Golfik 3 1,9 TD 75KM

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

marjan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: pt cze 17, 2005 20:48
Kontakt:

Golfik 3 1,9 TD 75KM

Post autor: marjan » śr lip 05, 2006 14:02

witam , a teraz pytanie z innej beczki, otóż w swoim klekocie mam 75 koników czasem doskwiera brak mocy i chciałoby się zeby było troszke więcej, zwracam się z zapytaniem w jaki sposób zwiększyc osiągi mojego golfika najlepiej oczywiście niewielkim kosztem oraz oczywiście zeby zużycie ropki nie zwiększyło się drastycznie czekam na wasze opinie oraz propozycje



pasiak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: pt paź 14, 2005 20:17
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: pasiak » śr lip 05, 2006 15:12

temat-standard użyj szukaj i zobacz na vwdiesel.net w dziale IDI


Był passat jest volvo i jeden i drugi ma w znaczku V

Awatar użytkownika
adam-gda
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 382
Rejestracja: sob kwie 15, 2006 23:06
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: adam-gda » śr lip 05, 2006 15:20

najprostrzym sposobem jest montaz interculera ochlodzi on powietrze i moc wzrosnie co prawda nie bedzie to bardzo imponujacy przyrost ale bedzie a spalanie nie powinno sie zmienic


Przyznawanie punkcików za pomoc oznacza szacunek

Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » śr lip 05, 2006 15:45

marjan, Jak nie masz tego auta za rok sprzędawać, to zostaw wszystko jak jest,te silniki mają delikatną głowicę.A i tak chodzi pewnie nieźle...chyba,że katalizator zjest już zapchany?Ile ma przebiegu?Jak zapala zimny i czy mocno dymi przy przegazówce na ciepłym?



Awatar użytkownika
adam-gda
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 382
Rejestracja: sob kwie 15, 2006 23:06
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: adam-gda » śr lip 05, 2006 15:48

stonefree, Nie wiem czy mam racje ale w MK3 jeszcze katow w dislu nie bylo czy sie myle???


Przyznawanie punkcików za pomoc oznacza szacunek

Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » śr lip 05, 2006 15:57

adam-gda, ja miałem w swoim MK2 i on własnie mi zamulał ...

[ Dodano: Sro Lip 05, 2006 16:01 ]
Sorka,może i nie było...co dziwne



Awatar użytkownika
adam-gda
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 382
Rejestracja: sob kwie 15, 2006 23:06
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: adam-gda » śr lip 05, 2006 16:05

w takich dislach nie stosowano jeszcze katow bo nie bylo jak ich zastosowac stosuja je dopiero w samochodach z pelna sekwencja wtrusku i to dopiero od kilku lat jesli sie nie myle. stonefree, kazdemu moze sie zdazyc pomylka nie przejmuj sie


Przyznawanie punkcików za pomoc oznacza szacunek

Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » śr lip 05, 2006 16:13

adam-gda, Ale w mk2 1V był kat !



Awatar użytkownika
adam-gda
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 382
Rejestracja: sob kwie 15, 2006 23:06
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: adam-gda » śr lip 05, 2006 16:21

masz racje stonefree az sprawdzilem bo sam to nie moglem uwierzyc . Mnie uczono tak jak pisalem i wiem ze do stosowania w dislu kata umsi byc mocnow rozbudowany komp a jednak vw wymyslil juz to szybciej :bigok:


Przyznawanie punkcików za pomoc oznacza szacunek

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr lip 05, 2006 16:29

takie tematy proponuje od razu zamykac i dawac ostrzezenie
http://forum.vwgolf.pl/viewforum.php?f=35
http://forum.vwgolf.pl/search.php
stonefree pisze:zostaw wszystko jak jest,te silniki mają delikatną głowicę
]
aaz nie ma tak bardzo delikatnej glowicy, a 1.6 td tez da sie jezdzic bez awarii


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

marjan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: pt cze 17, 2005 20:48
Kontakt:

Post autor: marjan » śr lip 05, 2006 17:33

drodzy koledzy nie kłóćcie się tak kazdy po prostu chciałby miec po prostu pare koników więcej nie koniecznie kosztem eksplaatacji autka, czyli ja mam tam katalizator czy nie i czy są jakies inne sposoby w benzyniakach stosuje się stożkowe filtry powietrza a jak one się zachowuja w dieslach nie chce po prostu wydac kaski co nic nie doda i moze spowodowac ze cos mi nawali a jezeli mam katalizator to jak go wyciągnąc i czym go zastąpic



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr lip 05, 2006 17:39

marjan, katalizator zastepujesz prosta rura, bez udziwnien
co do podkrecania to jeszcze raz:

SZUKAJ: http://forum.vwgolf.pl/search.php
oraz dzial DIESEL: http://forum.vwgolf.pl/viewforum.php?f=35

temat sie bardzo czesto powtarzal, nie musisz wydawac ani grosza, podnosisz tylko lekko cisnienie na turbinie, oraz dawke paliwa na pompie. Jesli wszytsko pojdzie ok to auto bedzie palilo nawet mniej... Stozek sobie daruj

Jak to zrobic dokladnie to poszukaj sam, nieraz o tym mowilismy.

http://www.vwdiesel.net/phpBB/viewtopic.php?t=579 - link na zachete ;)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » śr lip 05, 2006 22:48

zaprzal, Pozdrowionka! :piwka:



Michau
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 450
Rejestracja: wt gru 28, 2004 16:17
Lokalizacja: SK
Auto: mk4 variant
Silnik: axr

Post autor: Michau » śr lip 05, 2006 23:06

stożek NIE, człowieku... :) jak intercooler wrzucisz to odczujesz +- od 3 biegu wzwyż, że przyspieszać lepiej będzie.A w szczególności w zimę to poczujesz. Tylko nie wiem, czy jest sens wydawać pieniądze, bo 90 koni z tego i tym sposobem nie zrobisz.


mk1 1.6D->mk2 GT special->mk3 1.6->mk3 1.8aam->mk2 GT special->mk3 GTD->mk3 GT adz->astra II->mk3 TD-> passat B4 1.8->mk3 GT TDI->mk2 GT special>mk4 SDI

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 293 gości