mk 3 przy uruchamianiu silnika załapuje na 3 sekundy i gaśn

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

qrisbi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: sob sty 21, 2006 12:44
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: qrisbi » sob lip 01, 2006 22:57

przepustnica działa normalnie otwiera sie i reaguje prawidłowoto mi to wygląda na cos co odcina zapłon no i powracając do pytania cz ktos z was kojazy te małe szajstwo które jest nasadzone na stacyjke bo mowie działo mi się identycznie jak zdejmowałem tą obejme ze stacyjki co to jest i do czego słuzy?



Awatar użytkownika
kocurxxl
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 172
Rejestracja: wt mar 21, 2006 17:49
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: kocurxxl » sob lip 01, 2006 22:58

a jeszcze sobie przypomnialem moze masz filterek paliwa strasznie syfem zapchany i nie puszcza albo faktycznie pompa niedomaga chc jest jest nowa



ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » sob lip 01, 2006 23:03

o jakiej obejmie stacyjki mówisz? moze maszjakis domontowany immo i to zdjłąes?



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » sob lip 01, 2006 23:11

dzisiaj nawet widziałem moją stacyjkę bo miałem zdjętą obudowę ale jakoś niepamętam obejmy.... może foto walniesz
A który to rocznik i miesiąc masz tego autka????


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

qrisbi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: sob sty 21, 2006 12:44
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: qrisbi » sob lip 01, 2006 23:15

rok produkcji 95 chodzi mi o taki brązowy kawałek plastiku który jest na wkładnce od stacyjki podłączony on jest gróbym czarnym kablem który idzie gdzieś pod kolumne kierownicy żuca się w oczy



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » sob lip 01, 2006 23:17

qrisbi pisze:rok produkcji 95
no to musisz mieć fabryczne immo!


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » sob lip 01, 2006 23:21

tak, ten rocznik powiniemn miec fabryczny immo



qrisbi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: sob sty 21, 2006 12:44
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: qrisbi » sob lip 01, 2006 23:25

ale ja nie miałem jak go kupiłem zadnego pilota i nic mi nie wiadomo o zadnym immobiliserze a poza tym po roku czasu co nagle sam mi się włączyłto w taki mrazie jak go wyłączyć?



ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » sob lip 01, 2006 23:32

fabrycznyimmo nie ma pilota, transponder immo umieszczony jest w kluczyku. najlepeij podłacz te kabeli co grzebałes z powrotem



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » sob lip 01, 2006 23:37

ewentualnie spróbuj co się dzieje na kluczyku zapasowym jak odpalasz


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

qrisbi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: sob sty 21, 2006 12:44
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: qrisbi » sob lip 01, 2006 23:46

hehe wielkie dzieki właśnie rozebrałem kluczyki bez kitu nie wiedziałem ze mam immobilise wiec juz wiem w czym tkwi problem cos jest z tym immobiliserema mogł sie ten transponder rozwalic i ewentulalnie od czego?/



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 205 gości