[MK3] Podaje za malo paliwa przy odpalaniu.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
drill
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 696
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:45
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

[MK3] Podaje za malo paliwa przy odpalaniu.

Post autor: drill » sob lip 01, 2006 20:32

Witam

Co moze byc przyczyna tego, ze moj 1,8 AAM podaje za malo paliwa przy odpalaniu? Bez minimalnego nacisku na pedal gazu silnik "zaskoczy" ale momentalnie sie zdlawi... Po dluzszym postoju to murowane, po krotkim bardzo czeste. Dodam, ze nie mam LPG a w baku najczesciej ponad polowa pelna.

- Filtr paliwa? Nie wymienialem go przy zakupie wiec nie wiem w jakim stanie...
- Pompa paliwa? Poza odpalaniem nie ma problemu z paliwem, tym bardziej na wysokich obrotach wiec nie sadze ale moze ktos madrzejszy sie wypowie...
- Komputer? Ale jak i dlaczego? ;)

Cos jeszcze?


Obrazek

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » sob lip 01, 2006 20:35

filtr paliwa powinienes go wymienić tak czy inaczej jak nie wiesz kiedy był zmieniany, a pompa napewno odczuje wymianę na+

[ Dodano: Sob Lip 01, 2006 20:37 ]
posprawdzał bym odmę

[ Dodano: Sob Lip 01, 2006 20:39 ]
w zasadzie te obiawy nie świadczą o jakiejs usterce ze strony np zapłonu czy tez innych poważniejszych czynników skupił bym się się właśnie na przeglądzie tych spraw co pisałem wyżej



Awatar użytkownika
drill
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 696
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:45
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: drill » sob lip 01, 2006 20:44

Filtr zamierzam wlasnie wymienic, czekam tylko na wyplate ;)
Mysle ze filtr + montaz nie wyniesie mnie wiecej niz 60zl... Pompa to juz wiekszy wydatek i wole sie wstrzymac w ciemno, a co do odmy to jakies 800km temu wymieniajac uszczelke pod klawiatura dokladnie ja oczyscilem.


Obrazek

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » ndz lip 02, 2006 10:45

drill pisze:Mysle ze filtr + montaz nie wyniesie mnie wiecej niz 60zl..
filtr 30zł - KNECHT a z wymianą tosam zrobisz 5min roboty



Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » ndz lip 02, 2006 10:57

ja mialem w swoim ABU podobnie i stawiam na silniczek krokowy biegu jalowego, jak go odpalasz cieplego to nie ma problemu napewno co?


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
kocurxxl
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 172
Rejestracja: wt mar 21, 2006 17:49
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: kocurxxl » ndz lip 02, 2006 11:43

a ja opbstawiam czujnik temperatury w tyn przypadku silnik tez sie dlawi na poczatku



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » ndz lip 02, 2006 12:30

kocurxxl, podobnie jak Ty też stawam na czujnik temp. Jeśli jest uwalony to nie ma tzw. ssania i zimny silnik kiepsko chodzi. Zazwyczaj jest to czarno-żółty czujniczek.



Awatar użytkownika
drill
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 696
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:45
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: drill » ndz lip 02, 2006 14:19

krokowiec mozna chyba wybadac przez vag'a a ten nie pokazal bledu...

czujnik temperatury sprawdzany byl omomierzem...


poza tym "ssanie" jest bo zimny silnik ma okolo 1000obr/min, a rozgrzany troche powyzej kreski wskazujacej 750obr/min (skala jest malo precyzyjna ;) )


Obrazek

Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » ndz lip 02, 2006 19:56

a nie zalales przypadkiem jakiegos trefnego paliwa, moze pluje ci woda z wydechu, ja raz zalalem takiego syfu ze nie chcial odpalic i sie dlawil a woda to ciurkiem z wydechu leciala


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » ndz lip 02, 2006 22:30

a nikt ci nie grzebal przy potencjometrze monowtrysku?bo mozna tam przekrecic delikatnie i bedzie taki objaw(przerabialem to osobiscie)



Awatar użytkownika
drill
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 696
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:45
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: drill » ndz lip 02, 2006 22:46

woda z wydechu praktycznie zawsze w minimalnym stopniu sie wydostaje... nie zaobserwowalem tam niczego niepokojacego... poza tym tankuje tylko na shellu... wiem, ze wszedzie moga mieszac paliwo ale jakos spokojniejszy jestem wtedy ;)

a co do wtrysku to miesiac temu mialem wymianiana podstawe pod monowtryskiem ale problem istnial juz wczesniej (choc moze w mniejszym stopniu jesli idzie o cieply silnik)

[ Dodano: 20-07-2006, 17:25 ]
Wymianilem filtr paliwa i objawy ustaly... To tak dla innych ktorzy beda kiedys przegladac archiwum ;)


Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 203 gości