prosze o rade!! gasnie jak zapalam III.1.4
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
prosze o rade!! gasnie jak zapalam III.1.4
Mam duzy problem, jak zimny silnik np z rana (wtryek 1 punktowy)to gasnie odrazu i nie wiem co jest, tak jakby ssanie nie dzialalo. Jak zlapie troche temperatury to w miare trzyma obroty, ale tez cos nierowno i nie ma znaczenia czy na gazie czy benzynie. Jesli ktos sie spotkal z podobnym przypadkiem i naprawil usterke to o prosze o pomoc!. Dzieki, pewnie sa tu fachowcy VW.
o ktory czujnik jest mowa? wymienialem ten w chlodnicy i nic pozatym, troche czyscilem przewody odpowietrzania bo były zatkane woda i musztarda sie zrobila dusil mi sie, ale to zrobilem to. Poza tym czyscilem wtrysk powietrzem i silniczek krokowy, ale tam bylo czysto wiec w sumie to niczego nie zmienilem ani nie regulowalem, a tu raptem nie mam na zimnym wogole wolnych obrotów, a jak sie nagrzeje do okolo 70-90 C, to sa obroty za duze. Pomocy!! dzieki za odpowiedz
dzieki za odpowiedz, ale gdzie jest ten niebieski czujnik?, wlasnie jechalem autem i kurcie nie trzyma obrotow na zimnym, musze noge trzymac na gazie dopoki sie nie nagrzeje, cholera sie wkurzyc mozna. . To tak jakby ssanie nie dzialalo moze byc tez silniczek przy przepustnicy? ile to kosztuje i czy da sie to jakos sprawdzic?, naprawic?. Jak sie nagrzeje to ma duze obroty, nie wiem co dzialac, jak jutro dorwe goscia z komputerem to napisze co jest. Thx
mam ten sam problem, tylko, że w RP-ku i juz nie wiem co robić. Dodatkowo silnik często mi gaśnie przy wrzuceniu sprzęgła i jak jest mocno zagrzany po wcinięciu gazu strasznie muli, prawie w ogóle nie przyspiesza.speede pisze:dzieki za odpowiedz, ale gdzie jest ten niebieski czujnik?, wlasnie jechalem autem i kurcie nie trzyma obrotow na zimnym, musze noge trzymac na gazie dopoki sie nie nagrzeje, cholera sie wkurzyc mozna. . To tak jakby ssanie nie dzialalo moze byc tez silniczek przy przepustnicy? ile to kosztuje i czy da sie to jakos sprawdzic?, naprawic?. Jak sie nagrzeje to ma duze obroty, nie wiem co dzialac, jak jutro dorwe goscia z komputerem to napisze co jest. Thx
Także jak sprawdzisz kompem to napisz co było u Ciebie, bo może to samo jest u mnie.
P.S. Co do silniczka krokowego to ja go od razu wykluczyłem, bo wkładałem dwa inne sprawne i nie było róznicy.
GOLF 1.8 RP 90r. full wypass.
witam bylem na Vagu i nic nie wykryli w golfach 3 92 nie mozna nic zrobic z komputerem a reset to przez zdiecie klemy wystarczy na kilka minut. I nadal nie wiem co jest gasnie jak zimny! a jak nagrzeje sie to obroty sa nie rowne a nawet za wysokie czasem. Niehc ktos napisze co jest grane!! pilnie potrzebuje rady! VW musi jezdzic!!!
nie wiem czy to moze pomóc, nie jestem mechanikiem, ale po prwej stronie silnika jest taki plastykowy przewód którym idzie powietrze do wspomagania chamulców (nie jestem pewien czy dobrze mówie) , jak staniesz przed autem to widac go odrazu, jest na wprost w prawo od silnika, ja go wymieniłem bo obroty mi skakały i to pomogło (był popękany) , w prawdzie to było w octavii ale konstrukacja podobna , koszt ok 40 zł oryginalny w salonie (także niedrogo) a wymiana to banał samemu to zrobiłem, wystarczy mocno pociągnąć i wychodzi
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 552 gości