wywala wode ze zbiorniczka

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
pepu12
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 349
Rejestracja: sob kwie 23, 2005 23:26
Lokalizacja: Lub
Kontakt:

wywala wode ze zbiorniczka

Post autor: pepu12 » ndz maja 07, 2006 19:08

witam miałem kiedys pekniety czyjnik temperatury i stanu płynu chłodzacego i to własnie przez niego po nagrzaniu silnika wywaliło mi pół zawartosci płynu czy jedyna przyczyna to ten pekniety czujnik który wystrzelił mi w maske od srodka czy cos jeszcze pozdrawiam z góry dziekuje!!!!!!!!!!!!!



Awatar użytkownika
krzysiek77
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: ndz mar 19, 2006 19:03
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: krzysiek77 » ndz maja 07, 2006 19:18

tak to tylko ta przyczyna,zapal sobie silnik i zdejmij korek zbiorniczka,a w miarę nagrzewania silnika poźiom płynu będzie się podnosił aż zacznie się wylewać miejscem po korku



Awatar użytkownika
gitfunfel
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 152
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 17:13
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: gitfunfel » ndz maja 07, 2006 19:19

Jeśli czujnik był pęknięty to pewnie jego wina. Przy gorącej wodzie wytwarza się spore ciśnienie więc wszystko musi tam być szczelne.


Jeśli nad wszystkim panujesz to znaczy, że nie jedziesz wystarczająco szybko.

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » ndz maja 07, 2006 19:24

Witam. Mysle ze to nie byl problem czujnika. Im woda cieplejsza tym wyzsze cisnienie w ukladzie. Max wartosc tego cisnienia ogranicza korek ktory jest wyposazony w zawor ktory po przekroczeniu maksymalnej wartosci cisnienia upuszcza jego nadmiar nie dopuszczajac do rozerwania rur, wywalanie czujnikow itp... Wiec wina moze lezec po stronie korka lub przegrzewajacego sie silnika. Proponuje zmierzyc temp plynu i zmienic korek ktory moze byc uszkodzony.



Awatar użytkownika
pepu12
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 349
Rejestracja: sob kwie 23, 2005 23:26
Lokalizacja: Lub
Kontakt:

woda

Post autor: pepu12 » ndz maja 07, 2006 20:50

dziekuje za porady jutro wybiore sie na zakupy i wymienie korek i czujnik poziomu płynu i zobaczymy co sie bedzie działo pozdrawiam



Awatar użytkownika
speeds
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: sob maja 06, 2006 19:06
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: speeds » ndz maja 07, 2006 20:56

korek korkiem-nie upuszcza nadmiaru cisnienia ale zeby az takie cisnienie.... to moze byc uszczelka pod głowica.odpal samochod bez korka i powąchaj czy nie czuć spalin. moze tez byc uklad zapowietrzony albo termostat ci walnął.


Wolfsgruppe.com

Awatar użytkownika
Atomic10
Forum Master
Forum Master
Posty: 1639
Rejestracja: wt sie 02, 2005 20:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Atomic10 » ndz maja 07, 2006 21:46

Z korkiem to rózne mogą byc historie. Mi koles korek przedłuchał sprezonym cisnieniem bo był brudny i o dziwo zadziałao wieć nie spisuj go odrazu na straty moze wystarczy go przepłukac ....

Pozdrawiam


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » pn maja 08, 2006 02:55

Kiedyś miałem lagune i też mi wywalało wodę przez korek z winy czujnika. Korek miałem kupić nowy ale wkrętakiem w nim pogrzebałem i wskoczył czyli sie naprawił :bigok: Pozdrawiam


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
vwmadison
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: czw mar 03, 2005 15:56
Lokalizacja: (ten swąd) - Łódź/Zgierz
Kontakt:

Post autor: vwmadison » czw cze 29, 2006 17:21

czyli jak mi ubywa płynu (jak złapie temperature załanczania wiatraka) i "wywali" płyn przez otwór z boku zbiorniczka to znaczy,że korek jest zapchany czy jak?
Dodam,że wietrak się dobrze włąza i pracuje stabilnie


[size=150][color=blau][b]powered by VW greenpower[/b][/color][/size]

[size=167][color=red][b] mój golf - 19 lat w dobrym tonie......[/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » czw cze 29, 2006 18:40

Najprawdopodobniej tak. Mozna go w czyms wygotowac... ale to juz inni musza ci powiedziec w czym bo nie wiem :)



Darcyn
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 721
Rejestracja: czw cze 22, 2006 17:57
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Darcyn » czw cze 29, 2006 19:58

mialem tak w mk1. powod byl jeden. termostat sie nie otwieral i cisnienie wywalalo plyn. zaden korek nie pomoze jak pojemnik nabije sie calym plynem chlodzacym.
a jesli sie ie myle to czujnik ma za zadanie wlaczanie wentylatora



kospiotr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 20:18
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: kospiotr » czw cze 29, 2006 21:36

vwmadison pisze:czyli jak mi ubywa płynu (jak złapie temperature załanczania wiatraka) i "wywali" płyn przez otwór z boku zbiorniczka to znaczy,że korek jest zapchany czy jak?
Dodam,że wietrak się dobrze włąza i pracuje stabilnie
Przede wszystkim ten wylot zboku zbiorniczka jeżeli nie masz podłączony do chłodnicy, to powinien być szczelnie zatkany - układ chłodzenia jest zamkniętym układem pod ciśnieniem. Korek rozbierz i woda pod ciśnieniem przepłucz- sprawdź, czy zaworki się ruszają.
Miałem ten sam problem jak ten wężyk z boku zbiorniczka wisiał sobie jako "przelew". Poczytałem troche instrukcję i troche na forum, zatkałem go, przeczyściłem korek i jest git



Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » czw cze 29, 2006 22:25

a ja miałem identycznie kiedy mi się uszczelka pod głowicą kończyła. Korek można wygotowac w wodzie z octem i do tego zachecam. Wodę bedzie wywalało kiedy uszczelka pusci dlatego, że spaliny będą wypychały ją przez układ i to nie koniecznie kiedy się korek odkreci. Najczęsciej podczas jazdy-przy zwiększonych obrotach. Zobacz czy nie widac gołym okiem że Ci gdzies wywala wode spd głowicy. Albo czy auto nie "syczy". NO ale skoro od razu zauważyłeś problem z czujnikiem to moze być on...



Awatar użytkownika
vwmadison
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: czw mar 03, 2005 15:56
Lokalizacja: (ten swąd) - Łódź/Zgierz
Kontakt:

Post autor: vwmadison » pt cze 30, 2006 18:15

a jak sie rozkręca korek??
Tam sa takie zaczepy na obwodzie więc trudno je podwazyc a środek sie kręci wokół.
Wczoraj zobaczyłem,że oring bym podwinięty i wyszedł z tej swojej "prowadnicy"
Ale ponawiam pytanie o rozebranie korka. JAK?


[size=150][color=blau][b]powered by VW greenpower[/b][/color][/size]

[size=167][color=red][b] mój golf - 19 lat w dobrym tonie......[/b][/color][/size]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 419 gości