temperatura oleju

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
colltom
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 12:02
Lokalizacja: Żory
Kontakt:

Post autor: colltom » ndz cze 25, 2006 19:11

[quote="wojtas_GT"]Problemem jest biały czujnik oleju, a właściwie nie on a brak ciśnienia 1,8bara przy obrotach 2000/min i lekko powyżej. Załóż zamiast białego - tzw. czarny z modelu 2,8VR6 dający włączenie przy 1,4bara (numerek z EPS 1 800 046 lub inna numeracja 7.0046 za kilkanaście złotych) i przestanie Cię drażnić lampka i brzęczyk, a silnikowi nic wielkiego nie jest. :rotfl:


A może lepiej wywalić kontrolke od ciśnienia oleju.Jeżeli VW przewidział takie czujniki to takie mają być.I tyle.To że się nie załancza nie znaczy że jest OK.


WÓDKA CONNECTING PEOPLE!!!

kospiotr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 20:18
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: kospiotr » ndz cze 25, 2006 19:29

colltom - może masz jakieś konstruktywne propozycje poza tym, że tak musi być??



Awatar użytkownika
colltom
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 12:02
Lokalizacja: Żory
Kontakt:

Post autor: colltom » ndz cze 25, 2006 19:32

kospiotr pisze:colltom - może masz jakieś konstruktywne propozycje poza tym, że tak musi być??

Tak mam. W fabryce tak to zrobiono.I pracowali nad tym fachowcy nie murarze.Wystarczy????


WÓDKA CONNECTING PEOPLE!!!

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » ndz cze 25, 2006 20:02

colltom pisze:W fabryce tak to zrobiono.I pracowali nad tym fachowcy nie murarze.Wystarczy????
Święte słowa - zamiana czujnika to nie sposób na ominięcie problemu a ominięcie jego sygnalizacji


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

kospiotr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 20:18
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: kospiotr » ndz cze 25, 2006 20:22

Właśnie na propozycje rozwiązania problemu tutaj czekamy, a nie na oczywiste stwierdzenia, że fabryka i inżynierowie. Panowie poradźcie co z tym fantem zrobić. Rada z czujnikiem nie jest może rozwiązaniem problemu, ale lepszy jakikolwiek pomysł niż żaden



Awatar użytkownika
colltom
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 12:02
Lokalizacja: Żory
Kontakt:

Post autor: colltom » ndz cze 25, 2006 20:31

Pompa oleju,lub panewki.


WÓDKA CONNECTING PEOPLE!!!

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » ndz cze 25, 2006 20:35

Szanowni Koledzy:
jeżeli poz zmierzeniu ciśnienia oleju okazuje się że jest ono za niskie, a przerobiliśmy już wymianę oleju i filtra to kolejnym krokiem (niestety) jest remont silnika - zakres określa się po jego rozebraniu, ale często na pierwszy ogień idą panewki korbowodowe


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 351 gości