oto pare fotek
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/38a ... a8f63.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/571 ... dc069.html
a to link do golfa,dzis jade go obejrzec
http://atsearch.autotrader.co.uk/WWW/ca ... ull=SEARCH
pozdrawiam idzieki za rady
![okej :okej:](./images/smilies/okej.gif)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
chyba najrozsądniej tak bedzie, 150 km z serii i nie ma mocnego na twoja jedyneczke , no i masz w miarę tani w ekploatacji silnik i co ważne w serii czyli nie bedize awaryjny taki ABF a bedzie gwarantował przyspieszenie rzędu 7 sek w mk1, mogą być kłopoty z trakcja już nawet hihiolozwirski pisze:ABF
Chyba tych silnikow nie da sie prownac ze soba, maja calkiem inne parametry jesli chodzi o konie i moment obr.barteKKK03 pisze:Hmmm... ciezko jednoznacznie powiedziec sa zwolennicy G60 jak i GTI, oba silniki sa w miare porónywalne moca i momentem. W G60 trzeba sprawdzic w jakim stanie jest kompresor bo od tego sporo zalezy a regeneracja to nie taka tania sprawa.
hehe a gdzie "po drugie" :> ??barteKKK03 pisze:Po pierwsze w G60 nie ma zadnej turbiny, jest tylko kompresor mechaniczny typu G ,slimakowy
sry do PG kosztuje dokładnie 693 zł, do KRa 505 ( mowa oczywiscie o SACHSie)tramall pisze:Od kiedy sprzęgło do kr kosztuje 700zł
tramall pisze:z turbiną
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 114 gości