Reklamacja sprzęgła [mk2]

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Rafał G2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 259
Rejestracja: sob gru 17, 2005 17:04
Lokalizacja: Żory
Kontakt:

Reklamacja sprzęgła [mk2]

Post autor: Rafał G2 » czw cze 29, 2006 23:47

Witam...Mam taki problem, kilka miesięcy temu wymieniłem kompletne sprzęgło w moim golfie. Cztery miesiące po wymianie coś mi strzeliło gdy wcisnąłem pedał sprzęgła. Na drugi dzień dokładnie sprawdziłem linkę, okazało się że linka cała, więc całą sprawę olałem, chodź domyślałem się że skoro coś strzeliło to musi to być coś w sprzęgle. Jeździłem tak przez kolejne trzy miesiące, zauważyłem że zaczyna mi się sprzęgło ślizgać, zajrzałem pod spód i zauważyłem kropelkę oleju na obudowie między silnikiem a skrzynią, także to olałem i nadal z tym jeździłem, bo czekałem na przypływ większej gotówki. Długo nie pojeździłem, bo po miesiącu, czyli wczoraj sprzęgło całkowicie mi siadło, ledwo zajechałem do mechanika, prawie wogóle biegów nie szło wbić. Mechanik odłączył skrzynię, wyciagnął sprzęgło i znalazł pęknięcie na docisku, a także zlokalizował wycieki na wałku sprzęgłowym. Moje pytanie polega na tym czy takie pęknięcie zostanie uznane w ramach gwarancji mimo tego, że tarcza i docisk są trochę zaolejone ??? Dodam że sprzęgło jest firmy VALEO...MIał ktoś podobny przypadek ??



Awatar użytkownika
krisvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: sob cze 24, 2006 16:53
Lokalizacja: Rogoźno
Kontakt:

Post autor: krisvw » pt cze 30, 2006 00:24

haj to zależy na ile masz gwarancje na te sprzeglo??? powinni uznać olej nie ma wpływu na pekniecie:) :foch:



Awatar użytkownika
rabbit1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: śr kwie 05, 2006 01:40
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

Post autor: rabbit1 » pt cze 30, 2006 00:39

jeżeli chcesz reklamować w sklepie w którym kupiłeś to musisz mieć paragon a raczej go niemasz wię zostaje ci przedstawiciel lub dystrybutor Valeo docis niemoże pęknąć od oleju to musi być jego wada mechaniczna więc powinni ci uznać reklamację. powodzenia


www.vwtp.phorum.pl Pabianikcki klub vw

Awatar użytkownika
kotem
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: pn paź 10, 2005 18:25
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: kotem » pt cze 30, 2006 01:04

strasznie długo jeździłeś na takim zwalonym sprzęgle. W sklepie raczej bym na nich nie liczył tak więc zgłoś się bezpośrednio do firmy ale zawsze lepiej do sklepu a nóż sie uda!!


[img]http://images22.fotosik.pl/25/4dfe2cbdc7fe3131.jpg[/img]
[you]

Awatar użytkownika
Atomic10
Forum Master
Forum Master
Posty: 1639
Rejestracja: wt sie 02, 2005 20:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Atomic10 » pt cze 30, 2006 13:38

Sklep nie rozpatruje reklamacji tylko przesyła towar do przedstawicielstwa firmy w tym przypadku Valeo. Nic Ci nie zaszkodzi spróbowac a moze sie uda bez problemow i dostaniesz nowe sprzegło :-)

Pozdrawiam


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
kotem
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: pn paź 10, 2005 18:25
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: kotem » pt cze 30, 2006 14:13

Atomic10 pisze:Sklep nie rozpatruje reklamacji tylko przesyła towar do przedstawicielstwa firmy w tym przypadku Valeo.
Tyż prowda :)


[img]http://images22.fotosik.pl/25/4dfe2cbdc7fe3131.jpg[/img]
[you]

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » pt cze 30, 2006 20:29

Raczej nie masz szans na zwrot kasy lub nowe sprzęgło.Chyba że montowałeś je w serwisie i masz na to papier.Druga sprawa jest taka że ten serwis po usterce je demontował.Bo jak sam je zakładałałeś to mogłeś coś zle zrobić i dlatego pękło...albo tarcza przyniesiona do sklepu to nie ta tarcza.I jak im udowodnisz że nie mają racji?



Awatar użytkownika
Rafał G2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 259
Rejestracja: sob gru 17, 2005 17:04
Lokalizacja: Żory
Kontakt:

Post autor: Rafał G2 » sob lip 01, 2006 17:31

Sprzęgło zakładałem u mechanika który bardzo dobrze zna sprzedawcę, a teraz oddałem do innego mechanika, który też dobrze zna sprzedawcę. Mechanik pojechał do sklepu, spisał protokół, dał pieczątkę, sprzedawca także zapieczętował dokument i sprzęgło zostało wysłałane...Mam taką nadzieję że producent uwzględni mi reklamację i odzyskam część kwoty. Będę jedynie stratny za montaż tego sprzęgła.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 351 gości