rozrusznik w MkII 1.3, dwururka

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

cezary
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:53
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

rozrusznik w MkII 1.3, dwururka

Post autor: cezary » czw lip 06, 2006 12:08

Jak najszybciej i najsprawniej wyciągnąć rozrusznik w silniku 1.3 tzn. z góry , z dołu jaki klucz jak wyciagnąć tulejkę ,która jest w korpusie?Drugie pytanie czy dwururka jest na stałe połączona z plecionką,czy plecionkę się wymienia osobno? Ile mniej więcej to może kosztować?



dawidm59
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pt kwie 07, 2006 11:08
Lokalizacja: Katowice

Post autor: dawidm59 » pn lip 10, 2006 13:34

Demontować rozrusznik w zasadzie najlepiej jest z góry i z dołu. Ja sobie podłożyłem pod korpus silnika klocek bo u mnie mocowanie rozrusznika przechodzi prz mocowanie silnika do poduszki i ja opadnie to straszna bieda zamocować na nowo ( sam to przeżyłem. Co do odkręcania śrub to jeden był imbus drugi gwiazda ( wieloklin) trzecia nasadowy. Tulejkę z bloku wyciąknołem wykrętakiem ślusarskim nawet gładko poszło.


dawidm59

Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » pn lip 10, 2006 14:59

cezary pisze:Jak najszybciej i najsprawniej wyciągnąć rozrusznik w silniku 1.3 tzn. z góry , z dołu jaki klucz jak wyciagnąć tulejkę
Ja to ostatnio robiłem. Od góry z lewej strony jest są dwie śruby. Jedna jest wkrecana w rozrusznik druga przechodzi na wylot i jest z tyłu nakrętka. Z tym, że za tą drugą śrubą jest jeszcze blacha. Musisz tę blachę odkrecić od dwururki i przy skrzyni bodajże kluczem19 i wtedy wszystko gładko wychodzi. A potem odkręcasz jeden przeud, drugi odpinasz i mas zna wierzchu. Co do tulejki w skrzyni to jej nie wymieniałem :)


Obrazek

luk112
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr sty 18, 2006 15:03
Lokalizacja: dalachów
Kontakt:

Post autor: luk112 » pn lip 10, 2006 21:36

Ja mam golfa 1.6PN Do odkęcenia rozrusznika potrzebny jest klucz 17, odkręcamy 3 śruby w tym jedna która mocuje silnik do poduszek. Niestent silnik nam nieco opadnie, ja poradziłem sobie w ten sposób że przy przykręcaniu rozrusznika z powrotem do silnika podłożyłem pod niego podnośnik, natomiast zostaje jeszcze sprawa zablokowania "budy" gdyż zacznie się ona podnosić, ja w garażu włożyłem belkę pomiędzy sufit a przednią belkę i podziałało.

Powodzenia.



Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » wt lip 11, 2006 01:22

luk112, w 1.3 jest całkiem inaczej :)


Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 369 gości