![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
GTi 20 Jahre Jubi
wygląd zewnętrzny
- alufelgi BBS 7J x16 (RS2 szprychowe, dwuczęściowe, skręcane) z oponami 215/40 R 16
- zaciski przednie i tylne w kolorze czerwonym „Porsche 911 Turbo style”
- hamulce tarczowe na wszystkie koła
- 20 mm obniżone zawieszenie w stosunku do normalnej wersji Golf’a
- wewnętrzne wzmocnienia uderzeniowe drzwi
- podwójny, chromowany wydech
- przyciemniane światła przeciwmgielne, kierunkowskazy i zaślepki w zderzaku przednim
- przyciemniane/dymione lampy tylne
- podwójne reflektory przednie (światło drogowe oraz światło mijania scalone jednym kloszem)
- grill (2 żeberka) w kolorze nadwozia
- duży spoiler w dolnej części zderzaka przedniego, plastikowe nadkola oraz progi boczne, lotka na tylnej klapie
- lusterka, zderzaki i uchwyt nad tylną tablicą rejestracyjną w kolorze nadwozia
- czerwone paski na przednim i tylnym zderzaku
- szerokie listwy boczne z czerwonym emblematem GTI
- pod tylną lampą oraz na przedniej atrapie czerwony emblemat GTI
- trzecie światło stop
wygląd wewnętrzny
- fotele sportowe / kubełkowe
- fotel kierowcy i pasażera z regulacją wysokości
- cztery zagłówki (tylne za dopłatą 195,-DM)
- tapicerka w charakterystyczną szachownicę „Sportsline„ z napisem GTI
- dźwignia zmiany biegów wykonano z aluminium o kształcie piłeczki golfowej „Golfball-Design”, w górnej części wtopiony ma rozkład poszczególnych biegów oraz napis GTI
- mieszek dźwigni zmiany biegów z czarnej skóry z czerwonymi szwami
- kierownica obszyta czarną skórą z czerwonymi szwami
- dzwignia hamulca ręcznego pokryta czarną skórą z czerwonymi szwami
- przycisk zwalniania hamulca ręcznego w kolorze czerwonym
- tło zegarów w kolorze srebrnym (aluminium) z czarnymi cyframi i pomarańczowymi wskazówkami
- czerwone pasy bezpieczeństwa z przodu i z tyłu
- dywaniki w kolorze czarnym z czerwonym obszyciem
wyposażenie
- elektryczny szyberdach lub za dopłatą klimatyzacja półautomatyczna (1000,-DM) lub w pełni automatyczna „Climatronic” (2065,-DM)
- elektryczne lusterka zewnętrzne
- elektrycznie sterowane szyby z przodu (+ tył dla wersji 5-drzwi)
- elektryczna regulacja wysokości reflektorów
- cyfrowy licznik + obrotomierz
- komputer pokładowy MFA (spalenie / temp. oleju / temp. powietrza / średnia prędkość...)
- centralny zamek wraz z modułem komfortu – domykania drzwi i dachu kluczykiem
- tylna kanapa dzielona w stosunku 1/3 2/3
- radio Gamma IV i Nokia Digital Sound Paket (DSP 120) + 8 głośników + subwoofer + zmieniarka CD (za dopłatą 935,-DM)
- Air-Bag dla kierowcy oraz pasażera
- halogeny przeciwmgielne w zderzaku przednim (czarne Hella)
- antena dachowa
- regulacja pionowa kierownicy
- regulacja pasów
- programowalne tryby pracy wycieraczek
- dwutonowy klakson
- ogrzewanie tylnej szyby
- ogrzewanie lusterek
- ogrzewanie dysz spryskiwaczy
- zielone atermiczne szyby
- tylne drzwi (za dopłatą 1565,-DM)
- ABS
silnik
- benzyna
+ 2.0l (1984cc) AGG 8V / 85 kW (115 kM) / skrzynia manualna 5 biegów / cena: 36.000,- DM (2 drzwi)
+ 2.0l (1984cc) ABF 16V / 110 kW (150 kM) / skrzynia manualna 5 biegów / cena: 38.500,- DM (2 drzwi)
- diesel (TDi)
+ 1.9l (1896cc) AFN / 81 kW (110 kM) / skrzynia manualna 5 biegów / cena: 38.500,- DM (2 drzwi)