... o obrotach sfer ... ABU
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
czyli caly moduł ??? jezeli by cos z nim bylo nie tak to niezły wydatekordy pisze:mobil01, w twoim przypadku może cos być z układem zapłonowym, sprawdz cewkę i czujnik Halla.
czy myślicie ze może to mieć coś wspólnego z komputerem ??
Szacuneczek dla wszystkich auto maniaków - takich jak ja :-)
moje MK3
moje MK3
w najbliższym czasie pojade i podłącze znam miejsca gdzie pod komputer podpinają za darmo wiec zobacze bo wydaje mi sie ze to chyba cos z komputeremordy pisze:podpinałeś po VAGa ? Ja będę swojego podpiąc i sprawdzic bo usiebie mam wysokie obroty na biegu jałowym - ale silnik chodzi równomiernie i nie szarpie.
Szacuneczek dla wszystkich auto maniaków - takich jak ja :-)
moje MK3
moje MK3
To jakas glebsza afera, bo ja mam to samo w ABU: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53600Rafal10 pisze:TO samo mam przy 2000 obr. spadaja do 1400 i znowu na 2000 obr. Szarpie tylko na 2 biegu. Z czym to jest zwiazane co robic?
A gdzie podpinaja komputer za darmo? to moze tez bym sie podlaczyl.mobil01 pisze:w najbliższym czasie pojade i podłącze znam miejsca gdzie pod komputer podpinają za darmo wiec zobacze bo wydaje mi sie ze to chyba cos z komputerem
VW Golf - Grupa Małopolska:
http://forum.vwgolf.pl/groupcp.php?g=22210
http://forum.vwgolf.pl/groupcp.php?g=22210
ja jestem z bochni koło krakowa a w bochni jeste taki mechanik elektronik robi wszystko co związane z elekroniką za grosze. A podłączanie pod komputer i kasowanie błędów to robi od ręki za free jak go się ładnie poprosi - wada zeby umówić się z tym gościem trzeba czekać nawet tydzień bo taki ma ruch w garażu - pracuje sam!DR_9735 pisze:A gdzie podpinaja komputer za darmo? to moze tez bym sie podlaczyl.
co do mojego auta to już nie szarpie podczas jazdy ale przy odpalaniu przygasa - juz wiem na 99 % ze jest za to odpowiedzialny jakiś czujnik od ssania prawdopodobnie stycznik biegu jałowego albo zawór stabilizacji biegu jalowego - coś co odpowiada za ssanie.
jezeli macie podobne problemy to sprawdzcie czy to nie to ---- co prawda moje autko jeszcze nie naprawione ale jest to zwiazane tylko z brakiem żywej gotówki w tym miesiącu:D
Szacuneczek dla wszystkich auto maniaków - takich jak ja :-)
moje MK3
moje MK3
Witam, ja mialem podobny problem do kolegow, silnik ABU 1.6 jak byl zimny to przygasal bez gazowania a po rozgrzaniu pracowal normalnie. Ale pewnego dnia kiedu juz zdecydowalem sie pojechac na komputer postanowil mnie bardziej wqzyc i zaczol wachlowac obrotami tak jak opisywaliscie od 600 do 2500 obrotow, nawet zgaszenie go nic nie pomagalo, az do momentu kiedy sam odpuscil, a i problem wystepowal tylko na biegu jalowym, pod obciazeniem lekko szarpal ale na niskich biegach. Diagnoza jest nastepujaca: silniczek krokowy biegu jalowego oraz podstawa pod wtrysk bo lapal lewe powietrze
Pozdrawiam T.O.B.I.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
- ddChavez
- Ma gadane
- Posty: 206
- Rejestracja: śr kwie 19, 2006 18:14
- Lokalizacja: Radomsko/Wrocław
- Kontakt:
To moze nie bede zakladal nowego tematu tylko sie podepne. U mnie jest tak ze nie zawsze na zimnym silniku chce odpalic na benzynie (na gazie bez problemu). Jak juz odpali to trzeba go trzymac na obrotach bo przygasa jakby paliwa nie dostawal. Na cieplym silniku nie ma takich problemow. Jak juz pochodzi to elegancko trzyma na jalowym 900obr/min. Moze pompa paliwa pada? Kolega ma to samo w mazdzie 626 i u niego podobno padl przeplywomierz (drobne 700zl za uzywany). U mnie tez to moze byc?
w-ojciec-h pisze:mianowicie, wszystko bylo w porzadku, obroty na luzie 1000 - 950 zalezy
ale nic nie falowalo i nagle na luzie zaczal szalec
obroty od 800 do 1800 okolo co 1 sekunde, jakbym ciagle gazowal
po jakichs 10 km wszystko wrocilo do normy i za jakies 10 km. znowu to samo
niezaleznie czy jade czy stoje, szaleje na dwojce np, bez gazu sam sobie dodaje i odejmuje co sekunde i tak co 10 km. sie zmienia!! :/
norma , szal, norma, szal
tez mam abu mi pomogła wymiana czujnika halla, problem był bardzo podobny, głownie na ciepłym silniku obroty skakały,
coś ten abu jakoś sie nie spisuje.... zeby to chociaz jakąś moc miało....
Pompa paliwa raczej odpada i przepływomierz też (bo go nie masz ). Bardziej do sprawdzenia czujnik temp silnika i czujnik temp powietrza. Najlepiej jednak na początek podpiąć do komputera czy już jakiś błęów nie pokazuje. No i jak to przy gazie może być coś z sondą lambda....ddChavez pisze: U mnie tez to moze byc?
jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 184 gości