[mk3] 1.6, szarpie, przerywa, gaśnie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

piotrek991
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 283
Rejestracja: czw lis 10, 2005 22:40
Lokalizacja: lubelskie
Kontakt:

Post autor: piotrek991 » pn lip 03, 2006 15:36

Michau pisze:była to jednak... CEWKA. Nic z wtryskiem tylko głupia cewka. Za ten jeden problem zapłaciłem prawie 300 zł już...Naszczęście mam problem z głowy :)
pozdr i dzięki za podpowiediz,.

a mówiłem.....a mówiłem :bigok:


dawaj punkcika raz raz :food:


F126p, F126p, Polonez, Seicento 1,1, Golf 3, Audi A3, Passat B5, Golf IV, Passat B5, Alfa Romeo 156 JTD,

Michau
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 450
Rejestracja: wt gru 28, 2004 16:17
Lokalizacja: SK
Auto: mk4 variant
Silnik: axr

Post autor: Michau » śr lip 05, 2006 22:41

panowie...jechałem do Gliwic w niedziele i po drodze...szarpać zaczął ten pier*** golf. Stoi teraz u mechaniora i chyba mu czujnik halla zmieniają...a mi już mechanik na nerwy działa bo za cewke skasował ponad 2 razy więcej niż te same na allegro chodzą...:(((


mk1 1.6D->mk2 GT special->mk3 1.6->mk3 1.8aam->mk2 GT special->mk3 GTD->mk3 GT adz->astra II->mk3 TD-> passat B4 1.8->mk3 GT TDI->mk2 GT special>mk4 SDI

Awatar użytkownika
adam-gda
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 382
Rejestracja: sob kwie 15, 2006 23:06
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: adam-gda » śr lip 05, 2006 22:46

zaczal szarpac i zgasl mozesz odpaluic teraz czy juz nie???? bo jak nie idzie odpalic to jest to czujnik halla ale jesli idzie odpalic to nie sadze aby byl to on


Przyznawanie punkcików za pomoc oznacza szacunek

Michau
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 450
Rejestracja: wt gru 28, 2004 16:17
Lokalizacja: SK
Auto: mk4 variant
Silnik: axr

Post autor: Michau » śr lip 05, 2006 22:47

idzie odpalić, na biegu jechałem a co dziwne, obrotomierz na 0 pokazywał i olej się świecił, a potem sam jakos po trochu zapalać zaczął, tak kilka razy i potem przejechałem 50 km bez problemu(ale spokojnie bardzo, na niskich obrotach)...


mk1 1.6D->mk2 GT special->mk3 1.6->mk3 1.8aam->mk2 GT special->mk3 GTD->mk3 GT adz->astra II->mk3 TD-> passat B4 1.8->mk3 GT TDI->mk2 GT special>mk4 SDI

Awatar użytkownika
adam-gda
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 382
Rejestracja: sob kwie 15, 2006 23:06
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: adam-gda » śr lip 05, 2006 22:50

a jak wcisniesz gaz do deski to odrazu zaczyna szarpac?? czy dopiero jak rozgrzeje sie silnik??


Przyznawanie punkcików za pomoc oznacza szacunek

Michau
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 450
Rejestracja: wt gru 28, 2004 16:17
Lokalizacja: SK
Auto: mk4 variant
Silnik: axr

Post autor: Michau » śr lip 05, 2006 22:54

do deski to ja nie wciskam nigdy.Nawet jak bardziej depne przy niższych obrotach to wiadomo,nie idzie od razu.A na zimnym to niedawno na postoju świrować zaczął.Ale ogólnie to albo nie ma różnicy czy zimny czy gorący,ale na zimnym tylko ten jeden raz.


mk1 1.6D->mk2 GT special->mk3 1.6->mk3 1.8aam->mk2 GT special->mk3 GTD->mk3 GT adz->astra II->mk3 TD-> passat B4 1.8->mk3 GT TDI->mk2 GT special>mk4 SDI

Awatar użytkownika
marek137
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pt gru 30, 2005 22:18
Lokalizacja: trojmiasto

Post autor: marek137 » śr lip 05, 2006 23:50

piotrek991 pisze:a mówiłem.....a mówiłem :bigok:


dawaj punkcika raz raz :food:

sorry chłopaki to jednak ja miałem racje ze to czujnik halla :)

ps. polecam wymiane samemu naprawde prosta sprawa, mnie koszt wymiany wyszedł 85 zł oczywiśie z częsciami



piotrek991
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 283
Rejestracja: czw lis 10, 2005 22:40
Lokalizacja: lubelskie
Kontakt:

Post autor: piotrek991 » czw lip 06, 2006 12:26

ja powiem tak skoro pali to nie czujnik a jak przerywa to jak swiece i przewody wymienione to dalej cewka może ci uzywaną sprzedał i się znowu uszkodziła? a może i nowa się uszkodziła? wszystko jest możliwe możesz mieć pecha do tego gofra...


F126p, F126p, Polonez, Seicento 1,1, Golf 3, Audi A3, Passat B5, Golf IV, Passat B5, Alfa Romeo 156 JTD,

Michau
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 450
Rejestracja: wt gru 28, 2004 16:17
Lokalizacja: SK
Auto: mk4 variant
Silnik: axr

Post autor: Michau » sob lip 08, 2006 14:32

mam go już spowrotem od mechaniora, który powiedizał, że nim jeździł ale nic nie robił bo nic się nie dzieje...


mk1 1.6D->mk2 GT special->mk3 1.6->mk3 1.8aam->mk2 GT special->mk3 GTD->mk3 GT adz->astra II->mk3 TD-> passat B4 1.8->mk3 GT TDI->mk2 GT special>mk4 SDI

Awatar użytkownika
daro81
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 861
Rejestracja: sob sty 03, 2009 11:50
Lokalizacja: Gdańsk/Przodkowo
Auto: Golf 3 GTI, Karmann Ghia
Silnik: AQN
Kontakt:

Post autor: daro81 » ndz lut 14, 2010 16:26

heh troche odkopuje ale po co zakladac new temat jak tu to samo.
Mianowicie,wczesniej zdazalo sie sporadycznie moze ze trzy razy od ponad miesiaca jak go kupilem.Czyli jak odpalilem po nocy i odrazu chcialem jechac i zdazylo sie tak ze za malo gazu zona dala i go zadusilo to potem jak chciala odpalic golf krecil i nic dopiero jak odczekala z 2-3 min to odpalil i jezdzil ok.
wczoraj jak ja jechalem rano normalnie odpalil,przejechalem jakies 30km i nagle podczas jazdy zaczal szarpac przerywac i zgasl i nie chcial zapalic.Dodam ze obrotek skakal.Odczekalem jakies 2-3 min i zapalil.potem zrobilem nastepne ze 20km i to samo.
Pozniej w nocy wracalem do chaty i zdechl znowu,i kolega Lipek wpadl na pomysl aby sprawdzic czy jest iskra,i nie bylo.Wzial mnie na hol ,podczas ktorego po paru km przejechanych odpalilem go z kluczyka bez wlaczonego biegu,no i odczepilem sie i dokulalem o wlasnych silach w eskorcie kolegi do domu.
Czy wlasnie bedzie ten czujnik halla czy cewka zaplonowa??? czy jak czujnik wymienia sie to zaplon tez trzeba ustawiac potem??
silnik oczywiscie 1,6 ABU z gory dzieki za odp.


nisko,szeroko,szybko
https://www.facebook.com/pg/VWolfGarage/posts/?ref=page_internal

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 229 gości