gdzie dokładnie jest termostat Mk3 1,8 ABS

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

gdzie dokładnie jest termostat Mk3 1,8 ABS

Post autor: marek2907 » wt lip 04, 2006 21:06

jak w temacie pomocy!!!!!


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

pushkin77
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 513
Rejestracja: śr wrz 28, 2005 22:01
Lokalizacja: (PL) KGR
Kontakt:

Post autor: pushkin77 » wt lip 04, 2006 21:18

chlopie.... czytać nie umiesz ?????? wczoraj dostałeś odemnie odpowiedz



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » wt lip 04, 2006 21:21

chlopie.... czytać nie umiesz ?????? wczoraj dostałeś odemnie odpowiedz
Też prawda, ale może poprostu nie masz termostatu bo ktoś wymontował


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » wt lip 04, 2006 21:45

obudowę pompy wodnej rozebrałem ale tam nic niema czy termostat powinien być w miejscu gdzie odlew łączy się z plastikowym kolankiem na samym dole?? siedze nad tym już 9 godzin więc niegniewajcie się jak tylko to zrobię temat usunę


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » wt lip 04, 2006 21:51

marek2907 pisze:w miejscu gdzie odlew łączy się z plastikowym kolankiem na samym dole??
Nie wiem czy Cię dobrze zrozumiałem, ale powinno być tak : wąż od chłodnicy - kolanko - dekiel z kolankiem na dwie chyba śruby i pod spodem termostat
Piszę to z głowy bo ja nie mam ABS ale raczej dobrze pamiętam



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt lip 04, 2006 21:58

Dokladnie. Termostat ma być pod kolankiem. A dokładnie to widać go jak się kolanko ściągnie. marek2907 chyba jasne jest dla Ciebie, że jeśli masz wspomaganie to jego pompę trzeba ściągnąć żeby się tam dobrać. Kolanko jest właśnie po to żeby przewód z płynem chłodzącym mógł tą pompę ominąć.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » wt lip 04, 2006 22:03

dzięki wam ale projektant tego silnika to powinien w pier.... dostać punkciki dla was


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

pushkin77
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 513
Rejestracja: śr wrz 28, 2005 22:01
Lokalizacja: (PL) KGR
Kontakt:

Post autor: pushkin77 » wt lip 04, 2006 22:04

Paweł Marek i inni, nie trzeba zdejmować pompy wspomagania



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » wt lip 04, 2006 22:11

dla ułatwienia obrazek w książce znalazłem :
Obrazek


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt lip 04, 2006 22:24

pushkin77 pisze:Paweł Marek i inni, nie trzeba zdejmować pompy wspomagania
zapewniam cię że trzeba ją odkręcić z mocowań i odchylić, węży odłączać nie trzeba. Inaczej termostatu sie nie wymeini.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

pushkin77
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 513
Rejestracja: śr wrz 28, 2005 22:01
Lokalizacja: (PL) KGR
Kontakt:

Post autor: pushkin77 » wt lip 04, 2006 22:31

jesli mówisz o swoim silniku to niewiem ale w moim napewno nie..... wiem z autopsji ;-)



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt lip 04, 2006 22:36

No o swoim. Ale w książce na rysunku wygląda to w 1.8 tak samo jak w 2.0. Na pewno masz rację, skoro to robileś, w każdym razie w 2E kolanko idzie tak że niema szans bez odchylania pompy. Bez tego da sie tylko jedną śrobę od kolanka odkręcić a druga jest pod pompą.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Julek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: pn cze 27, 2005 19:16
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: Julek » wt lip 04, 2006 23:26

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2f3 ... 96b47.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1f3 ... fb1c3.html

Miejsce zamontowania termostatu zaznaczylem na czerwono moze on nieraz sie przykleic do obudowy i wtedy bedziesz musial urzyc troche sily aby go wyciagnac . Uwaga na plyn ktory mogl pozostac nad termostatem. Powodzenia :grin:
Ostatnio zmieniony pn wrz 29, 2008 12:21 przez Julek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » śr lip 05, 2006 20:51

chłopaki dzięki wielkie walczyłem z tym do 3 w nocy ale udało się. trzeba zdjąć alternator , odkręcić pompę od wspomagania i poluzować obodowę pompy wodnej inaczej kolanko blokuje się o miskę olejową i niechce wyjść ( w silniku 1,8 ABS )


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 329 gości