[mk2] Dziwny problem z przyspieszaniem...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Marcinuss
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn maja 29, 2006 12:01
Lokalizacja: Tuchola

[mk2] Dziwny problem z przyspieszaniem...

Post autor: Marcinuss » pn lip 03, 2006 23:42

Witam.
Jestem (nie)szczęśliwym :crazy: posiadaczem Golfa 2 z roku 1984 z silnikiem 1.3 (HK jeśli się nie mylę) zasilany poprzez gaźnik Pierburg 2E2. Od pewnego czasu nęka mnie jeden problem, a mianowicie: odpala bez problemu, na wolnych obrotach chodzi bez zarzutu - zimny czy gorący, schody zaczynają sie podczas jazdy. Przy dodawaniu gazu, jakby nie chodził na wszystkie "gary", dusi się, przerywa, ma ogromnego muła, ale gdy leciuśko zdejme noge z gazu "pyka" elegancko, musze poprostu bardzo wolno wciskac pedał gazu, żeby jakoś jechac i żeby nie przerywał. Dokładnie to jest tak, że wciskam gaz a on idzie chwilkę, potem nie idzie, znowu idzie i znowu nie idzie... i tak coraz szybciej aż się rozpędzi i osiągnie stałą prędkośc. Moge jechac kilka kilometrów 160km/h i nawet nie pomyśli o tym żeby przerwac. Na początku robil tak, gdy wolno jechałem na wysokim biegu (ale znowu nie za wolno 60km/h na IV) zawsze robiłem redukcje na niższy bieg i pędziłem do przodu, ale teraz nie da się już jeździc. Ostatnio nawet zauważyłem, że na postoju gdy szybko wcisne pedał gazu to się zająknie na sekundę.
Wymieniłem kable, kopułkę, palec, świece, "przeorałem" gaźnik, aparat zapłonowy i nic... może coś przeoczyłem... Zawsze sobie wszystko sam robiłem :helm: nie jestem znowu aż taki zielony, no ale to mnie już przerosło. :panna: i nie wiem czego się tykac... :kac:
Może Wy mi coś doradzicie.
Pozdrawiam wszystkich forumowiczów.

Aha dodam, że używałem szukajki :grin: siedzialem w pracy dwa dni przed kompem i nie znalazłem niczego co by mi podpasiło.



Awatar użytkownika
Łyskacz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łyskacz » wt lip 04, 2006 08:32

Pojedz na ustawianie zapłonu może trzeba delikatnie go wyprzedzić :kufel:
Pozdrawiam
Ps: u Ciebie jast chyba gaźnik pierburg 2e3 a nie 2e2 :) A tak w ogóle to witaj na forum :kufel: :kufel: :kufel: :kufel:


Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]

Awatar użytkownika
toffi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 252
Rejestracja: czw sty 19, 2006 14:01
Lokalizacja: lublin

Post autor: toffi » wt lip 04, 2006 09:14

albo zle ustawiony zapłon albo cewka pozdrawiam


[img]http://images2.fotosik.pl/183/0795be97b173c65b.jpg[/img]

Marcinuss
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn maja 29, 2006 12:01
Lokalizacja: Tuchola

Post autor: Marcinuss » wt lip 04, 2006 10:21

Hmm... możliwe, że jest 2e3. Ale ani zapłon ani cewka, którą już podmieniłem na chwilkę nie ma winy... Coraz większe podejrzenia mam do gaźnika, może coś się stało z tym urządzonkiem do wzbogacania mieszanki? Będę miał chwile czasu to jeszcze raz rozbiore gaźnik... :panna:




No i problem rozwiązany :bigok: Nowe kable okazały sie do bani :hmm: Ewidentnie moja golfina przestała palić na jeden gar... no i wtedy szybko zlokalizowałem winowajce tego całego zamieszania.
Wymieniłem je i teraz śmigam, że aż miło.
Pozdrawim wszystkich. :pub:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 165 gości