Dziwne dławienie !!! mk 2 1.8 RP
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Dziwne dławienie !!! mk 2 1.8 RP
Witam mój problem polega na tym że pale golfa działa na równych obrotach ruszam i nagle brakuje mu gazu dławi go, szarpie autem i po chwili wszystko ok można jechac bez problemu! co to może być? dawniej takiego problemu nie było ! mk 2 1.8 RP z 1988r
Dodam że wymieniłem:
-filtr paliwa
-czujnik temp.silnika (niebieski)
-na pompe paliwa bym nie stawiał.
pozdrawiam
Dodam że wymieniłem:
-filtr paliwa
-czujnik temp.silnika (niebieski)
-na pompe paliwa bym nie stawiał.
pozdrawiam
Life is brutal,and full of zasadzkas and many paskudas on every krok :)
hmmmm nie napisałas tylko czy to przy kazdym ruszaniu czy tylko ptrzy pierwszym ruszaniu podczas jazdy bo mozliwe ze zawilgotniała cewka...dodatkowo nie wiem czy masz LPG bo nie napisałes gdybys miał gas to mozliwe ze jesli ruszasz na zimnym silniku na
LPG to mozliwe ze powoli membrana w parowniku ulega zniszczeniu
LPG to mozliwe ze powoli membrana w parowniku ulega zniszczeniu
[img]http://images2.fotosik.pl/183/0795be97b173c65b.jpg[/img]
Panowie chyba znalazłem gdzie jest problem!
Przewód który idzie od aparatu zapłonowego tam gdzieś pod wtrysk był rozszczepiony,
i nie ciągnoł powietrza jak należy.Mam nadzieje że to jest powód a jak nie to będziemy myśleć
dalej!!! Narazie wielkie dzięki za pomoc !!! zobaczymy co będzie dalej!!! Pozadrawiam!!!
Przewód który idzie od aparatu zapłonowego tam gdzieś pod wtrysk był rozszczepiony,
i nie ciągnoł powietrza jak należy.Mam nadzieje że to jest powód a jak nie to będziemy myśleć
dalej!!! Narazie wielkie dzięki za pomoc !!! zobaczymy co będzie dalej!!! Pozadrawiam!!!
Life is brutal,and full of zasadzkas and many paskudas on every krok :)
ze co??? kabel od apartu nie ciagnoł powietrza??? wez napisz to dokladniej bo jak narazie to aparat zaplonowy na filtr powietrza mi wyglada mi to teraz po twoich opowiadaniach najwyrazniej a raczej na pewno noa cewke wygladaKOZAK_12 pisze:Panowie chyba znalazłem gdzie jest problem!
Przewód który idzie od aparatu zapłonowego tam gdzieś pod wtrysk był rozszczepiony,
i nie ciągnoł powietrza jak należy.Mam nadzieje że to jest powód a jak nie to będziemy myśleć
dalej!!! Narazie wielkie dzięki za pomoc !!! zobaczymy co będzie dalej!!! Pozadrawiam!!!
[img]http://images2.fotosik.pl/183/0795be97b173c65b.jpg[/img]
Niestety nie pomógł ten rozszczepiony przewód ! Dalej tak szarpie!
Wczoraj włączyłem go na wolnych obrotach na początku chodzi równo fajnie, po jakiś 30sek. spada z obrotów prawie że gaśnie. Potem się wyrównuje, Jak nagrzeje się silnik to pyrka jakby tam mu się gdzieś powietrze dostawało! filtr powietrza przeczyściłem.
Sorry za sformułowania ale ja jestem technikiem urządzeń sanitarnych a nie mechanikiem samochodowym
pozdrawiam
Wczoraj włączyłem go na wolnych obrotach na początku chodzi równo fajnie, po jakiś 30sek. spada z obrotów prawie że gaśnie. Potem się wyrównuje, Jak nagrzeje się silnik to pyrka jakby tam mu się gdzieś powietrze dostawało! filtr powietrza przeczyściłem.
Sorry za sformułowania ale ja jestem technikiem urządzeń sanitarnych a nie mechanikiem samochodowym
pozdrawiam
Life is brutal,and full of zasadzkas and many paskudas on every krok :)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 357 gości