wywala wode ze zbiorniczka

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
łyssy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 274
Rejestracja: sob lut 04, 2006 23:57
Lokalizacja: limanowa

Post autor: łyssy » pt cze 30, 2006 18:34

a po co chcesz korek rozbierać jak nowy kosztuje 7 zeta w motoryzacyjnym



Rafal10
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz kwie 23, 2006 15:04
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Rafal10 » pt cze 30, 2006 21:31

Jak sprawdzic ten termostat i gdzie on sie znajduje? Jak naleje plynu na max to zawsze go ubywa do tego samego poziomu ? Golf 3 ABS 1.8



szsz01
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: wt lis 23, 2004 01:31

Post autor: szsz01 » pt cze 30, 2006 22:11

Bardzo możliwe, że to przez ten spadnięty oring wywalało płyn, ja tak miałem, naprawdę wystarczyło tylko oringa na miejsce, zakręcić korek i jazda.
A spadł mi w taki sposób, że odkręciłem korek przy gorącym silniku, ciśnienie pary wypchnęło oring z właściwego miejsca i ile bym wody nie wlał, to nagrzała się po 10 minutach jazdy i wywalało bokiem.



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » sob lip 01, 2006 07:19

Korek jest przeważnie nierozbieralny tak jak np termostat w Fiacie Punto 1,7 TD wymiana 160 zł, większość rzeczy sa tak zrobione zeby koncerny zarabiały na częściach.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Artur D.
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 136
Rejestracja: wt sty 10, 2006 10:37
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: Artur D. » sob lip 01, 2006 08:01

Mnie też wywalało płyn ze zbiorniczka, a była to wina walniętej uszczelki pod głowicą. Sprawdź, czy nie są spuchnięte rury od płynu idące do nagrzewnicy. Jeśli tak, to wina uszczelki (ciśnienie z cylindrów idzie do układu chłodzenia). Korek zbiorniczka wyrównawczego jest rozbieralny, wystarczy wyjąć uszczelkę i wypadnie cały środek z zaworkami. Zaworki też można rozebrać. Ja kupiłem za kilka zł zamiennik i przełożyłem uszczelki i sprężynki zaworków do oryginalnego korka (wydaje mi się, że oryginał był znacznie lepiej wykonany). Po wymianie uszczelki pod głowicą jest już cacy.
Pozdro :bigok:



Awatar użytkownika
vwmadison
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: czw mar 03, 2005 15:56
Lokalizacja: (ten swąd) - Łódź/Zgierz
Kontakt:

Post autor: vwmadison » sob lip 01, 2006 14:35

szsz01 pisze:Bardzo możliwe, że to przez ten spadnięty oring wywalało płyn, ja tak miałem, naprawdę wystarczyło tylko oringa na miejsce, zakręcić korek i jazda.
A spadł mi w taki sposób, że odkręciłem korek przy gorącym silniku, ciśnienie pary wypchnęło oring z właściwego miejsca i ile bym wody nie wlał, to nagrzała się po 10 minutach jazdy i wywalało bokiem.
Bym przyznał Tobie punkta , ale nie mój topic więc tylko obrazkiem podziękuje :pub:
Faktycznie oring lekko sie podwinął bo też kilka razy na siłe odkręcałem korek na b. ciepłym silniku i za którymś razem przyssał sie i przy odkręcaniu sie podwinął.. :)
Dzieki!


[size=150][color=blau][b]powered by VW greenpower[/b][/color][/size]

[size=167][color=red][b] mój golf - 19 lat w dobrym tonie......[/b][/color][/size]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 395 gości