb
Kontakt:

Post autor: Christopherek » śr cze 28, 2006 12:13

trzeba było nie zakładać gazu to byś normalnie śmigał a nie 1.6 i gazownia.a tak to zrób swap na inne serducho i problem z głowy


Są-Vw Passat b6 variant 2.0 cbbb i Audi a4 b6 cabrio 1.8t bfb
Były-Vw golf mk3 1.8 aam, Vw golf mk4 1.9 arl, Vw golf mk3 2.0 ady, Vw polo 6n 1.6 ajv,Vw golf mk3 1.8 adz cabrio,Audi a4 b5 avant 1.9 avg, VwNew Beetle 1.8Tawv, Vw New Beetle 1.8T awu,Vw Passat b5fl variant 1.9avf

Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » śr cze 28, 2006 13:02

Christopherek, Czyli w zagazowanych silnikach mocy zwiększyć się nie da ? :panna:


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
rabbit1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: śr kwie 05, 2006 01:40
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

Post autor: rabbit1 » śr cze 28, 2006 14:36

da się filtr sprt. powietrza przelotowy wydech i inne takie drobne zabiegi ale trzeba trochę zapłacić a różnica minimalna.


www.vwtp.phorum.pl Pabianikcki klub vw

Awatar użytkownika
Christopherek
Forum Killer
Forum Killer
Posty: 812
Rejestracja: czw gru 01, 2005 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Audi a4 b6 cabrio
Silnik: Bfb
Kontakt:

Post autor: Christopherek » śr cze 28, 2006 15:07

Pinhead pisze:Christopherek, Czyli w zagazowanych silnikach mocy zwiększyć się nie da ? :panna:
ja nie napisałem że się nie da ale czego wymagać od takiego silnik,a i do tego zasilanego gazem z zapalniczki?


Są-Vw Passat b6 variant 2.0 cbbb i Audi a4 b6 cabrio 1.8t bfb
Były-Vw golf mk3 1.8 aam, Vw golf mk4 1.9 arl, Vw golf mk3 2.0 ady, Vw polo 6n 1.6 ajv,Vw golf mk3 1.8 adz cabrio,Audi a4 b5 avant 1.9 avg, VwNew Beetle 1.8Tawv, Vw New Beetle 1.8T awu,Vw Passat b5fl variant 1.9avf

Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » śr cze 28, 2006 15:36

Christopherek pisze:[
ja nie napisałem że się nie da ale czego wymagać od takiego silnik,a i do tego zasilanego gazem z zapalniczki?
A czy Daro napisał gdzieś ile wymaga ? 90KM ? 150KM ? Wymaga większej mocy niż ma teraz. Jeśli w czymś przeszkadza to LPG to napisz konkretnie w czym. Chyba że jesteś gazofobem dla którego LPG to zło, wtedy argumenty są zbędne.

rabbit1 Akurat filtrem sportowym to może sobie pogorszyć osiągi bo ma LPG.
Ostatnio zmieniony śr cze 28, 2006 15:37 przez Pinhead, łącznie zmieniany 1 raz.


=-Pinhead-=

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » śr cze 28, 2006 15:36

daro46 pisze: włozony w to gaz(ekonomia
nie bardzo da się pogodzić ekonomię z dobrymi osiągami.Na coś musisz się zdecydowć. Możesz pozakładać różne rzeczy ( powyżej napisano) odczujesz na pewno w kieszeni - dużo lżej się zrobi, ale pod nogą już nie bardzo.



Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » śr cze 28, 2006 15:49

daro46, Przyspiesz zapłon o kilka stopni, zadbaj o czysty filtr powietrza, wydech można by troche odetkać sportowym tłumikiem końcowym i wywalając katalizator (jeśli jest zużyty). Masz LPG więc dobra regulacja uwzględniająca moc a nie tylko ekonomie i dobry mikser by się przydał. Co do głębszych modyfikacji to rok temu widziałem się z gościem co miał głowice i tłoki od 1.8 8V ale od jakiego dokładnie silnika to nie pamiętam.


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
koonrad
majster ulepszacz
majster ulepszacz
Posty: 1048
Rejestracja: czw cze 22, 2006 22:26
Lokalizacja: BełchatóVW
Kontakt:

Re: Jak dołożyc pare koni do mk2 1.6 benzyna

Post autor: koonrad » pt lip 07, 2006 00:42

[quote="daro46"]Poszukuje wiadomosci jak dołozyc parę koni domojego golfika obecnie mam silnik bez przeróbek na elektronicznym gazniku,i włozony w to gaz(ekonomia:) słyszałem ze daje dobre rezultaty głowica od 1.8GTI? ale jaka?V8 czyv16 doradzcie podpowiedzcie

no właśnie też mam na oku głowicę (w pięknym stanie-jak nówka) od gti 1.8 8V a mam silnik 1.6 gaźnikowca no i własnie pojawia sie pytanie czy podejdzie czy nie. czy wałek od mojej będzie pasował i czy w ogóle to coś polepszy, pogorszy czy bez róznicy??

pozdrawiam

[ Dodano: 07 Lip 2006 13:44 ]
hmm....chyba muszę sam spróbować. najwyżej jedną pensję ot tak. szlak trafi


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175064][img]http://img150.imageshack.us/img150/416/clipboard01do1.jpg[/img][/url]

daro46
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 264
Rejestracja: wt cze 27, 2006 15:47
Lokalizacja: Okolice jarosławia
Kontakt:

Post autor: daro46 » śr lip 12, 2006 19:45

to tak jezeli silnik chodzi na gazie to na benzynie tak czy nie?! a co do tej glowicy z 1,8 to cza by było sie dowiedzieć bo nie sztuka wyzucic kapuche w błoto. ja mam w planie zalozyc kompletną głowice z wałkiem od1.8 ale v8



Awatar użytkownika
koonrad
majster ulepszacz
majster ulepszacz
Posty: 1048
Rejestracja: czw cze 22, 2006 22:26
Lokalizacja: BełchatóVW
Kontakt:

Post autor: koonrad » śr lip 12, 2006 20:52

no właśnie 8V chce załozyc tylko nie wiem czy podejdzie a na próżno nie będę parę razy kręcił


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175064][img]http://img150.imageshack.us/img150/416/clipboard01do1.jpg[/img][/url]

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » śr lip 12, 2006 21:06

koonrad, nie trzeba nic kręcić. Podjadź na szrot, może będą mieli od 1.6 i 1.8 głowice i pomierzysz, porównasz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 165 gości