[mkII] Ciśnienie sprężania w RP

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » pt cze 02, 2006 19:46

ja mialem 9,5 10 na zagrznym silniku wykrecone wszystkie swiece gaz do dechy przebiek ok 200 000



docktore
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pn lis 01, 2004 23:56
Lokalizacja: śląskie

Post autor: docktore » czw cze 08, 2006 10:35

witam

7-8bar to kiepski wynik!!!
Wg danych fabrycznych nowy silnik powinien mieć 9-12bar.
Maksymalna różnica miedzy wskazaniami to 3bar.
poniżej 7bar=silnik do remontu

Ja na nierozgrzanym silniku miałem 9,2-10bar. mierzyłem takim samym jak Ty. przebieg 180tkm, z trudem wyciskam z niego 160km/h :panna: . Na autostradzie przy dłuższym kreceniu pokazał 180km/h :crazy: a niby wszystko w pożądku.

Sprawdź jeszcze u innego mechaniora

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » czw cze 08, 2006 11:04

Pinhead pisze:A czy wciśnięcie gazu podczas kręcenia rozrusznikiem wpływa w jakimś stopniu na pomiar ?
Przy pomiarze ciśnienia gaz musi być wciśnięty do deski, bo inaczej przepustnica dławi ilość zasysanego powietrza i ciśnienia wychodzą dużo duzo niższe .

Podczas pomiaru nie dawałeś gazu na maksa? Jeśli tak to powtórz pomiar , a napewno ciśnienia będą takie jak powinny.



Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » czw cze 08, 2006 11:17

Problem w tym że robiłem to u mechanika. Do samochodu wsiadł jakiś młodzik i miał kręcić rozrusznikiem ale nie słyszałem aby ktoś mu powiedział aby wciskał gaz. Będzie trzeba powtórzyć pomiar bo ten nie wygląda na wiarygodny. Skoro przy 9 barów docktore pisze że ledwo 160 wyciągał to przy 7-8 bar powinien jeździć jak 1.1GT :goof:


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
Ross
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: sob cze 18, 2005 00:18
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Kontakt:

Post autor: Ross » ndz cze 25, 2006 13:23

moj ma stuknięte 202 tys przebiegu. (przebieg orginalny na 100%), i tak sobie czytam wasze posty i chyba sobie też sprawdzę ciśnienie. Auto chodzi jak marzenie, pali od dotknięcia i nie bieże nic oleju! wymieniam olej co 10tys. i nic nic nie dolewam miedzy wymianami a na bagnecie wciąż ten sam stan. Więc ciekaw jestem pomiarów. Pzdr.


dawno, dawno temu eMKaDwa
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... 8a#2102978


Części GTI, GT TDI, Cupra, FR

Awatar użytkownika
robal264
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2140
Rejestracja: pn lis 28, 2005 22:46
Lokalizacja: Małkowice
Kontakt:

Post autor: robal264 » ndz cze 25, 2006 19:34

Ross to zupelnie jak u mnie, normalnie az mnie czasami napawa obawami dlaczego na bagnecie oleju jest non stop tyle samo, mysle sobie ze moze sie cos zatkalo :)


widoczno dobrze dopracowane jak i wykonane te silniki o oznaczeniu RP i dlatego jest tak dobrze


MK2 GTi By Robal
viewtopic.php?f=62&t=45067

Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 426 gości