[MK2] Pospuly mi sie wycieraczki

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Goofi
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 19:10
Lokalizacja: WarszaVWa
Kontakt:

[MK2] Pospuly mi sie wycieraczki

Post autor: Goofi » pt cze 23, 2006 11:49

Witam,

Jade dzis do pracy, wlaczam na chwile wycieraczki, wylaczam je w momencie, gdy wracaja i sa w polowie szyby i sie zatrzymuja, czasem tak sie zatrzymywaly, ale potem powoli wracaly, ale juz nie wrocily, wlaczanie ponowne nic nie dalo, zadna pozycja manetek, sa martwe.
Musialem sie zatrzymac i je sila polozyc :(

W nocy mam jechac do Wrocka i nie wiem co polecialo, jak mozna szybko sprawdzic i cos z nimi zrobic :?:



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » pt cze 23, 2006 11:52

Goofi, Sprawdzanie zacznij od silniczka. Podłącz go na krótko i zobacz czy działa. Bezpiecczniki, przekaźnik, manetki na końcu - najwięcej roboty.



Awatar użytkownika
Goofi
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 19:10
Lokalizacja: WarszaVWa
Kontakt:

Post autor: Goofi » pt cze 23, 2006 11:58

bodzio_j pisze:Goofi, Sprawdzanie zacznij od silniczka. Podłącz go na krótko i zobacz czy działa. Bezpiecczniki, przekaźnik, manetki na końcu - najwięcej roboty.
Nie pomyslalem o bezpiecznikach, zaczne od tego. A jak jest z dojsciem do silniczka, chyba podlacze sie z miernikiem :?:



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » pt cze 23, 2006 12:03

Goofi, nie wiem jak z podejściem, ale myślę, że da się zrobić.I raczej podłącz dziada niż miernik. Nie wiem czy w golfie jest tak samo, ale w fso jest tzw. wyłącznik krańcowy który odpowiada za powrót wycieraczek do normalnego położenia nawet jeśli wyłączysz wycieraczki. Kiedyś mi się to sp*****o i efekt był podobny.



Awatar użytkownika
Buniek85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 617
Rejestracja: czw sty 19, 2006 17:38
Lokalizacja: Gorzów Wlkp / Vic - Hiszpania
Kontakt:

Post autor: Buniek85 » pt cze 23, 2006 12:22

sprawdz wszystkie styki, nezpiecznik ,popukaj przekaznikiem bo moze sie zawiesil........... podlacz silnik na krotko, mozliwe ze oska sie zatarla wiec warto tez ja przesmarowac



Awatar użytkownika
Goofi
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 19:10
Lokalizacja: WarszaVWa
Kontakt:

Post autor: Goofi » pt cze 23, 2006 12:43

Po pracy rozmontuje to, popsikam WD-40, sprawdze zlaczki przy silniczku i manetkach i bezpiecznik ;)



Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Post autor: Gwiazdor » pt cze 23, 2006 13:24

A ja myślę że już wyrobione styki na manetkach dały o Sobie znać. Zdejmij kierownicę i spróbuj też na krótko pozwierać może się obudzą :)


Obrazek

Awatar użytkownika
Goofi
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 19:10
Lokalizacja: WarszaVWa
Kontakt:

Post autor: Goofi » pt cze 23, 2006 15:02

Polecial bezpiecznik numer 11, wymienilem narazie na 7,5A zamiast 15A i dziala, wracajac do domu kupie odpowiedni na stacji benzynowej ;)

Styki w manetkach kiedys przegladalem, doginalem i skrobalem, jak mi tylna wyciaraczka ze spryskiwaczem nie dzialaly :)



Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Post autor: Gwiazdor » pt cze 23, 2006 15:11

Kup nalepiej cały zestaw bezpieczników...


Obrazek

Awatar użytkownika
Goofi
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 19:10
Lokalizacja: WarszaVWa
Kontakt:

Post autor: Goofi » pt cze 23, 2006 21:03

TheGwiazdor pisze:Kup nalepiej cały zestaw bezpieczników...
Pojedynczo to chyba nawet nie sprzedaja, za 3,50 mam komplecik ;)

Kupowalem na Shellu, przy okazji zapytalem o tego eksperta olejowego, o ktorym slyszalem na TVN Turbo, ze na niektorych Shellach sa tacy i za pomoca specjalnego sprzeta mierza zuzycie oleju, tylko dzis podobno wilgotnosc powietrza za duza i pomiar by byl niedokladny, ale jak jest ladnie i sucho, to mierza za darmo, bede musial sprobowac :D
Probowal ktos tego :?:



Awatar użytkownika
Ross
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: sob cze 18, 2005 00:18
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Kontakt:

Post autor: Ross » pt cze 23, 2006 23:58

co do bezpieczników to pozwolę sobie wam coś powiedzieć. Awięc potrzebowalem bezpiecznik od wentylatora chłodnicy (30). Gościu poszukał, znalazł i mówi 4zł. A za chwilke wychodzi z tekstem czy może chcę cały komplet za 3,50zł :D. Myślałem że się przewróce ze śmiechu w sklepie. Jeden bezpiecznik 4zł, a cały komplecik 3,50zł, powiedzcie gdzie tu logika ;]


dawno, dawno temu eMKaDwa
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... 8a#2102978


Części GTI, GT TDI, Cupra, FR

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob cze 24, 2006 00:30

Ross pisze:Gościu poszukał, znalazł i mówi 4zł. A za chwilke wychodzi z tekstem czy może chcę cały komplet za 3,50zł :D . Myślałem że się przewróce ze śmiechu w sklepie. Jeden bezpiecznik 4zł, a cały komplecik 3,50zł, powiedzcie gdzie tu logika ;]
hehe tak moze być tylko w polsce :P



pjarek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr cze 21, 2006 22:22
Lokalizacja: kuj-pom
Kontakt:

Post autor: pjarek » ndz cze 25, 2006 21:43

Spróbuj rozkręcic silnik od wycieraczek i przeczyścić ścieżki które się tam znajdują . Następnie przeczyść styki które chodzą po ściezkach, po pewnym czasie miedziane ścieżki sniedzieją i dobrze nie przewodzą. Ja miałem tak samo i żadne kabelki, bezpieczniki czy inne zabiegi nie działały a po przeczyszczeniu silniczka wszystyko działa



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 213 gości