Problem z obrotami na biegu jalowego w MK3

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
DR_9735
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: pn sty 02, 2006 17:10
Lokalizacja: Crackuff

Problem z obrotami na biegu jalowego w MK3

Post autor: DR_9735 » czw cze 29, 2006 11:35

Witam,

Mam dwa niepokojace objawy, moze sie komus to z czyms skojarzy, bo nie wiem co z tym robic.

1. Zaraz po uruchomieniu silnika jest OK(chyba jeszcze na ssaniu), obroty sa na 800RPM.
2. Po przejechaniu 10-20m (moze 30 sek.), obroty spadaja na 200RPM(na luzie) i staja tam stabilnie (czasem zgasnie).
3. Po dodaniu lekko gazu samochod dostaje czkawki. Obroty przeskakuja +/- 200RPM z czestotliwoscia 0.5-1 razy na sekunde wokol wartosci ktorej bym sie spodziewal. Nie musze dodawac ze wiaze sie to z nieprzyjemnym szarpaniem w czasie jazdy(na luzie efekt jest podobny - tylko nie szarpie :helm: )
4. Po przelaczeniu na gaz(bo mam zalozona instalacje) znikaja oscylacje, natomiast obroty nadal spadaja do 200RPM na luzie po zdjeciu nogi z padalu gazu.

Jeszcze jedna fajna sprawa, nie wiem czy zwiazana z poprzednia:

1. W czasie jazdy (po przejechaniu tak conajmniej 10km) obroty na luzie (noga zdjeta z gazu) rosna do ok. 2000RPM, czasami 3000RPM.
2. Zgaszenie silnika i ponowne uruchomienie czasem pomaga na te dolegliwosc, a czasem nie eee :ass:

No i jezdze tak juz drugi dzien do roboty i z powrotem, no bo co zrobie :grrr: Mam zamiar podjechac do magika, ale moze cos poradzicie i nie bede musial :crazy:


VW Golf - Grupa Małopolska:
http://forum.vwgolf.pl/groupcp.php?g=22210

Awatar użytkownika
Skandahl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: wt maja 16, 2006 14:10
Lokalizacja: Wwa
Kontakt:

Post autor: Skandahl » czw cze 29, 2006 11:55

Jak dla mnie to wygląda na problem z silniczkiem krokowym (czytaj biegu jałowego) lub może sonda ma przekłamania i żle dawkuje paliwo.


http://www.zmilosciserc.pl/dss.php

Awatar użytkownika
GRIsha
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 313
Rejestracja: pn maja 09, 2005 09:48
Lokalizacja: IłaVWa
Kontakt:

Post autor: GRIsha » czw cze 29, 2006 13:38

Falowanie obrotów na jałowym to najczęściej problemy z silniczkiem krokowym. Zaczął bym od jego sprawdzenia (wyczyszczenia)

pozdr :pub:



mobil01
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 298
Rejestracja: wt maja 03, 2005 11:59
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: mobil01 » czw cze 29, 2006 14:28

ja jestem z tego postu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=523677#523677 ale to nie to co u mnie tu musi to być silniczek krokowy......... duzo pytałem to są te objawy - niestety w moim przypadku to nie jest ten silniczek


Szacuneczek dla wszystkich auto maniaków - takich jak ja :-)

moje MK3

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 319 gości