[MK3] Klimatyzacja Golf III 1.6 55kW

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

darkom
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pn cze 12, 2006 11:54
Lokalizacja: Rabka

[MK3] Klimatyzacja Golf III 1.6 55kW

Post autor: darkom » ndz lip 02, 2006 19:14

Witam,
Mam Golfa III 1,6 benzyna 55kW, Klima dokładana taki zakupiłem. Wszystko było ok. Az do teraz. Gdy włączę klimatyzacje i jadę na trasie to chłodzi super i nie ma rzadnych problemów. Niestety w mieście gdy dojeżdżam do skrzyżowania (ściągam nogę z gazu) to po prostu mi gaśnie samochód !!!  Jest to naprawdę uciążliwe, stojąc w korku gaśnie co tylko ruszę i się zatrzymuje. W zeszłym roku jak gdy włączyłem klimatyzacje to automatycznie mi podnosiły się obroty silnika i było wszystko OK. Proszę o poradę gdzie może być usterka i czego szukać.

ps. Szukałem na tym forum i odpowiedzi nie znalazłem

Pozdrawiam
Dariusz



juniorwwa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 207
Rejestracja: pn sty 02, 2006 20:21
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

Post autor: juniorwwa » ndz lip 02, 2006 22:43

Wydaje mi się że najszybszym sposobem jest podłączenie sie do VAG-a i on pokarze czy z klimą jest ok od strony elektroniczne i częściowo mechanicznej ..a jesli będzie ok to trzeba szukac co jest nie tak....


www.juniorwwa.fotosik.pl zapraszam

VR-ka zmieniła właściciela.....
pojawiło sie E46 by BMW no cóż życie...
wkrótce toledo 2.3V5 do zmodyfikowania:):)
http://www.forum.auto-moto.sklep.pl/profile.php?mode=register&refer_id=178] [img]http://e-numizmatyka.pl/phpBB2/img/41788.jpg[/img][/url]

darkom
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pn cze 12, 2006 11:54
Lokalizacja: Rabka

Post autor: darkom » śr lip 05, 2006 10:15

Był podłaczony pod KTS jezeli sie nie myle, ale wogóle nie wykrywa klimatyzacji. Klima była dokładana :( samochod był sprowadzony z włoch.

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
paww18
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 682
Rejestracja: wt kwie 25, 2006 22:37
Lokalizacja: Dolny Slask

Post autor: paww18 » śr lip 05, 2006 10:27

byc moze to Ci nic nie pomoze, ale u mnie mam fabrycznie zakladana klimatyzacje (fakt ze obecnie jest niesprawna) ale po podpieciu do VAGa - ten tez nic nie mowi (nie komunikuje sie z klima), byc moze tylko z climatronic'iem VAG znajduje wspolny jezyk..
pozdravwiam :)



Kand
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 360
Rejestracja: sob kwie 29, 2006 12:18
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: Kand » śr lip 05, 2006 10:48

Mój znajomy też to ma Za każdym razem pada mu bezpiecznik



darkom
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pn cze 12, 2006 11:54
Lokalizacja: Rabka

Post autor: darkom » śr lip 05, 2006 12:44

Kand pisze:Mój znajomy też to ma Za każdym razem pada mu bezpiecznik
Pada bezpiecznik ?? Prosze o dokładne sprecyzowanie odpowiedzi.



Kand
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 360
Rejestracja: sob kwie 29, 2006 12:18
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: Kand » śr lip 05, 2006 13:45

darkom pisze:
Kand pisze:Mój znajomy też to ma Za każdym razem pada mu bezpiecznik
Pada bezpiecznik ?? Prosze o dokładne sprecyzowanie odpowiedzi.
Tak Był na stacji gdzie zajmują się klimą i po sparwdzeniu okazało się że padł bezpiecznik dokładnie nie wiem jaki (bo ja tam nie byłem a on się nie fatygował dowiedzieć) Zobacz w skrzynce wszystkie po kolei



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr lip 05, 2006 16:11

sterownik wtrysku jest "informowany" o uruchomieniu klimy i podnosi wtedy obroty silnika. Zwykle jest to realizowane jednym kablem. Podaj jaki masz wtrysk to popatrzymy do którego pinu sterownika ma ten kabel dochodzić. Potem sprawdzisz sobie czy jest wpięty jak należy. Chociaż to trochę dziwne że aż gaśnie, bo sam silnik krokowy cz regulator wolnych powinien sobie z tym radzić.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

darkom
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pn cze 12, 2006 11:54
Lokalizacja: Rabka

Post autor: darkom » śr lip 05, 2006 17:06

Dziekuje za wyjaśnienie :grin: Wtrysk wielopunktowy.


Pozdrawiam
Darek



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr lip 05, 2006 17:16

Czyli prawdopodobnie masz silnik AEE, na wtrysku motronica lub Magneti Marelli. Akurat kurcze nie mam schematu tego sterownika. poszperam jeszcze

[ Dodano: Sro Lip 05, 2006 5:29 pm ]
Niestety na razie nie znalazłem. W digifancie oryginalnie to jest kabelek zielony.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

darkom
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pn cze 12, 2006 11:54
Lokalizacja: Rabka

Post autor: darkom » śr lip 05, 2006 17:35

Zgadza sie silnik AEE, czekam na jakas solucje :D
Dziekuje za zainteresowanie tym przypadkiem :grin:

ps. oczywisce posprawdzam wszystkie bezpieczniki


Pozdrawiam
Darek

[ Dodano: 06 Lip 2006 09:49 ]
Wczoraj sprawdzałem bezpieczniki i są w porządku.
Samochód zachwuje sie tak:

-odpalam silnik (chodzi 5min)
-włączam klimatyzacje (obroty pływają między 600 do 900, ale nie gaśnie)
Przy tym wszystkim próbuje skręcić kierownica (za duże obciążenie i gaśnie)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 192 gości