On ma warsztat na ulicy Staniewickiej na Brudnie, niedaleko stacji benzynowej. Nie wiem, czy uda mi się zdobyć do niego numer telefonu, bo żadko do niego dzwonię, jak już coś się dzieje, to po prostu do niego jadę. Z zewnątrz ten warsztat nie robi dobrego wrażenia, ale pracują tam dobrzy mechanicy. Szef ma na imię Gienio.marprz pisze:Proszę podaj mi adres swojego mechanika jeśli możesz.Dziś zostawiłam go u mechanika tu w Pruszkowie , powiedział że wymiana regulatora to 160 zł. ( sama robocizna to 100) , nie wiem czy znowu ze mnie zdziera czy mówi prawdę.Ja bym proponował, żeby Twoim autem podjechał jakiś poważnie zbudowany facet. Niech powie elektrykowi, co dolega Golfowi. Elektryk mając w pamięci wielkość klienta może troszkę bardziej przyłoży się do pracy, a jeśli nie da rady zrobić, to może przynajmniej nie będzie ściemniał. I najlepiej cały czas być przy naprawie, będzie wiadomo ile czasu i czy wogóle ktoś coś robił. A najlepiej znaleźć sobie jakiś dobry warsztat. Ja mam taki jeden i wiem, ze jak wstawię auto, to wyjadę naprawionym i zrobione będzie to, o co prosiłem (kiedyś kilka lat temu w innym warsztacie chciałem naprawić jedną rzecz, a mechanik wsadził łapy i bez pytania zrobił też parę innych, co prawda potrzebnych, ale nie zleconych napraw)
Potrzebny mi zaufany mechanik żeby stwierdzić co jest jeszcze nie tak z tym autem ja muszę wiedzieć lie zdrowia i pieniędzy to jeszcze mnie będzie kosztować .
Najchętniej bym go sprzedała tylko że nikt go już teraz nie kupi ( nawet za grosze) przy takim wyborze samochodów na naszym rynku...
Prosze podaj mi tego swojego mechanika ...
Jesli lubicie choć trochę golfy pomóżcie, proszę to pilne!!!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Agamek12
- Gadatliwa bestia
- Posty: 863
- Rejestracja: wt sie 24, 2004 08:53
- Lokalizacja: Radzymin / Warszawa
Dawno temu był Golf mk2, potem cośtamcośtam, a teraz:
Ford S-max mk2 i Nissan Qashqai J10.
Ford S-max mk2 i Nissan Qashqai J10.
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1332
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
Ile cie to kosztowało?marprz pisze:Golfikowi juz lepiej obyło sie bez wymiany akumulatora i alternatora , wystarczyło sprawdzić napięcie na akumulatorze, wymieniono regulator napiecia i dalej jeździ.
Jeśli chodzi o silnik to też pewnie by mu sie wymiana przydała ten biedaczek juz na 19 lat.
dzieki za troskę
!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!
marprz pisze:
jeden cztery zero PLN
Twoje zdrowie (nie fizyczne ma na mysli) jest wazniejsze niz jakies tam 140 wiec nie ma sie czym przejmowac, ja nieraz wywalilem duze $$ zeby tylko spokoj miec...BTW $$ sa po to by je wydawac
a niechcielibysmy zebys przez jakiegos gofra zwariowala nam tu
[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
Witam, gdzie masz ten warsztat- ja mam taniego elektryka pod Szczecinem jakby był potrzebny(np. za wymiane tulejek w rozruszniku+demontaz i montaz+sprawdzenie rozrussznika wziął 70 zł)Fedor pisze:witam wszystkich. Co do tych mechanikow to zadnemu nie mozna ufac. Ja mam jeden taki fajny warsztacik ktory nie jest drogi ale to jest na pomorzu. Z elektryka nie maja zadnych problemow. Z tego co mi przechodzi do glowy to ja bym zobaczyl napiecie na akumulatorze. Zobczyl co sie dzieje z regulatorem napiecia a pozniej bral sie za alternator moze diody sa juz popalone. ciezko powiedziec albo dupowaty akumulator Ci wcisneli.
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1332
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1332
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
- king66
- Użytkownik
- Posty: 252
- Rejestracja: pt lis 26, 2004 11:56
- Lokalizacja: chełmno, kuj-pom
- Kontakt:
marpz gratuluje samozaparcia w walce o golfera...
jak na dziewczyne to duzo ze chcialo ci sie uganiac wogole po jakis dziurach za elektrykiem
ad vocem cen u mnie sa elektrycy co za naladowanie akusa biora 20zl za podejscie do auta 50zl a dalej jak wyjdzie... jeszcze funkcjonuja wiec klientow maja...
...wiec 140zl chyba srednia krajowa żydowska
...bo to jest tak:
ci co robia sobie sami fury to sie znaja na aucie na tyle ze byle naciagacz nie wkreci kitu ...ale oni wlasnie sami robia i jak juz maja dac komus do robienia to w skrajnych przypadkach.... ale to wtedy czesto i mech. sie podda rowniez
a ci co sie nie znaja to im mozna wkrecic wszystko lacznie z tym ze wymiana zarowki w golfie pociaga za soba demontaz pasa przedniego i wymiane reflektora calosc po promocji za 70zl
pozdro
BOŻE strzeż przed pseudomechanikami!!!!
jak na dziewczyne to duzo ze chcialo ci sie uganiac wogole po jakis dziurach za elektrykiem
ad vocem cen u mnie sa elektrycy co za naladowanie akusa biora 20zl za podejscie do auta 50zl a dalej jak wyjdzie... jeszcze funkcjonuja wiec klientow maja...
...wiec 140zl chyba srednia krajowa żydowska
...bo to jest tak:
ci co robia sobie sami fury to sie znaja na aucie na tyle ze byle naciagacz nie wkreci kitu ...ale oni wlasnie sami robia i jak juz maja dac komus do robienia to w skrajnych przypadkach.... ale to wtedy czesto i mech. sie podda rowniez
a ci co sie nie znaja to im mozna wkrecic wszystko lacznie z tym ze wymiana zarowki w golfie pociaga za soba demontaz pasa przedniego i wymiane reflektora calosc po promocji za 70zl
pozdro
BOŻE strzeż przed pseudomechanikami!!!!
tak naprawdę to tylko M-B W114280CE albo carrera911 72' ...oba mnie kręcą (MB, VAG, PORSCHE... reszta to podróba)
Prawdopodobnie padl ci regulator napiecia jest on przykrecony do alternatora. gdy pada regulator przeladowywuje akumulator i stad kwas na akumulatorze. Sprawdz koniecznie regulator. Mozna to sprawdzic w bardzo prosty sposob trzeba wziasc miernik elektryczny i zmierzyc prad ladowania alternatora jak na wolnych obrotach napiecie bedzie spadac a na wysokich wzrastac to na bank regulator
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1332
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
Za późno...Tomasz pisze:Prawdopodobnie padl ci regulator napiecia jest on przykrecony do alternatora. gdy pada regulator przeladowywuje akumulator i stad kwas na akumulatorze. Sprawdz koniecznie regulator. Mozna to sprawdzic w bardzo prosty sposob trzeba wziasc miernik elektryczny i zmierzyc prad ladowania alternatora jak na wolnych obrotach napiecie bedzie spadac a na wysokich wzrastac to na bank regulator
!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 255 gości